Jasmine
teşekkürler dostum ama her güzel şeyin bir bedeli var dimi.birşeyleri istiyosan bedelinede katlanacaksın

ama motor dostumun dediği kadar da ciyyaklamadım o bartıyor.bunun hesabınıda ayrıca sorucam ona
Nurgüldemirbay
İnsanları kanser eden bir dövmemi kaldı be arkadaşım.nekadar yaşadığın degil nasıl yaşadığın önemli bence.bırak ne yapacaksa yapsın ama içimde kalmasın.hani bilaf vardır ya "rakı içen öldüde su içen ölmedimi"
Dostdark
dostum sen balıkları karıştırmayasın diye yaptırdım zaten

))
aakreeep dostum sevgili arkadaşım
yazdıkların ve benim için temennilerin inan beni okadar mutlu ettiki inşallah dilediğin gibi olur ve seninde herşey gönlünce olur.sizler bu hafataki gezimizde aramızdaydınız zaten.umarım görmüşsündür resimleri
Metehan teşekkürler dostum. yegenim nasıl. fuarda kendi hayatınla ilgili yapmak istediğin şeylerden vazgeçtiğini umuyorum ve seni aslanlar gibi kızının yanında görmek istiyorum herzaman
Veee çok degerli dostum BBRR kardeşim.bana kırılma çünki bu dövmeyi yapan dostum da bizler gibi motorcu zaten.ama merak etme ben bunun zevkini aldım ya bende boş bi omuz daha, başka kol, bacak, sırt,böbrek,yürek dalak,pankreas

vs vs yerler var dövme yapılabilecek

san da bir bölge veririz dostum sen de oaraya atarsın imzanı

))