Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
İstanbuldaki arkadaşlar iyi bir tamirci biliyormusunuz ben artık motorumu servise götürmek istemiyorumda düzgün bir tamirci işime daha çok gelir.

Muhabbete bende katılıyım aslında bu fiyata iyi motor bence sadece amortisörlerden şikayetçiyim onlarıda kış ertesi lastiklerle beraber değiştirmeyi düşünüyorum tabiki yeni motor almassam, zaten ben bu motoru alırken elimde ölür düşüncesiyle almıştım o yüzden satma taraftarı değilim şimdilik.

Neyse artık son hafta sonlarımız herhalde havalar müsade ettikçe sonra motorlar kapalı yere herhalde.


Ya bide arkadaşlar arka stop değiştirecek olan varmı benim yolda giderken sinyal camı düştü setine 49 ytl. çektiler bende oha dedim yada ucuza alabileceğim yer.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
arkadaslar bugun dayı daki blue coral ampullerden aldim manyak oldu beyaz renk asya 150t ve mondial 150 rs kullanan arkadaslar almak isterse h 15 modelini alcaksınıZ ..35 waat alın bizim akuler icin 35 watt uygun....Cifti 8 milyon
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
bradley arkadaşım ampuller hayırlı olsun ama sen yinede aküye
mukayet ol zira ikinci akü takmamışsın ,ne olur ne olmaz marş
olmayınca kolçağa mahkum olma
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasım ona da cozum olarak farların açık gezme gunduzleri. bu yeterlı olur senın ıcın. geceleri de çok gezmıyorsan hem gunduz akü nün şarj olmuş olması, hemde gece gıderken de şarj edıcek. yeterlı olur. ama gunduzlerı farları kesin kapat...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
arkadaşlar hiç kimsenin sesi çıkmıyor ya kış geldi motora binen yok,
yada hiç kimsenin motoru sorun çıkarmıyor..bari selam falan yazında topic
ölmesin.sonra millet asya motor hiç sorun çıkarmıyor sanır
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
zetzetto

dostum yazılarını okudum ve eski bir 150T1 kullanıcısı olarak;
büyük markalardan bahsetmişsin bu zaman kadar (piaggio, honda vs.) hepsinide uzun yıllar kullandım bu motorlar la asya motoru karşılaştırman bile alakasız.. çünki piaggio vereceğin parayla asyadan 2 tane motor alabilirsin beni anlamışsındır... paran neye yeterse ve paranın yettiği motor da senin ihtiyaçlarını karşılıyor ise ok derim.. 2,500 ytl veripte piaggio performansı bekleyemessin... beni bütün forum anlamıştır senin de anlamanı umarım... (nekadar ekmek o kadar köfte anladın) özür dilerim argo oldu bilraz...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Bence aküyü okadar kafaya takmayın ben 35 w lık ampul taktım yanmada düşme olmuyor ama aküde şarj az alıyor ama ertesi gün marş basıyor ancak 3 gün sonra marş basmaz hale geliyor ama zaten ayakla birkerede çalışıyor.

Evet arkadaşlar bilen varsa istanbulda iyi bir motosiklet tamircisi arıyorum yardım tanıdığınız bir tamirci varmı servis yerine.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
zetzetto

dostum yazılarını okudum ve eski bir 150T1 kullanıcısı olarak;
büyük markalardan bahsetmişsin bu zaman kadar (piaggio, honda vs.) hepsinide uzun yıllar kullandım bu motorlar la asya motoru karşılaştırman bile alakasız.. çünki piaggio vereceğin parayla asyadan 2 tane motor alabilirsin beni anlamışsındır... paran neye yeterse ve paranın yettiği motor da senin ihtiyaçlarını karşılıyor ise ok derim.. 2,500 ytl veripte piaggio performansı bekleyemessin... beni bütün forum anlamıştır senin de anlamanı umarım... (nekadar ekmek o kadar köfte anladın) özür dilerim argo oldu bilraz...

aynen katılıyorum.:cat:
bende "nekadar ekmek okadar köfte!" diycektim yazını okuduktan sonra,
baktım yazmışsın azımdan aldın:p

Evet arkadaşlar bilen varsa istanbulda iyi bir motosiklet tamircisi arıyorum yardım tanıdığınız bir tamirci varmı servis yerine.
avrupa yakasında
fındıkzade tarafında yamahacı bi usta var minik dükkanı var, yamaha-mondial vs bakıyor.
3000bakıma orda götürdüm
sesleri filan kesildi, baştan aşşagı elden geçirdi..
kayışdeğişti filtretemizlendi iyi yağ kondu bikaç bişeydaha yapıldı 120ye mal oldu.. bakım için sanırım sadece 40 alıyo normalde onun gibisinden bişeyler söylemişti.
benim gitme nedenim çok yakın olması bana ve servise güvenmememdi....

kafanayatıyosa yakınsa, adres ayrıntı verebilirim eğer istersen
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Kentacdis, bu usta fındıkzadenin neresindedir. Benim motoruda bir gösteriyim çok vibrasyon var bide arka teker yalpa yapıyor.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
35w lık ampul takan arkadaşlara duyurulur... daha iyi elektrik tesisatı için sigortayı değiştirmeyi unutmayın... motorlarınızda 15amperlik sigorta var.. 20 amper çok daha iyi bir elektirik sistemi için mutlaka yükseltilmeli...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Kentacdis ben o tamircinin adresini rica ediyim hakikatten çok makbule geçer varsa tel inide alıyım

Kartal amperi yükselterek sakata bağlamıyalım işi bide bunların sigortası benzincilerde falan var dimi.
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
15
Slm
Motor dusuk hızda "20-40km" bazen tıtrıyor bunun sebebı ne olabılır?
Bayramda otobanda 200km yol yaptım egzosun ıcınden ses gelmeye basladı "hanı ustundekı aparatın vıdaları gevser, oyle bır ses" tamırcıye baktırıcam acep kaca mal olur
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
16
O Tİtreme Benİm 150 T1 Dede Oluyor SÖyledİm Servİse Normal Dİyo Anlamadi Bİlİyorum Ama Eskİden Tam 30 Km GÖsterİrken Yapiyordu Şİmdİ 40 Km De İken Yapiyor Çok İlgİnÇ Ama
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
adres..

Kentacdis ben o tamircinin adresini rica ediyim hakikatten çok makbule geçer varsa tel inide alıyım

arkadaşım
fındikzadede haliç üniversitesini biliyormusun? bilmiyorsanda birine sorsan hemen gösterir..
haliç üniversitesinin yanından yukarı çıkan cadde var(haliç üniyle-bitane büfe var tostçu onun arasında kalıyo girişikolayzaten bulursun) ara sokak gibi orası mahalle içi..
herneyse ordan giriyosun, yavaş yavaş gidiyosun sol tarafta ilk aralık degil.. 2.yada3. aralıkta olması lazım.. yoldaki setlere dikkat et:bounce:

ben hız göstergesi yanlış filan dmeiştim ona filan bakamam ben servisin işi demişti mesela.. ama biçokşeyideyapıyor tavsiye edebilirim. ama sonra bana gelip beni buraya yolladın diye kötülemeyin:p
adresbu arkadaşım umarım işine yarar.. yamahacı usta diye sorarsan bulamazsın kimse bilmez belki.. ama tarif ettigim gibi git çok kolay fındıkzadeden motorla 5dkkda dükkanın önündesin:cat:
kolaygelsin
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
Slm
Motor dusuk hızda "20-40km" bazen tıtrıyor bunun sebebı ne olabılır?
Bayramda otobanda 200km yol yaptım egzosun ıcınden ses gelmeye basladı "hanı ustundekı aparatın vıdaları gevser, oyle bır ses" tamırcıye baktırıcam acep kaca mal olur

dostum benimde aynı sorunum vardi Servise gittim egzos degiscek dedi ...Ama degistirmedi tabi garantiden sonra kendim yaptim meger Egzosu tutan kelepceler biraz gevsemis onulari sıktim simdi ses falan gelmiyor ...Servis bile anlamadi:DDD
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
Arkadaslar ben motorumun jantini siyaha boyamak istiyorum bu sprey boyalardan alip 3 ,4 kat gecsem nasil olur????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst