- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,561
nurguldemirbay' Alıntı:arkadaşlar bir şey soracağım bu servisler bakımlarda sanzıman yağını değiştiriyorlar mı ben bugün kitapçıktan okurken gördüm.bakımlar da şanzıman yağı da değiştirilmelidir diye.sormadım da servise değiştirdin mi diye bu konu hakkında bilgisi olan var mı[/QUOT]
evet değiştirmeleri gerekir...:cat: