Avatarım ve ben...

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
0
Hadi ya dovme yaparken uyuyan hatun var demek :))))))))))..
Cevap yazacaktım bunu duyunca vaz gectim ..
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
hayırlı olsun!
yaptırmış oldun mevki seçimi de süper!!!:cat:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
cezerye' Alıntı:
erkeklerin acı eşiği zaten kadinlarinkinden daha düşüktür. iki saçlarini cekseniz hemen gözlerinden yaş gelir:D zuhah..
insanoolu degisken ya. kalici dovme.. nasi yani, ömür boyu beğenebileceğin bi cizgi mi o? ben kendime guvenemiorum. yarin olur, begenmem. gerci, kalici dovmeler de artik seanslarla cikartilio. ama hiiic uurasamam. gecici olsun, mutlanim ara sira. yazin fena olmaz..

haklısın insan sıkılabilir sürekli görürse,yada ilk zamanki heyecanı kalmaz en azından. işte oyuzden ne yapacaksıııııın işte bu arkadaş gibi arkana yaptıracak ve spor atletle çıkacaksın yanee başkaları görecek ama sen anca aynada görebileceksin.. :) bende buyüzden snalubma yazdırmayı düşünüyorum :queen: :queen: :wiinkk:

bu arda dövmenin tasarımı gerçekten güzel:cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dövmen çok hoş,, bende de bi tane var, sağ kolumda ve gerçekten yaptırırken nerdeyse uyumuştum, çünkü adam koluma çizerken ben bira içiyodum :cherry:

şimdi ben bu kolumdaki dövmenin aynısını motoruma çizdirmek istiyorum,, nasıl olur sizce yaa?? :cherry: :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
Meliss' Alıntı:
dövmen çok hoş,, bende de bi tane var, sağ kolumda ve gerçekten yaptırırken nerdeyse uyumuştum, çünkü adam koluma çizerken ben bira içiyodum :cherry:

şimdi ben bu kolumdaki dövmenin aynısını motoruma çizdirmek istiyorum,, nasıl olur sizce yaa?? :cherry: :cherry:
önce dövmeni görelim yoksa nasıl yorum yapacazki
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam, bugün içinde kolumun resmini çeker gönderirim...

daha önceden çekmişim,, yalnız cep telefonuyla çektiğim için kalite biraz düşük,, efett yorumlarınızı bekliyorum,, motoruma aynısını yaptırım mi yaptırmayayım mı?? :silent:

angel15jz.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Meliss,bencede yaptır sperrrrrrrrrrr.Ben yaptıramıyoum çünkü günah:queen: ama motorum yok tamirdeeeeeeeeeeeeeeee.niyemi kaza yaptım uleeeeeeemmmmmm
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Meliss' Alıntı:
tamam, bugün içinde kolumun resmini çeker gönderirim...

daha önceden çekmişim,, yalnız cep telefonuyla çektiğim için kalite biraz düşük,, efett yorumlarınızı bekliyorum,, motoruma aynısını yaptırım mi yaptırmayayım mı?? :silent:

angel15jz.jpg
Selam arkadaşım
Ben bu logo yu yaklaşık 10 yıldır kullanıyorum.yıllarca arabamın arkasında oldu her araba degiştirdiğimde yenisine yaptım.
Sonra motor alınca mont umun arkadasına airbrush la aynısını yaptırdım.tüm giydiğim tshort lerimde,bandanamda ,fularımda vs vs kullandığım bir çok eşyada var. ve en sonunda da vücuduma yaptırdım dövme olarak.
haa sıkılma olayına gelince ben dedim ya bu logoyu 10 yıldan fazla zamandır kullanıyorum ve şu ana kadar da sıkılmadım.Sıkılmayı bırakın onunla bütünleştim.
Ve fuarda motorcu bir arkadaşım montumun sırtındaki resimden beni tanıyınca çok hoşuma gitmişti :)
Dilediğin heryerde kullanabilirsin ve çok hoş olur:rendeer:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese çook teşekkür ederim... kılıçbalığı özelliklede sana,,, hem güsel yorumun için hemde topiğini benimle paylaştığın için :) :)
yaptırıp yaptırmama konusunda şüpheliyim, ama artık karar verdim en kısa zamanda yaptırıyorum....

hatta bende "dövmem ve motorum" die bir topik açar size gösteririm. :) :) :king:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Meliss' Alıntı:
herkese çook teşekkür ederim... kılıçbalığı özelliklede sana,,, hem güsel yorumun için hemde topiğini benimle paylaştığın için :) :)
yaptırıp yaptırmama konusunda şüpheliyim, ama artık karar verdim en kısa zamanda yaptırıyorum....

hatta bende "dövmem ve motorum" die bir topik açar size gösteririm. :) :) :king:
:) selam sevindim yorumlarımı begenmene
Hani bir laf vardır ya "en kötü karar karasızlıktan iyidir"diye
Kendi çizgini oluşturmak ve o çizgide devam etmek,değişkenlik degil de net olmak kadar güzel birşey olamaz bence.
Bne hep şunu savundum.Benim için yaşam felsefem de iki renk vardır ya siyah ya beyaz asla gri olmam olmadım da.Birşey ya vardır ya yoktur.benim logom,avatarım,rumuzum herneyse :) 10 yıldır hep aynı oldu.belki burcumun balık olmasın dan dolayı kılıçbalığını benimsedim ama hep aynı oldu.
ve kılıçbalığı benimle okadar bütünleştiki artık adımı unuttular kılıç veya kılıçbalığı diye hitap etmeye başaldılar :)
eger çizim konusun da yardıma ihtiyacın :rendeer: olursa yardımcı olurum
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
güzel olmuş abi ,güle güle kullan:)
Meliss, senin de dövmen güzelmiş. bence yaptır motoruna. hoş olur. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst