Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
55
Ùrûnû daha almadım! Bu linkteki ûrûn dikital gosterge fiyatıdır.Case fıyatı degıldir. Benim öğrenmek istediğim motorun elektronik sistemi buna uygunmudur olacaktı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu motorun parçası yokmuş diyolar gerçi kendisi bile yok ama neyse :cherry:
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
yok vidyoda çekimden dolayı motor uzamış :) lastiklere bakarsan yumurta elipsi gibi duruyor :)
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
bugün maltepede rx250 ye baktım... sm ve dijital göstergeli olanı gelmiş ama tam toplanmamıştı daha motor,, biraz pazarlıkla 5500 e bırakcak gibi görünüyor.. anladığım kadarıyla baya inceledim, açıkcası çokda hoşuma gitti ama kimi diyor; iki üç hoplayıp zıplarsın dağılır çin alma. kimi diyor tam tersi, ortada kaldım.. yılbaşı geçmeden, zam gelmedende alayım diyorum ama napcam bilemedm:sunny:
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
sahibinden.com da 4500 liraya 2.eli var. Bu foruma 2 tane kullanıcısı denk geldi onlarda birer yorum yazıp kayboldular. Nasıl bir motor olduğunu tam olarak bilen yok:pale: Syanur'ün dediği gibi bizi habersiz bırakmada...
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
bugün maltepede rx250 ye baktım... sm ve dijital göstergeli olanı gelmiş ama tam toplanmamıştı daha motor,, biraz pazarlıkla 5500 e bırakcak gibi görünüyor.. anladığım kadarıyla baya inceledim, açıkcası çokda hoşuma gitti ama kimi diyor; iki üç hoplayıp zıplarsın dağılır çin alma. kimi diyor tam tersi, ortada kaldım.. yılbaşı geçmeden, zam gelmedende alayım diyorum ama napcam bilemedm:sunny:

bak heyecanlandırdın tekrardan beni bir fotoğraf çek ya da bayi adresi ver göreyim şu motoru :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Asya'nın internet sitesinde rx 250 için iki farklı temsili fotoğraf kullanılmış. Bir model krom kaplı kaliteli bir egzosa ve sanırım aliminyum alaşımlı kaliteli bir şasiye sahip gözüküyor. Ön amortisor ve gidonu bile kalite olarak diğer temsili resme göre kendini belli ediyor. Diğeri ise tipik ucuz egzos düzeneğine, siyah boyalı şasi, gidon ve amortisore sahip tipik çinli kalitesinde. .

Bahsettiğim ilk temsili fotoğraftaki motor satılıyorsa ciddi ciddi merak ediyorum ve almayı düşünüyorum. Ancak diğer temsili fotodaki motorun diğer Çinlilerden bir farkı yok gibi. Sahibindende baktığım Asya rx 250'ler ikinci temsili fotodaki bana göre kalitesi düşük motorlar, Bir firma düşünün ki internet sitesinde yer alan temsili fotoğrafla sattığı motor farklı olsun ....
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Asya'nın internet sitesinde rx 250 için iki farklı temsili fotoğraf kullanılmış. Bir model krom kaplı kaliteli bir egzosa ve sanırım aliminyum alaşımlı kaliteli bir şasiye sahip gözüküyor. Ön amortisor ve gidonu bile kalite olarak diğer temsili resme göre kendini belli ediyor. Diğeri ise tipik ucuz egzos düzeneğine, siyah boyalı şasi, gidon ve amortisore sahip tipik çinli kalitesinde. .

Bahsettiğim ilk temsili fotoğraftaki motor satılıyorsa ciddi ciddi merak ediyorum ve almayı düşünüyorum. Ancak diğer temsili fotodaki motorun diğer Çinlilerden bir farkı yok gibi. Sahibindende baktığım Asya rx 250'ler ikinci temsili fotodaki bana göre kalitesi düşük motorlar, Bir firma düşünün ki internet sitesinde yer alan temsili fotoğrafla sattığı motor farklı olsun ....
Kuba str 250 de öyle, sitesindeki motor 2011 ve 2012 de sattığı motorlardan farklı görünüyor
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Bende daha önce hiç süpermoto kullanmamştm.. hep naked kullandım, 650lik bi naked kullanıyrdm.. racing yada naked sıfır bi 250lik arıyorken bu motor denk geldi.. Maltepe cevizlide bağdat caddsene yakın bi yerde galeri ilyas var bi bakmak istedm bu motoru gördm.. iki gün öncede test etme imkanım oldu..
- Hızlanması hoşuma gitti gerçi 60ı geçmedim ama sokak arasında kısa mesafede bu kadar oluyor, 110u da geçeceğini düşünmüyorum
- bi süpermotoda maşanın vs.nin nasıl olması gerektiğini bilmem ama ön fren hava yağışlı olmasına rağmen mükemmel, arka ise hafif olmasından olsa gerek hemen kitliyor
- kullanımı bisiklet gibi geldi bana daha önce kullanğm motrdan olsa gerek dengesi mükemmel(amörtisrü 3 kademeli, ben en yumuşağnda denedm)
- herkesin bahsettiği yapışkanlara gelelim, dediğiniz gibi hemen sökülüyor :) sökmekle uğraştırmıycak beni custom süpermoto yapcam motoru :p
- egzost sesine gelirsek benim hoşuma gitti tok bi sesi var ve gazı verdiğinzde ben burdayım diyo
- ayna ve manet koruma olmaması saçma geldi, maliyetten öyle çalalım demişler artık

Araştıra araştıra 2 yıldır bi motosklt alamadım ve hiç aklımda olmayan süpermoto tarznda bi motoskltte yeter artık bu olsun dedim satın aldım.. Herkes çinli motor alırsan çok sıkıntı çekersin dedi, inş öyle olmaz :) daha önce kuba cg150 kullandım 2 yıl kadar, motora yapmadığı bırakmadım, kafamı kaldırmadım, redline da 2.viteste 90 mı yapmadım ama motor sıcak su borularını patlatmak dışında hiç bi sıkıntı çıkarmadı, hala memlekette babam kullanıyor canavar gibi.. çok da kötü olabilceğini düşünmüyorm da
-- Neyse çok uzatmışım ve karışık olmuş affola =) sonuç olarak 5500e 10 taksitle rx250 süpermoto aldım.. yalnız motor perşembe günü elimde olcak
-- Herkesin kaybolduğu gibi kaçmıycam forumdan :), işimden fırsat buldukça, sorular konusunda herkese yardımcı olmaya çalışcam.. :king:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Bende daha önce hiç süpermoto kullanmamştm.. hep naked kullandım, 650lik bi naked kullanıyrdm.. racing yada naked sıfır bi 250lik arıyorken bu motor denk geldi.. Maltepe cevizlide bağdat caddsene yakın bi yerde galeri ilyas var bi bakmak istedm bu motoru gördm.. iki gün öncede test etme imkanım oldu..
- Hızlanması hoşuma gitti gerçi 60ı geçmedim ama sokak arasında kısa mesafede bu kadar oluyor, 110u da geçeceğini düşünmüyorum
- bi süpermotoda maşanın vs.nin nasıl olması gerektiğini bilmem ama ön fren hava yağışlı olmasına rağmen mükemmel, arka ise hafif olmasından olsa gerek hemen kitliyor
- kullanımı bisiklet gibi geldi bana daha önce kullanğm motrdan olsa gerek dengesi mükemmel(amörtisrü 3 kademeli, ben en yumuşağnda denedm)
- herkesin bahsettiği yapışkanlara gelelim, dediğiniz gibi hemen sökülüyor :) sökmekle uğraştırmıycak beni custom süpermoto yapcam motoru :p
- egzost sesine gelirsek benim hoşuma gitti tok bi sesi var ve gazı verdiğinzde ben burdayım diyo
- ayna ve manet koruma olmaması saçma geldi, maliyetten öyle çalalım demişler artık

Araştıra araştıra 2 yıldır bi motosklt alamadım ve hiç aklımda olmayan süpermoto tarznda bi motoskltte yeter artık bu olsun dedim satın aldım.. Herkes çinli motor alırsan çok sıkıntı çekersin dedi, inş öyle olmaz :) daha önce kuba cg150 kullandım 2 yıl kadar, motora yapmadığı bırakmadım, kafamı kaldırmadım, redline da 2.viteste 90 mı yapmadım ama motor sıcak su borularını patlatmak dışında hiç bi sıkıntı çıkarmadı, hala memlekette babam kullanıyor canavar gibi.. çok da kötü olabilceğini düşünmüyorm da
-- Neyse çok uzatmışım ve karışık olmuş affola =) sonuç olarak 5500e 10 taksitle rx250 süpermoto aldım.. yalnız motor perşembe günü elimde olcak
-- Herkesin kaybolduğu gibi kaçmıycam forumdan :), işimden fırsat buldukça, sorular konusunda herkese yardımcı olmaya çalışcam.. :king:

Hayirlisi, iyi gunlerde , gule gule kullan ins. supermoto guzel bir secim olmus.
beklentilerini , fotolarini hatta videolarini bekliyoruz. Kac boyundasin, rx250 uzerindeki ergonomik izlenimlerin nasildi?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SuperMoto su hoşuma gitti.

sezona bi az km li ikinciel düşünebilirim elim bollaşırsa.

Kullanıcılar kaç km de ve neler yapıyorlar anlatsınlar hele :)

var mı akarı kokarı :) kaç yapar, sağlam mı ?
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Almaya niyetli arkadaşlar varsa elini çabuk tutsun, Türkiyede kaç tane asya bayii varsa hemen hemen hepsiyle görüştüm 5900ün altına inen yok.. liste fiyatını öğrenmek için nazillideki asya motor fabrikasını aradım.. ordaki yetkili 'şu anki liste fiyatnın 6170 lira' olduğunu söyledi(plaka hariç).. kendsne 'bi bayinin 5500e bırakcağından' bahsettim, 'eski kasadır' dedi.. 'eski kasalardan olmadıgını' söyleynce; 'bütün modeller bizden, burdaki fabrikadan dağıtılıyor o fiyata imkansız dedi.. sonra eğer öyleyse hiç kaçırma ama kesin eski kasadır' dedi =)) .. bide bu motor bi çok bayide yok, bostancı ve soğanlıktaki bayilerde 'elimde yok ama getirebilrm' dedi ama fiyatları çok söylüyrlar. en uygunu maltepedeki ilyas galeri en sonda elinde vardı bi tane nakliye hasarlı

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

sağolasıııın.. boym 1.83 en yumuşak amrtsörde, anca iki ayağımın birden parmakları tam olarak yere basıyordu .. birazcık yan oturup tek ayak kullancam artık durcağımda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

doğru düzgün bu motordan alanda, yorum yapanda görmedm. asya yeni kasasını geç getirince herkes kızıp mondial aldı.. kullanmaya başlyınca denerm ama 110 u geçmz tahmnmce, hız motoru değil sonuçta
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]doğru düzgün bu motordan alanda, yorum yapanda görmedm. asya yeni kasasını geç getirince herkes kızıp mondial aldı.. kullanmaya başlyınca denerm ama 110 u geçmz tahmnmce, hız motoru değil sonuçta

yok zaten bu tip motorlarda hız düşünülmez. Arazi için yapılmış ve yüksektir.

arazide kullanınca çabuk çabuk orasını burasını dağıtıyormu onu merak ediyorum :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
yok zaten bu tip motorlarda hız düşünülmez. Arazi için yapılmış ve yüksektir.

arazide kullanınca çabuk çabuk orasını burasını dağıtıyormu onu merak ediyorum :)

supermoto almis arkadas, genel kullanim alani sehir ve asfalt zemindir. Arazi lastigi yok uzerinde.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
perşmbe gnü alcam motoru da araziye grmyi düşünmyrm, hiç arazi deneymm yok anca ufak tefek macera olsun diye kaçarım arada .. 'braingulp' unda dediği gibi, istanbulda yaşıyorum, malum trafikten kaçmak için işe gdp gelrken kullanmak için aldım motoru.. arada da boş vaktmde turlamak için.. senn için onuda denerz ama düşünce hepsi dağlıyr yani:)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
ben aylar önce bu motosikleti çok düşündüm , kredi kartına 18 taksit imkanıda vardı ama ASYA yamuk yapıp motoru getirmedi, birde eski versiyonu getirince Mondiye yöneldim, gayet memnunum , ama Rx250ninde çok kötü olduğunu düşünmüyorum , güle güle kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst