slm arkadaşlar,biraz geç oldu ama rx 250 hakkın da birşeyler paylaşmak istiyorum
Öncelikle motosikletimi 30 gün önce aldım (şimdiden 1200 km oldu) fazla gezemedim ama arazide biraz zorladım sayılır,
bir iki cıvata somun gevşedi ,bir defa da hafif yan yattım ama bunlar dışın da büyük bir sıkıntı yok .(şimdilik)
bu kadar iyi olmasını beklemiyordum ama iyi çıktı
bir de motor kopya evet gercekten kopya Orion 250 diye ararsasanız bire bir aynısı,
alma sebeblerim den birisi de bu ve görmeden aldım (tabiki biraz geç geldi)
eksoz u komple söktüm susturucuyu dağıttım küçük bir ses vardı vida gevşemiş yaptım,
şimdi ktm benzeri bir eksoz yapacağım yapınca fotosunu eklerim.
şimdi hava filitresi üzerin de çalışıyorum bağlantı kitini yaptım şimdi iyi bir filitre arıyorum bulunca
takacağım ve fotoyu eklerim bu hafta sonu takmış olurum.
şimdilik merdivenleri çıkıyor iniyor toprak yollar da gidiyor .
deneyimlerimi ve çalışmaları mı tekrar paylaşacağım.
görüşmek üzere.