Avatarım ve ben...

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selam
avatarımı dövme yaptırdım dün :)
önce biraz canım yandı ama bunu yapmaya degerdi bence ve çok ta güzel oldu:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
güzel olmuş :wiinkk:

bende şöyle bi motosiklet dövmesi yaptırcam ama motoru dövmeye kıyamıyorum :queen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Hayırlı olsun dostum ! Eee artık yaz toplantılarında yaka kartı takmana da gerek kalmadı böylece...
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
Hayırlı olsun dostum ! Eee artık yaz toplantılarında yaka kartı takmana da gerek kalmadı böylece...
Selam dostum
ben yaptımmı tam yaparım yarım işi sevmem ben bu balık avatarını zaten 10 yıldır kullanıyorum heryerde :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
ya harikasın süper olmuş can acısına değmiş tebrik ederim yani bi insan avatarına bu kadar sahip çıkar ancak.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
gerçek dövme mi o. eğer öyleyse keşke yaptırmasaydın vücuda çok zararı var onun resmen deri altına boya enjekte ediyorlar kansere bile neden olabiliyor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
nurguldemirbay' Alıntı:
gerçek dövme mi o. eğer öyleyse keşke yaptırmasaydın vücuda çok zararı var onun resmen deri altına boya enjekte ediyorlar kansere bile neden olabiliyor.
Barış abi'ye cevap hakkı doğdu:queen:
kameralarımız Marmaris'te...:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kankimin ciyyak ciyyak bağrıp:queen: vazgeçtiğinide gördüm ama diretti usta bu sefer kaçmıyacam dedi:queen: bende yanındaydım bk sürdürmedi ve yaptırdı helal olsun:cat: ben olsam bağırırdım herhalde:queen: kedi tşğnı görmüş yara zannetmiş yawwws:queen: küçücük iğne girip girip çıkıyor bizimki bas bas bağırıyor acıyor diyor yuh yani kanki dedim ama dinletemedim neoldu bitmiş bak acıdımı:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
erkeklerin acı eşiği zaten kadinlarinkinden daha düşüktür. iki saçlarini cekseniz hemen gözlerinden yaş gelir:D zuhah..
insanoolu degisken ya. kalici dovme.. nasi yani, ömür boyu beğenebileceğin bi cizgi mi o? ben kendime guvenemiorum. yarin olur, begenmem. gerci, kalici dovmeler de artik seanslarla cikartilio. ama hiiic uurasamam. gecici olsun, mutlanim ara sira. yazin fena olmaz..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
cezerye

kesinlikle doğru dediklerin ben dövme yaparken uyuyan hatunlar oldu..


nurguldemirbay

1994 yılından bu yana dövme yapıyorum bu konu hakkında sadece Türkiyede yazılan çizileni değil Avrupa ve USA da yayınlanan her şeyi takip ediyorum yok böle bişey 1000 de 1 ihtimal olsa bile bu yasaklanırdı ....özellikle İngiltere nifusunun%80 inde dövme vardır. Ülkede kanser tavan yapmalıydı.. böle atmasyon bilgilerle sallamayalım eğer varsa bu yönde bi kanıtın al koy ...

Eğer iğne veya boya daha önce başkasında kullanılmışsa kanla bulaşan başta hepatit ve AİDS gibi hastalıkların bulaşma ihtimali var bu kanıtlanmış bi gerçektir bu yüzden bu konu hakkında hassas olun gittiğiniz dövmecinin iğneyi gözünüzün önünde tek kullanımlık paketten çıkarmasını isteyin ve işiniz bitince iğneyi isteyin alın evde çöpe atın veya saklayın anı olarak ..Boyalarında yine gözünüzün önünde konmasını ve artan boyaların çöpe atılmasını talep edin bu sizin en doğal hakkınızdır eğer dövmeci bu konuya muhalefet ederse ordan arkanıza bile bakmadan çıkın uzaklaşın ...

Yusuf abi işçilik güzel ama darıldım sen bana değilde git başkasına yaptır bu ayıptır .......:p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Yusuf abi yakışmış
Seni artık hamam da görünce tanırım:queen:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Müthiş güzel olmuş..yakışmış arkadaşım..uğur getirsin sana tılsım olsun,kem gözlerden kazalardan korusun..:cat: :cat:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Jasmine
teşekkürler dostum ama her güzel şeyin bir bedeli var dimi.birşeyleri istiyosan bedelinede katlanacaksın:)ama motor dostumun dediği kadar da ciyyaklamadım o bartıyor.bunun hesabınıda ayrıca sorucam ona:)

Nurgüldemirbay
İnsanları kanser eden bir dövmemi kaldı be arkadaşım.nekadar yaşadığın degil nasıl yaşadığın önemli bence.bırak ne yapacaksa yapsın ama içimde kalmasın.hani bilaf vardır ya "rakı içen öldüde su içen ölmedimi":)

Dostdark
dostum sen balıkları karıştırmayasın diye yaptırdım zaten :)))

aakreeep dostum sevgili arkadaşım
yazdıkların ve benim için temennilerin inan beni okadar mutlu ettiki inşallah dilediğin gibi olur ve seninde herşey gönlünce olur.sizler bu hafataki gezimizde aramızdaydınız zaten.umarım görmüşsündür resimleri :)

Metehan teşekkürler dostum. yegenim nasıl. fuarda kendi hayatınla ilgili yapmak istediğin şeylerden vazgeçtiğini umuyorum ve seni aslanlar gibi kızının yanında görmek istiyorum herzaman :)

Veee çok degerli dostum BBRR kardeşim.bana kırılma çünki bu dövmeyi yapan dostum da bizler gibi motorcu zaten.ama merak etme ben bunun zevkini aldım ya bende boş bi omuz daha, başka kol, bacak, sırt,böbrek,yürek dalak,pankreas :) vs vs yerler var dövme yapılabilecek :) san da bir bölge veririz dostum sen de oaraya atarsın imzanı :)))
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Çok güzel durmuş, hayırlı olsun :) Hakkaten olta atan kızlara dikkat etmen alzım ama :mrgreen: Ben de yazın sol el bileğine geçici bişiler yaptırmayı planlıyorum, Kenny mi çizdirsem acaba :)
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Khutuck' Alıntı:
Çok güzel durmuş, hayırlı olsun :) Hakkaten olta atan kızlara dikkat etmen alzım ama :mrgreen: Ben de yazın sol el bileğine geçici bişiler yaptırmayı planlıyorum, Kenny mi çizdirsem acaba :)
Dostum rahat ol ben öyle her yem e ,her oltaya takılmam :) :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst