Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
Hakikatten böylemi bakılıyor yağa ben hep vidalayıp sonra bakıyorum seviye çubuğun üzerindeki tırtıklı yer dimi o ful se ful birde yağa bakarken motorun konumu ( arka lastikmi yere değecek ön lastikmi servis cevap veremedide )

evet vidalamadan.:) önce çıkarıp siliceksin kuru olucak sonra vidalamadan yerine oturtuyosun gittiği kadar çıkardığında max geçmiycek kadar ve min olmıyacak seviyede olmalı.
yağa bakarken motor soğuk olmalı en azından bi yarım saat filan çalışmamış olmalı ki yağ birikmiş olsun karterde
motor dik duracak, sehpaya alıcaksın yan ayak değil dolayısıyla arka lastik yerde kalır
benim bilmedigim yağı değiştirirken sadece üstünemi ekliyorsunuz yoksa eski yağı boşaltıyormusunuz,hangisi daha iyi? boşaltıyosanız altta tıpa gibi bişeymi var nerde?:)

Kentacdis, yardımların için çok teşekkür ederim.:cat:
ben teşekkür ederim:rendeer:

merhaba arkadaşlar forumu okudum bende 125 t almaya karar werdim en kısa zamanda alıcam fakat öğrenmek istedim bişiler var arada balıkesire gitmem gerekio bu motorla balıkesire gidip gelebilirmiyim?cwplarınızı bekliorum...

nerden balıkesire gidiceksin dostum:silent:
istanbuldan filansa deniz otobüsü kullanarak nispeten rahat gidilebilir
t1lerle uzun gezi yapan arkadaşlar var..
ama tabiki uzun yol motoru değil bayırlarda tıkanıyor ağırsa hele yükü,
dinlendirmek gerekiyor.

önce tecrübe kazan motoru tanı iyce, ondan sonra anlıyosun zaten neler yapıp yapamıycağını ona göre hareket ediyosun.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76


işte benim makine bir sonrakinde inşallah eksoz değişmiş olacak

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi farları ne yaptın? nerde aldın? kaç w lık ampuller taktın? biraz bilgi verirmisin? bizimkilere uygun bulamadım da ben...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
55/60w bulue coral 2 adet ampul-1adet far rölesi-2adet kuru 12v akü monte
edildi tabi servisçi olmanın avantajı bu zira iyi bir oto elektrikçi bağlantı
yapmalı.benim makinede parklar a alt aydınlatma+çakar flaşör dahi
bağlı daha hiç bir şekilde aküler boşalmadı ,aydınlatma verimi çok iyi
selamlar..
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konjektor ve alternator kasmıyormu kendını? sonucta senın motorun max urettıgı bır guc var. tahmınım 120 w yi gecmıyordur buda bizim motorlarda ( uygun devirde ) . o 2 aküyü nasıl şarj edebılıyorsun?
yani kullanmadıgın zamanlar farları 2 akü de bolca şarj edıyor. sonra kullandıgın esnada 2 sinide kullanıyor oluyorsun. hem şarj edıyor hem kullanıyorsun , hem zaten akün dolu. baya bi yol gider farlar açık. yanlız bitme ıhtımalı oldukça yuksek yınede. 2 saat civarı bır yol gıtsen gece vaktı aydınlatmaların açık, mutlak surette bitecegıne ınanıyorum ben akünün.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
uzun yola gece gitmediğimden yorum yapamıyorum ama nihayetinde
yaklaşık bir yıldır kullanıyorum bir vukuat olsa şimdiye olurdu zira gece
gündüz farlar açık kullanıyorum ama gittiğim mesafe günlük 30km civarı
zamanla akü boşaltma olursada şarz aleti elimin altında aküleri doldururum
olur biter
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zamanla akü boşaltma olursada şarz aleti elimin altında aküleri doldururum
olur biter

abi oyle agır laflar kullanma alınıyorum :mrgreen:
bende deniyebılırım belkı ama sonra mondial bu , direk garantıden cıkarır motoru :) seri baglarım bi kuru akü daha. zaten kuru akü 20 ytl. bakarım performansına. olmazsa arkadasımın servisine arada ugrar aküleri ölçtürürüm. düşüş yaşamıyorsam zamanla birşey yok demektir. zaten gece ne kadar kullanıyorum o da tartışılır ama gerektıgı yerde çok şık duruyor o da ayrı bır konu..

+ dayı sen motoru sıfır mı aldın? kaça aldın? sorun cıkarıyormu motorun? ufak da olsa sorun sorundur? yaşıyormusun problem arada sırada? ateşleme den , hava ayarından falan filan? motor bogulmasından, gaz yememesinden vs.. bunun gıbı problemler????
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
motoru yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum sıfır olarak yaklaşık 2 ay sıra
bekleyip,2650 ytl ye almıştım.şimdi fiat çok düştü.karşılaştığım sorunlar
zaten olan klasik problemlerdi;ilk akü,döşeme,km saati,fren sesi,fren
sviçleri,gibi küçük sorunlar dişında büyük problem yaşamadım.çekiş
sorunu triger kayışını değiştirip kavrama ayarını yaptırınca bitti
şu an yapılması gereken şeyler buji,eksoz,kn hava filitresi değişim
tabi bir vakit bulursam.

Dayı, süpeer olmuş maşallah,nazardeymesin.

teşekkür ederim amin cümlemizin motoruna nazar değmesin

bu arada Mel-a-ku kardeş sakın aküleri seri bağlamaya kalkma
zira 12+12=24 v edeceginden bütün tesisat kebab olur, paralel
bağlama yapılır ise güç artar
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
DAYI kardeş maaşallah nazar deymesin motorun süper
bende bişi sorucam trger kayışını değiştirdin kavrama ayarını yaptırdın hız değişti mi???
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
triger kayışını kopmadan değiştirdim orjinal kayış yerine mondial marka
motorun kayışı taktırdım kavrama ayarını motorcu arkadaşım yaptı
eskiye göre bariz sürat artışı var eskiden 90 km yi zor yapan motor
şu an 110 km rahat yapıyor (km saati değişti sürat testi oto ile yapıldı)
serviste ayar olmaz diyorlardı değişmez demişlerdi..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
fazla gösterdiği için garantiden yeni model gri kadran saatle komple
değişti




arka grenaj yazısını söküp nikelaj bant yapışınca daha şık durdu
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
buji degistirme

Arkadaslar 150 t motorumun bujisini degistircem ngk C7hsa buji aldim buulundugum ilcede servis yok kendim degistircem Buji nerde tam olarak nasil degistirim bide Acill cavplarsaniz sevinirim hemen degistircem cunku..................Bide Arkadaslar bizim motorlar icin performans hava filtresi varmi ..varsa marka ve model belirtirseniz sevinirim
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
4
Arkadaşlar
150 T Bi Scooter Almayi Düşünüyorum.
Gerek Ben Gerek Yeni Almayi Düşünen Arkadaşlar Için 150 T Scooterlari(as 150t 19a,as 150t,bisan 150t 2c,salcano 150t,as 150t1,mondial 150) Yi
***fiyatlari
***servis Imkanlari
***yakit Tüketimleri
***çikardiği Arizalar
***süratleri Ve Performansklari
***ve Akliniza Gelen Olumlu Olumsuz Yanlariyla
Kiyaslarsaniz Bilgi Paylaşimiyla Herkesin En Doğru Seçimi Yapacağina Eminim.
Ilginiz Için şimdiden Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst