Ay inanki görmedim.

Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaşasın bayan şoförler:D
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
İşte burası türkiye bunun gibilere ehliyet verirler ama bana yaşın küçük diye vermezler..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hislerim hiç yanıltmaz beni bu hususta.

Önümde seyreden araç sürücüsünün bayan olduğunu anlıyorum bir türlü.

Aradaki mesafeyi kapatmam ve tabiri caizse boşluğu bulduğum zaman atağa geçerim o bölgeden uzaklaşmak için.

Motor kullanırken bayan sürücülere pek rastlamıyorum Allah'tan.

Araba kullanırken bana denk geliyorlar genelde.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kardeşim geçmiş olsun :rendeer:
alacaksın ellerinden anahtarları, ne motor vereceksin bu bayanlara nede araba:pr:
Rigel´isimli üyeden Alıntı
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!


süpersin ::biggrinn::biggrinn

hocam alıntı yapmak için alt sağda tuş var oraya tıklaman yeterdi:queen:
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ufakta olsa bi tartışma ortamı oluşmuş yanlış anlaşılma olmasını istemem.
Bayanlara bir lafım yok,ama inanınki motosiklet sürücüleri için otobüs,minübüs ve taksilerden daha çok tehlike oluşturuyorlar,diğerleri en azından yol vermiyor yada ne yapacağını kestirebiliyorsunuz (bu adam durmaz üstüme çıkar en azından yolvereyim gibi),ama bu tarz bayan sürücülerde bu imkansız aksini idaa eden varsa sonuna kadar tartışmaya açığım.
Zaten olayın baş aktörü bayan bana ".....o tarafa bakmıyodumki" gibi bir söz söyledi ,yani aslında katılım yaptıgı yolda nerye bakacağını bilmiyo,yani daha açıkçası ne yapacağını bilmyo.

Velhasıl ...
Allah hepimizi korusun,tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Geçmiş olsun...

Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!

Böyle, sokağa bile dikkatsiz çıkan birinin çocuk yetiştirmek konusunda da pek başarılı olabileceğini düşünemiyorum hocam...

Çocuk olmuş mu, ? Olmamış! :queen:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Geçmiş olsun.
Bu türdeki sürücüler, artık kısırlaştırılarak yavaş yavaş yok edilmeli. Zehirli kıymayla köfte yapıp versek insanlık suçu olur. Ama bunlar önlerinde giden motorun bile orada olmaması gerektiğini düşündükleri içinyapılacak çok fazla bir şey yok. Ben öyle kötü kadın sürücülerden değilim diyip diyip üstümüze sürüyorlar. Motosikletin önlerinde gitmesinden rahatsızo luyorlar ynaına geliyorlar kornayla uyarınca da ne var diyorlar. Bir defasında birini durdurmaya kalktım az daha ezip geçecekti :)
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Bütün bayan sürücülerin ehliyetlerini iptal ediceksin aslında kazalarda %90 lara kadar azalma olur olmazsa bende burdayım işin doğrusu bu erkekler hiç kaza yapmıyormu diyecek şimdi bazı bayan arkadaşlarımız yapıyor ama onların kaza yapmalarına sebep olanlar yine bayan sürücüler oluyor bayan sürücüler olmasın onlarda kaza yapmazlar üzücü ama gerçek..::gazete::::gazete::::gazete::
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yazardim şimdi buraya bir kaç özlü söz ama hatun girip okuyo bazen..
Dip Not : Trafikteki bayanlara saygı gösterelim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst