- Katılım
- 12 Eki 2012
- Mesajlar
- 107
sağolasn.. mondln sitesne bakyrm 150lik cross var.. senn motskltn nsl ne kadara aldın, sprmoto değil galba
sağolasn.. mondln sitesne bakyrm 150lik cross var.. senn motskltn nsl ne kadara aldın, sprmoto değil galba
Pazartesiye kaldı ya =) hep bu kargoda şu oldu bu oldu bahaneleri.. pztsye kalması iyi oldu ama karda alıp gelmek zor olcaktı.. gelince resimlerini paylaşcam, becereblrsem tabi
Pazartesiye kaldı ya =) hep bu kargoda şu oldu bu oldu bahaneleri.. pztsye kalması iyi oldu ama karda alıp gelmek zor olcaktı.. gelince resimlerini paylaşcam, becereblrsem tabi
Pazartesiye kaldı ya =) hep bu kargoda şu oldu bu oldu bahaneleri.. pztsye kalması iyi oldu ama karda alıp gelmek zor olcaktı.. gelince resimlerini paylaşcam, becereblrsem tabi
yok mu hala bi resim falan ?
şehir içi kullanıcısı olaraktan supermoto yüksek kalır diye düşünüyorum ama bakalım belki daha avantajlı olabilir. önce biraz gezmem lazım
biri daha yoldaHayırlı olsun, çok sevindik. Bir SM ci daha kazandık![]()