zetzetto
dostum yazılarını okudum ve eski bir 150T1 kullanıcısı olarak;
büyük markalardan bahsetmişsin bu zaman kadar (piaggio, honda vs.) hepsinide uzun yıllar kullandım bu motorlar la asya motoru karşılaştırman bile alakasız.. çünki piaggio vereceğin parayla asyadan 2 tane motor alabilirsin beni anlamışsındır... paran neye yeterse ve paranın yettiği motor da senin ihtiyaçlarını karşılıyor ise ok derim.. 2,500 ytl veripte piaggio performansı bekleyemessin... beni bütün forum anlamıştır senin de anlamanı umarım... (nekadar ekmek o kadar köfte anladın) özür dilerim argo oldu bilraz...
aynen katılıyorum.:cat:
bende "
nekadar ekmek okadar köfte!" diycektim yazını okuduktan sonra,
baktım yazmışsın azımdan aldın
Evet arkadaşlar bilen varsa istanbulda iyi bir motosiklet tamircisi arıyorum yardım tanıdığınız bir tamirci varmı servis yerine.
avrupa yakasında
fındıkzade tarafında yamahacı bi usta var minik dükkanı var, yamaha-mondial vs bakıyor.
3000bakıma orda götürdüm
sesleri filan kesildi, baştan aşşagı elden geçirdi..
kayışdeğişti filtretemizlendi iyi yağ kondu bikaç bişeydaha yapıldı 120ye mal oldu.. bakım için sanırım sadece 40 alıyo normalde onun gibisinden bişeyler söylemişti.
benim gitme nedenim çok yakın olması bana ve servise güvenmememdi....
kafanayatıyosa yakınsa, adres ayrıntı verebilirim eğer istersen