- Katılım
- 31 Eki 2008
- Mesajlar
- 439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaşasın bayan şoförler
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!
İşte burası türkiye bunun gibilere ehliyet verirler ama bana yaşın küçük diye vermezler..
İşte burası türkiye bunun gibilere ehliyet verirler ama bana yaşın küçük diye vermezler..
Rigel´isimli üyeden Alıntı
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!
süpersin ::biggrinn::biggrinn
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!
suç o bayanda değil ona ehliyet veren gafillerde:farao::farao:
o da doğru kardeşim