motoru yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum sıfır olarak yaklaşık 2 ay sıra
bekleyip,2650 ytl ye almıştım.şimdi fiat çok düştü.karşılaştığım sorunlar
zaten olan klasik problemlerdi;ilk akü,döşeme,km saati,fren sesi,fren
sviçleri,gibi küçük sorunlar dişında büyük problem yaşamadım.çekiş
sorunu triger kayışını değiştirip kavrama ayarını yaptırınca bitti
şu an yapılması gereken şeyler buji,eksoz,kn hava filitresi değişim
tabi bir vakit bulursam.
Dayı, süpeer olmuş maşallah,nazardeymesin.
teşekkür ederim amin cümlemizin motoruna nazar değmesin
bu arada Mel-a-ku kardeş sakın aküleri seri bağlamaya kalkma
zira 12+12=24 v edeceginden bütün tesisat kebab olur, paralel
bağlama yapılır ise güç artar