Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
stavro o yokuşa göre değişir mesela ben bizim okulun yokuşunda 60ın üstüne çıkamıyorum ama bayagı dik bizim yokuş arabayla bile 70 yapamıyorum o yokuşta ama orta ölçekli bir yokuşta kaptırarak çıkarsan 90 civarı çıkarsın
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
nurgüldemirbay
çok çok geçmiş olsun ekdi köpek bunlara dikkat edilmesi gerek...:cat:
bir de şuna dua edelim... hindistanda filler ve inekler neredeyse kutsal hayvan.. her yerde serbest serbest dolaşıyorlar... düşünsene önüne fil çıkıyo... :rendeer:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
nurguldemirbay' Alıntı:
stavro o yokuşa göre değişir mesela ben bizim okulun yokuşunda 60ın üstüne çıkamıyorum ama bayagı dik bizim yokuş arabayla bile 70 yapamıyorum o yokuşta ama orta ölçekli bir yokuşta kaptırarak çıkarsan 90 civarı çıkarsın

teşekkür ederim nurguldemirbay yorumların için

bu arada geçmiş olsun kaza için aman dikkat beyler bu işin şakası yok kediyi ezmiyeyim derken canınızdan olmayasınız
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
1
slm arkadaşlar ben buraya yeni takılıom.benim motorda as150t .gerçekten iii bir motor .kulağına kurşun hiçbir sorun çıkarmadı.sürüşü ve yol tutuşu gerçekten mükemmel.yakıt durumuda güzel 100kmde 3,2 lt yakıyo yani 88 bin tl gibi.iki kişi tek kişi hiç fark etmio.bide ışıklarda ilk kalkan ben oluyom:motor uçuyo ya..şiddetle tavsiye ediyorum....
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
maslaktan yeni geldim bugun motoru satın aldım ruhsat işlemleri p.tesi günü yapacaklarmış .

Dediğim gibi AS150-T1 aldım Gri renk olarak istediğimden şu anda ellerinde yokmuş. Ondan biraz bekleyecem galiba ama olsun . Çok sewinçliyim en azından satın aldım ya rahatladım . Artık 1 Hafta sabredecez :) :thumleft:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
stavro
haydi hayırlı olsun...
teslim alınca kazasız kullanışlar dilerim...:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
32
nurgüldemirbay,kaza yapmana üzüldüm ama iyi yanı kendinde birşey olmaması,dilerim bu son kazan olur,yaz geldi motorcu arkadaşlar çoğalacaktır,aman kendimize dikkat!!!
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
62
CaBRioLeT' Alıntı:
Arkadaşlar dün kilyos a gittim motoru park edip 4-5 saat kadar sonra döndüğümde hüsrana uğradım motor marş basmıyordu ayaktanda çalıştıramadım uzun süre uğraştıktan ve sağolsun çevredeki motorcuların çabası tam sonuçsuz kalmışken bir aygaz bayisindeki arkadaş sağolsun arka ve ön freni sonuna kadar aynı anda sıkarak marşa bastı ve çalıştı böle oluyormuş zaman zaman herkezin dikkatine sanırım bir problem var en kısa zamanda göstericem motoru ama bilginize bu türlü bir durumda kalırsanız aklınızda bulunsun

Motorun marş yapabilmesi için zaten frene basman gerekli sanırım heyecandan falan unuttun frene basmadan hiç çalışmaz bilgine servise gitmene gerek yok

Kartal23' Alıntı:
dostlar bu hafta sonu 08.04.06 tarihinde ikitellideki teknik servise gittim 1000km bakıma... adamlar sadece ufak bi bakım yaptılar. yağ + karbüratör + hava flitresi + buji bu kadar... frenlerde geç tutma var dedim bakmadılar bile... flaşörüm arızalandı dedim kontrol ettiler arızalı yenisiyle değiştirdiler fakat parasını 15ytl bana fatura edildi... adamlarla bayağı bi konuştum bu malzemeler garanti dışıymış elektrik aksamının %70 i garanti dışıymış... nazillideki ana merkezle konuştum.. bakıma gittiğim servisi ve plaka mı söyledim yetkili 30dk sonra bana geri döndü... (beni aradılar) servis flaşörü incelemiş ve garanti dışı saymış dedi kullanıcı hatasıymış.. bende karşı çıktım.. bayi garanti içi veya garanti dışı olayına kendi karar veriyo diyooo... yani kime ne kaptırırsalar dedim... yetkili yoook dedi.... ve konuşmalarım sonuçsuz olarak devam etti... aman serviste garanti dışı bişeyler derseler şaşırmayın benim gibi... şimdi takım taklavat alıp ben tamir ve bakım yapcam... onlara minnet etmem....
Dostum bu servisler hep böyle 40 milyara peugeot araba aldım serviste yüzüme bakmıyorlar garantinin bitmesini bekliyorlar biraz motordan anlıyorsan kendin yapmalısın ben motorun (150t)herşeyi kendim yapıyorum kimseyede minnet etmiyorum
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nurgüldemirbay dostum geçmiş olsun....

Bende bugün benzer bi kazayı bi köpek yüzünden yapıyordum...hemde eşim arkamda idi..ben korna ile birlikte öyle bi bagırdımki hayvan kaldırıma nası kaçtıgını bilemedi....

Bugun benim T-19 ile güzel bi istanbul turu yaptım eşim ile birlikte gayet güzel idi...Tam 90 km yaptım sahil boyunca...Ama gün sonunda keyfim kaçtı benim alet şanzımandan yine yağ kaçırmaya başladı...Pazartesi yine servisteyim eger bu seferde halledemezlerse tanıdık bi kanuni servisi var aynen solugu orda alıcam...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
46
arkadaslar yaklasık 3 saatttir asya gecmisini ve sizleri tanıdım. aslında kafamdaki bir cok soru işareti kalktı ama ilk agızdan sizden tavsiye almak istiyorum.
asya as 150 t ile mondial 151 rs arasında karar veremedim.
aslında as 150t 1 almak istiyorum ama malum maddi durumum el vermiyor. dıs görünüş olarak as 150 t ile mondial 151 rs aynı ama motor aksamı ve frenlerde faklılık var
as 150 t 9,5 hp ön disk arka kampana , mondial 151 rs 7,5 hp frenler on arka disk . sisce hangisinin motor aksamı daha dayanıklı.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
stavro' Alıntı:
maslaktan yeni geldim bugun motoru satın aldım ruhsat işlemleri p.tesi günü yapacaklarmış .

Dediğim gibi AS150-T1 aldım Gri renk olarak istediğimden şu anda ellerinde yokmuş. Ondan biraz bekleyecem galiba ama olsun . Çok sewinçliyim en azından satın aldım ya rahatladım . Artık 1 Hafta sabredecez :) :thumleft:


hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
nurguldemirbay' Alıntı:
stavro güle güle kullan motorunu bu arada stavronun anlamı ne rum ismi öyle değil mi

yesss öyle

teşekkürler mostwanted_57 / praetorian
hepinize
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
34
arkadaşlar bayağı uzun zamandır sizlere yazamıyordum.. 1 hafta önce kuşhu yani motorumu sattım (as125t):salut: satarken hiç acımadım ama sonra yavaş yavaş gerçekten içime oturdu :) evde resimleri fln gördükçe kötü oldum ya.. demek evdekilere çok belli etmişim ki babam gidip bana bitane daha motor almış.. eski motorumu ufak olduğu için satmıştım,babamda gidip asya150t-1 in tıpkısının aynısı salcano marka olanını almış .. :) bende inceledim gerçekten plastik kalitesi olsun,rahatlığı olsun 150t1 den daha üstün.. ön - arka disc fren,arka çift amortisör,alarm..hem üzerinde fazla markada yazmıyo sadece 160 kadran koymuşlar ona çok güldüm :queen: :) hemen söktüm üsstündeki yazıları.. siyah renk olduğu için çokta güzel oldu valla :queen: şimdi çok mutluyum.. akşam olsa da eve gitsem diye can atıyorum resmen.. plakası çıkmadı henüz çıktığı zaman nickimide değiştircem :) bu arada benim motorun arka sinyaller sarı renkte sinyal kısmını siyahamı boyasam yoksa asya motorun arka stop lambasınımı alsam karar veremedim.. asyanın ki beyaz. bu arada çok yazdım eğer haala okuyan varsa helal olsun walla :mrgreen: hepinize kazasız günler,,çukursuz yollar :)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
nurguldemirbay çok geçmiş olsun.

Evet arkadaşlar benim motor 100 km oldu, Şimdilik bir sıkıntı yok ama bazen sert gazla kalkınca bir kayış sesi geliyor bu normalmi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst