Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
nurguldemirbay' Alıntı:
arkadaşlar bir şey soracağım bu servisler bakımlarda sanzıman yağını değiştiriyorlar mı ben bugün kitapçıktan okurken gördüm.bakımlar da şanzıman yağı da değiştirilmelidir diye.sormadım da servise değiştirdin mi diye bu konu hakkında bilgisi olan var mı[/QUOT]

evet değiştirmeleri gerekir...:cat:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
soru : bu motorla en fazla ne kadar yük taşıdınız? ve en fazla ne kadar yol yaptınız ha bide en fazla ne kadar hız yapmayı becerdiniz? :D yanıtlarsanız sevinirim :D
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
godfather' Alıntı:
soru : bu motorla en fazla ne kadar yük taşıdınız? ve en fazla ne kadar yol yaptınız ha bide en fazla ne kadar hız yapmayı becerdiniz? :D yanıtlarsanız sevinirim :D

ben 115km hıza kadar rahat ulaşıyorum...
300 bakıma gittiğimde 150T1 115kg bir adam biniyordu.tesisatçıymış.. ortadaki boşluğada 2 torba çimento koyuyormuş ve rampa çıkıyormuş bu motor. way dedim. adam ben bile ummuyordum çıkacağını ama çıktı ve artık hep çıkıyo dedi...:cat:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
Kartal23' Alıntı:
nurguldemirbay' Alıntı:
arkadaşlar bir şey soracağım bu servisler bakımlarda sanzıman yağını değiştiriyorlar mı ben bugün kitapçıktan okurken gördüm.bakımlar da şanzıman yağı da değiştirilmelidir diye.sormadım da servise değiştirdin mi diye bu konu hakkında bilgisi olan var mı[/QUOT]

evet değiştirmeleri gerekir...:cat:

normalde kontrol edilir,ama tahminen 4,000 km'de değiştirilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet dostlar benim T-19 un 2 gün öne 300 bakımında yagını degiştirdim..fakat şanzımandan yag kaçırmaya başladı üstelik orası hiç ellenmediği halde tesadüfmüdür bilemiyorum...

Şimdi serviste keceyi değiştirecekler...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Kartal23' Alıntı:
ben 115km hıza kadar rahat ulaşıyorum...
300 bakıma gittiğimde 150T1 115kg bir adam biniyordu.tesisatçıymış.. ortadaki boşluğada 2 torba çimento koyuyormuş ve rampa çıkıyormuş bu motor. way dedim. adam ben bile ummuyordum çıkacağını ama çıktı ve artık hep çıkıyo dedi...:cat:


valla bende laşırdım şimdi ben o tesisatçı kadar ağırım :D 100 kilo kadar ben varım
taşıyacağım şeyde pek hafif değil( tekstil aksesuar malları) aslına bakarsan bu dediğinizden sonra klıma baya bir yattı bu motor ancaak bide servis problemi olmasa varya hafta sonu gider alırdım :D
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Jetix' Alıntı:
Evet dostlar benim T-19 un 2 gün öne 300 bakımında yagını degiştirdim..fakat şanzımandan yag kaçırmaya başladı üstelik orası hiç ellenmediği halde tesadüfmüdür bilemiyorum...

Şimdi serviste keceyi değiştirecekler...


ben motoru teslim aldığım akşam garaja parettim.. sabaha kadar depo daki benzini yere akıtmıştı.. sağolsunlar su giderinin oraya paretmiş garajdakiler dışarıya atmamışlar motorumu tanıdık olduğumdan... serviste sadece 15cm uzunluğunda hortumla değiştirdiler ohhh başka ciddi problem yok 1253km deyim.

bazen oluyo böyle şeyler hemen tamir ediyorlar kafana takma.:cat: ...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Arkadaşlar saygılar.
Dün akşam itibarı ile motoru almış bulunuyorum ve gezdimde biraz gayet rahat ve hoşuma gitti.

Yanlız sağ aynam çok gevşek ne yapmalıyım servise gitmeden halledebilirmiyim,

bide lastik basıncı ne olması gerekir psi olursa değer sevinirim katalogda ki değer bilmediğim bir olçüde verilmişte bana çok sert gibi geldi lastikler.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
beto_977 yanlış hatılamıyorsam ön ve arka lastik 38 olması gerekiyor.benim lastiklerin havası inmişti 38 yaptım diye hatırlıyorum ama kesin emin değilim.ayna için de bence servise git 2 dakka sıksıklar onun anahtarını bulmak zor çünkü ben 2-3 kez gevşediği için servisten sıktırmıştım.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Motosiklet ile çimento kutular çuvallar vs gibi yükler taşımak akıl karı değil. Zaten yasak. Hem de güvenli değil. Yük taşımak için motor almak bence çok yanlış. Motorda yük taşımak da çok yanlış, hem kendi canınızı hem de başkalarınınkini tehlikeye atmayın bence.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
SuperDude' Alıntı:
Motosiklet ile çimento kutular çuvallar vs gibi yükler taşımak akıl karı değil. Zaten yasak. Hem de güvenli değil. Yük taşımak için motor almak bence çok yanlış. Motorda yük taşımak da çok yanlış, hem kendi canınızı hem de başkalarınınkini tehlikeye atmayın bence.


kardeş hak veriyorum sana zaten amacım çimento veya kutu taşımak değil ne kadar yük taşıyabieleceğini öğrenmek sonuç olarak çeşitli aksesuarlar yardımıyla(bond çanta sepet v.s.) max o çimento torbaları kadar yük taşıyabikme ihtimalim var sonuçta her ne kadar gezmei sevsemde işyerinde kullanmayı planlıyorum bu motoru
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ya benım motorda bı problem olustu..ılk once on far gıttı..sonra da arka fren lambasında bı sorun oldu..gıderken fren yapıyormusum gıbı parlak yanıo ve sonmuo uzun bı sure..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
SORU: arkadaslar yenı motor alcam hıc bınmedım ama kanunı racer 200 ve asya 150 T1 dusunuyorum yenı baslayan bısıkletten baska bısey surmeyen bırı ıcın ne onerırsınız? buyuk yanı racer motor almaya tırsıyom bıraz ama ona gecmek ıçın neyle baslıyım ? sımdıden eyvallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kartal23dostum sorun halloldu herhalde , damlatma falan yok...bende biraz arıza bi adamımdır takarım böyle şeykleri kafama...İnşallah daha başka bi sorun cıkmaz..


muko ilkönce sen hangi tarz motor kullanmak istiyorsun onun kararını ver bence...Scooter yani otomatik vitesmi , yoksa kanuni Racer gibi düz viteslimi...Bunun kararını ver daha sonra yorum yapalım...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
muko bende senin gibi bisikletten gelmeyim daha önce hi motor kullanmadım ama bende t1 alkmak istiyorum gerçi bu olay senin istediğin motor tipine bağlı ha birde ne için kullanıcağına ayrıca ne kadar bütçe ayırdığına
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
praetorian' Alıntı:
arka fren lambasında bı sorun oldu..gıderken fren yapıyormusum gıbı parlak yanıo ve sonmuo uzun bı sure..

Arka fren lambasının sürekli yanması müşürün takılı kalmasından yani bak mesela freni sıkarak çalıştırman gerekiyo normalde ama eğer o fren lambası sürekli yanıyosa freni sıkmadan sadece marşa basarak ta çalışır...Yani bu da müşürün takılmasından kaynaklıdır...Servise git müşürü değiştirsinler,yada yapabilirsen elini frenin (fren kolunun) içine doğru sok ve orda fren kolunun ilerisinde siyah bi kablo var içinden 2 kablo geçiyo onu biraz frene doğru çek,o zaman yerine oturur.Ama sen gidebilirsen servise git değiştirsinler:cat: Farların yanmaması ile ilgili olarak da servise başvur,kısa devre veya farların oynamasından dolayı bir problem oluşmuş olabilir,onu da hallederler...Takma kafana bunlar basit şeyler,halletmeleri fazla uzun sürmez:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
beto_77 aynanın alyan anahtar ile sök
altında bir vida var onu sık gevşeklik giderilmiş olur..
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Kartal23' Alıntı:
beto_77 aynanın alyan anahtar ile sök
altında bir vida var onu sık gevşeklik giderilmiş olur..

Dün denedim onu ama alyen çok sıkıydı sökemedim açıkçası neyse birazdan birdaha deniyim sağol.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
30
arkadaşlar merhaba.
ben hayatımda bisiklete binmeden 150 t1 e bindim ve muhteşem bir duygu.tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst