Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu

250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...