Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
1
Ben 15 günlük kullanıcıyım:cat: baya bi okudum geçmiş mesajları bu T1 lerdeki far ve gıcırtı sesini çözenler tavsiyelerini uzun uzun nasıl çözdüklerini yazarsa ii olur.Ben şuraya gittimden ziyade şunu yaptım diye anlatın.Basit bir dil olsun.Herkes aynı yerde oturmuyor ve aynı motor bilgisine sahip değil.

Ben farlara civalı far takıp altlara sis farı takıcam ancak sis farları aküye değil direk altarnatöre bağlıyacaz daha doğrusu usta yapıcak.Yani akü değişmicek ama motor çalışmadıkçada çalışmıcak.Fikirlerinizi bekliyorum. Gıcırtı sesi için servise gittim yaptık dediler ama aynı.Bakalım bi daha gidicem inşaalah çözülür.?!?:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asya fiyat arttırdı ama ben arttırmadım 1.5 aylık motor 800 km de 1850 ytl :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mustang67' Alıntı:
Ben 15 günlük kullanıcıyım:cat: baya bi okudum geçmiş mesajları bu T1 lerdeki far ve gıcırtı sesini çözenler tavsiyelerini uzun uzun nasıl çözdüklerini yazarsa ii olur.Ben şuraya gittimden ziyade şunu yaptım diye anlatın.Basit bir dil olsun.Herkes aynı yerde oturmuyor ve aynı motor bilgisine sahip değil.

Ben farlara civalı far takıp altlara sis farı takıcam ancak sis farları aküye değil direk altarnatöre bağlıyacaz daha doğrusu usta yapıcak.Yani akü değişmicek ama motor çalışmadıkçada çalışmıcak.Fikirlerinizi bekliyorum. Gıcırtı sesi için servise gittim yaptık dediler ama aynı.Bakalım bi daha gidicem inşaalah çözülür.?!?:pale:

Ön farlara 35 W lık tan büyük ampül takmayın !

35 W lık ampüller kullanılırsanız sis lambası hiç takmayın !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mustang67 dostum servisler bu gıcırtı işlerini zerre kadar umursamıyorlar....Ben de T-19 var zırıltıdan yıkıyo ortalığı....

Alternatöre baglandıgında acaba aküyü tam şarj edebilecekmi...Ve rölantide sislerin sönük yanacakmı ben şimdiden merak ettim sonuçları yazarsan sevinirim....
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
60
hayırlı olsun

LedZeppelin' Alıntı:
Arkadaşlar, c.tesi 12 de teslim aldım 150 t 1 i ve şu anda 200 km. deyim. Tahminlerimin ötesinde tatminkar buldum motoru. Bu arada tekrar 2.450 olmuş fiyatı..




motorun hayırlı olsun kazasız yollar...
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
selam arkadaslar ben bu seslerden kafayi yiyecegim hergün yeni bir ses daha ekleniyor simdide zannedersem kayistan ses gelmeye basladi arti olarak kayis bol mu acaba bilgisi olan varsa veya degistiren varsa cevap versin lütfen
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
100
Merhaba arkadaşlar!Dün olabilecek bir kazayı ucuz atlattım.Tam virajda arka lastik patladı.Lastiğe demir parçası girmiş.Bir anda motorun arkası savruldu.Ben dublex lastiğin bir anda ineceğini tahmin etmiyordum.Ama bir anda indi ve savruldum. Hemen kenara cektim.Verilmiş sadakamız varmış.Ancak yanağı cıkan lastiği takmak mümkün olmadı.Hemen bir araba çağırıp üzerine attık.Lastikçide lastiği ben söktüm.Ama sökmek için bayağı bir yeri de beraber sökmek gerekiyor.Hala olayın şokundayım.Yine aranızdayım.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
foresight çok geçmiş olsun arkadaşım benim de en korktuğum lastik patlamasıdır sonuçta hiç beklemediğin bir anda olur ve çok kötü de düşebilirsin sen yine ucuz atlatmışsın ama tabi dubleks lastiğin birden böyle inmesi kötü
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
aynı şey benimde başıma gelmişti... arka lastik daha önceden patlamış ve inik olduğunu son anda farketmiştim bir viraja girdiğimde lastik yerinden çıktı, tedbirli gittiğim için e birde arkamda eşim olduğundan rahatlıkla atlattım olayı... lastiği sökmeden tamir ettirip havayı basınca düzeldi... geçmiş olsun
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Geçmiş olsun dublex lastik nasıl saniyede iner yaw bizim motorunda arka lastiğine çivi girmişti ama ben onu gezip dolaşıp park ettiğim zaman incelerken gördüm ve hemen amcama söyledim o da gelip çiviyi çıkardı ve çivi çıkınca inmeye başladı sonra lastiğe fitil soktular daha bir sorun yok...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
81
cafein' Alıntı:
Valla bugüne kadar edindiğim tecrubeye göre birazda bu iş şans meselesi. Benim aldığımda, aynı seriden alan herkesin benzin filtresinde sorun vardı, bende olmadı mesela. Motorda şu ana kadar ciddi olarak bozulan tek şey sinyal switch i . Onun haricindeki olaylar zaten kontrol edilmesi gereken şeylerdi, mesela tekrar vidaları baştan aşağı sıktırtmak, frenleri kontrol ettirmek gibi. Ayrıca toplama işininde ciddiyetini göz önünde bulundurmak gerekir burada savsaklanarak patetes gibi makina toplanırsa 50 değil 150 kerrede gidilir servise. Bugün gittiğim servisin patronu kendi itiraf etti biraz sıkıştırınca, bizde acemisiyiz yavaş yavaş öğreniyoruz diye :pr: Yani bu demektir ki hiçbir eğitim almamış ustalar Asya tarafından. Bu iş bu sistemle bukadar gider genede iyi kalkıyorlar altından.
Birde 150T1 ciler için söylüyorum egzostan ses geliyor diye sakın kaynak felan yaptırmayın. Geçen hafta ses şikayeti ile gittiğimde, egzostan ses geliyor bunu kaynattır demişlerdi bende garantiden değiştirin o zaman dedim haftaya gelin demişlerdi yoğunuz şeklinde konuştular bende bugün bir hafta dolduğu için gittim . Usta patronla konuş o okeylerse sipariş verelim dedi bende okey konuşurum dedim ve adama bunun garantiden değişmesii gerektiğini söyledim. Bana idda ederek bu kadar kısa sürede egzosun bozulamıyacağını anlatmaya çalıştı. Herhangi bir kazaya maaruz kalmadığını anlattım, durup duruken olduğunu ve geçen hafta kendi ustasının bu arızadan bir kaç kişinin daha geldiğini söylediğini söyledim. Usta inkar etti tabiki hehehe, neyse uzatmıyayım patron ben parçayı yollarım yurt dışına egzosu değiştiririm dedi ama yurt dışı bunu kullanıcı hatası olarak yorumlarsa parasını alırım dedi. Bende sen hele yolla onlar kapsam dışı tutarsa bizde ona göre savunmamızı yaparız ilgili merciiler aracılığı ile dedim. Velhasılı kelam iş döndü dolaştı bu sesin egzostan olamıyacağına geldi ve ne gariptir ki bu teşhisi sanki ben koymuşumda haybeden de egzosu değiştirecekmişim az kalsın muamelesi görüyorum adamlardan. En sonunda dayanamadım geçen hafta bu teşhisi siz koydunuz ve egzos için bu hafta gelmemi söylediniz şimdi de bana saçma sapan bir savunma yapıyorsun usta olan sizsiniz ben değilim ki??? :pr: Sen bu ses aynaın vidasından geliyo desen ve tamir etsen ben anlamam ,yani neticeye bakarım. Ve gerçekten de ses arka lastikteki fren teşkilatının merkezinden geliyordu dağıtıp sıkıştırdılar olay bitti. :queen:
Sabah sabah ne yazdım yaw :sunny: Sizinde başınıza gelebilir dikkatli olun. Ha unutmadan siteden ve haber teşkilatımızdan bahsettim başta pek kazımadı arkadan ruhsatı sahibine veripte motorunu bulamadığınız arkadaş bugün geldi mi dedim çok şaşırdı sen nereden biliyorsun dedi. Bende siteden tekrar bahsettim bu sefer can kulağı ile dinledi. Dedim ki zannetmeyin yaptıklarınız burada kalıyor aksine akşam olduğu zaman herkes bilgilerini paylaşıyor bu yüzden ayağınzı denk alın eğer uzun vadede bu işi devam ettirmek istiyorsanız. :cherry:


evet kardeş iyi etmişin söylemekle! adamlar külhanbeyi edasıyla yaklaşıyor. sıkıntını anlatmaya gidiyorsun ondan sonra suçlu durumuna düşüyorsun! Artislik yaparlarsa uzun soluklu ekmek yiyemiyeceklerini, yaptıklarının yanlarına kar kalmayacağını anlatmak lazım!

stavro' Alıntı:
selam arkadaslar ben bu seslerden kafayi yiyecegim hergün yeni bir ses daha ekleniyor simdide zannedersem kayistan ses gelmeye basladi arti olarak kayis bol mu acaba bilgisi olan varsa veya degistiren varsa cevap versin lütfen

1 senedir çeşitli yerlerinden gelen seslere okadar alıştım ki artık duymuyorum bile :p :p :p

çok uğraştım sesleri kesmek için ama 3 gün sonra yine ayrı yerden yada arka diskten ses gelmeye başlıyo

o sebepten sesin peşini bıraktım artık :pr: :farao:

28 Masyıs sağanca gezisine benim 1 yıllık Asya 150 T1 ile katıldım, işte ölçüm değerleri arkadaşlar.

Motor: Asya 150T1
Moto Hacmi: 150cc
Motorun Km'si: 6900km
Alındığı Yıl: 27 Temmuz 2005
Sapanca için toplan yapılan km: 262km
Tüketilen yakıt: 7.55 Litre
Gezi günü benzin litre fiyatı (PO): 2, 87 YTL / Litre
Ortalama Hız : 67 km/saat (molalar dahil)
Bu yolculukta 100KM deki benzin sarfiyatı (ortalama) : 2,88 Litre / 100Km

Bu durumdaki ölçüm değerleri:
262 Km de 7,55 Litre Yaktım
------------------------------
1 Km de 0,0288 Litre Yaktım
1 km de 82 bin 600 LİRA yakmış oldu
100KM deki benzin sarfiyatı (ortalama) 2,88 Litre
100KM sarfiyat Tutarı :8,26 YTL, ya da 8 milyon 200 TL

Özetle arkadaşlar, 262KM süren gezi gününü, 21,6 YTL ödeyerek tamamlamış oldum. 2000 Model VW Bora 1.6 arabamla gelsem
Ortalama 86 YTL ödemem gerekecekti. Umarım bu bilgiler işinize yarar.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
gazlabeni' Alıntı:
Sapanca için toplan yapılan km: 262km
vay be.
ben scooterla bu kadar km gidilemez diye dusunuyordum. uzun yol olarak yani.
halal olsun..
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
81
Mustang67' Alıntı:
Ben 15 günlük kullanıcıyım:cat: baya bi okudum geçmiş mesajları bu T1 lerdeki far ve gıcırtı sesini çözenler tavsiyelerini uzun uzun nasıl çözdüklerini yazarsa ii olur.Ben şuraya gittimden ziyade şunu yaptım diye anlatın.Basit bir dil olsun.Herkes aynı yerde oturmuyor ve aynı motor bilgisine sahip değil.

Ben farlara civalı far takıp altlara sis farı takıcam ancak sis farları aküye değil direk altarnatöre bağlıyacaz daha doğrusu usta yapıcak.Yani akü değişmicek ama motor çalışmadıkçada çalışmıcak.Fikirlerinizi bekliyorum. Gıcırtı sesi için servise gittim yaptık dediler ama aynı.Bakalım bi daha gidicem inşaalah çözülür.?!?:pale:

1 senedir kullanıyorum ban halaaa çözemedim, çözülmesi için motoru satıp Honda CBF 600 Almak lazım!!!
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
100
nurgüldemirbay,praetorian,cabriolet,mondialcii,kartal23 teşekkür ederim.Allah daima hepimizi bu tür tehlikelerden korusun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst