Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kameraman Cevat Kelle motoru başka resim çekmeye layık bulamadığı için bunun ile yetineceğiz bir süre :)

Valla şaka bir yana, burada okadar tartışmış olmamıza ve TR ye geldiğine bizzat inanmamama rağmen nasıl resim çekmeyi unuttuk ben de bilmiyorum.

Elinize sağlık sayın gaco :cat: (Bu saatte uyumanı da ayıplıyorum)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Kameraman Cevat Kelle motoru başka resim çekmeye layık bulamadığı için bunun ile yetineceğiz bir süre :)

Valla şaka bir yana, burada okadar tartışmış olmamıza ve TR ye geldiğine bizzat inanmamama rağmen nasıl resim çekmeyi unuttuk ben de bilmiyorum.

Elinize sağlık sayın gaco :cat: (Bu saatte uyumanı da ayıplıyorum)

Dünde Kritiğini yapmıştık Sayın Ziya fakat lakinki bugün senin kestanenin çizik olmasından ötürü tek taraflı giydirme yapacağım sana :queen:

Mondial ile Asyayı kıyasladığımızda benim görmüş olduğum mondial daha irice ve çok daha fazla göz alıcı bir makine heleki Supermotoru bilmiyorum belkide kapalı mekanda gördük ondan mı öyle göründü gözümüze ayrıca dikkatimi çeken ufak detaylardan bir kaçı da mondialin şasesinin asyanınkinden daha diri daha hoş ve motor koruma demirli olması zira asyanın şasesinin alt tarafı KUBAlarınki ile aynı ve hiç hoş bir görüntüsü yok boyut olarakda Asya cross olduğundan mütevellit tek kişilik bir selesi var 2. bir kişi ile oturmak isterseniz bunu 10-15cmlik totoşu olan birisi olması lazım yoksa kuyruğun üzerinde gitmesi işten bile değil ayrıca Mondialde arka Topcase bağlama demiri var iken Asyada malesef hiçbir şey yok buda bir avantaj daha bikaç şey daha vardı ama şimdilik aklıma gelenler bunlar..

Burdan Denizli Şubemiz olan Mehmet Mümtaz Beye bağlanıyoruz

Söz sizde Sayın Mehmet Mümtaz..
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
...Burdan Denizli Şubemiz olan Mehmet Mümtaz Beye bağlanıyoruz
Söz sizde Sayın Mehmet Mümtaz..

Sayın Birand eeeeeiiiiiiii , pardon sayın yunus eeeeiiiii

şu anda teknik imkansızlıklardan dolayı Rx modelini inceleyemiyoruz , daha sonraki bağlantılarımız da konuya tekrar dönecem eeeeiiiiiiii...
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
daha motoru teslim almadım,gerçi şehir dışındayım daha 1 haftada dönmiyeceğim ama hayırlısı..Arkadaşlar benim gelecek olan rx250 için uygun cadde lastiği nerden temin edebilirim,var mı bilgisi olan yardım plase....

birde asya yetkilisi ile görüştüm sadece rx250 modeli ithal edilecekmiş,süper moto modeli gelmiyecekmiş....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Getirmeyecegin motorlari niye tanitiyosun be asya. Daha bide Major250 vardi ne oldu ona ?
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
evet beyler rx250 hazır ama ben hala istanbuldayım cuma dönicem ama ancak pazartesi dosyayı alır emniyete gider plakayı çıkartırabilirim....Can alıcı konu şehir içi kullanabilmek için cadde lastikleri bulmaya geldi sıra,,,bilgilerinize ihtiyacım var ahali...:)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
evet beyler rx250 hazır ama ben hala istanbuldayım cuma dönicem ama ancak pazartesi dosyayı alır emniyete gider plakayı çıkartırabilirim....Can alıcı konu şehir içi kullanabilmek için cadde lastikleri bulmaya geldi sıra,,,bilgilerinize ihtiyacım var ahali...:)

SM 17 jant ile olur ancak , sen ön 21 arka 18 lik SM olmaz, ama onlara yol lastiği bulabilirsen asvaltta kullanımı rahat olur enduro lastiği aramalısın.

SAVA INVADER MC 24 lastikleri uygun fiyatları link
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bende lastik masrafından önce 17"lik jant+lastik arayışını yap, bulursan boşuna para vermemiş olursun enduro lastiklere. Ama şimdiden söyleyim, daha önce de 17 lik jant arayan çok oldu ama TR de bulması bek kolay değil. Bence ebay gibi yerlere bakman gerekiyor. 2.el bişeyler de bakmanı öneririm, çünkü 0 ları epey pahalı olabiliyor.

---------- Post added at 09:24 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

Bende lastik masrafından önce 17"lik jant+lastik arayışını yap, bulursan boşuna para vermemiş olursun enduro lastiklere. Ama şimdiden söyleyim, daha önce de 17 lik jant arayan çok oldu ama TR de bulması bek kolay değil. Bence ebay gibi yerlere bakman gerekiyor. 2.el bişeyler de bakmanı öneririm, çünkü 0 ları epey pahalı olabiliyor.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hakan10x yol lastiği arayacağına aldığın motorun süpermoto modelini neden almıyosun?fiyatıda aynı değilmi diğeriyle zaten....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Şimdi aklıma geldi, benim mondiyi teslim aldığım yerin yanında asya rx250 satıyorlardı. Daha doğrusu satılmış olan bir tanesini sergiliyorlardı. Orada adamla konuşurken sormuştum, "bunların bir de asfalt lastiklisi olanı var" diye. Adam da "abi herşeyi aynı zaten motorun, lastikler içeride istenirse değiştiririz hemen" gibisinden bişey demişti. Yani onların ellerinde bu motora uygun jant olabilir. 17" lik jantı bulduktan sonra lastikler kolay zaten..

hakan10x yol lastiği arayacağına aldığın motorun süpermoto modelini neden almıyosun?fiyatıda aynı değilmi diğeriyle zaten....
birde asya yetkilisi ile görüştüm sadece rx250 modeli ithal edilecekmiş,süper moto modeli gelmiyecekmiş....
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
17 jant dediğiniz gibi malesef zor bulunan ölçü, bakalım en geç 2 hafta içersinde çözüme kavuşturmak istiyorum konuyu ya jant değişecek yada sadece ebatlarda lastik enduru değilde turing lastikleri var ön-arka 5500-550 ye mal oluyor en kolay çözüm bu gibi görünüyor hem 17 janta geçip motorun yüksekliğini düşürmemek adına bakalım yapıcaz bir şeyler..:)

http://www.ergurmotor.com.tr/?urun-3868-Scorpion-Trail-90-90---21-M-C-54S-On.html ön lastik

http://www.ergurmotor.com.tr/?urun-3820-Sport-Demon-110-80-18-M-C-58H-TL-Arka.html--arka lastik gibi.......
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ben Mersin evkurda 2 adet gördüm süpermoto su ve crosss olararak Süpermoto hali lastikler crossdan küçük olduğu için maşalardada bi değişme olmadığı için 5,6 cm daha kısa idi yerle mesafesi yani boyu kısa olan onu tercih edebilir şehir içi
Bunun yanı sıra Daelım Roadwin 250 a orada gördüm 2 renk seçeneği ile
Şunları gözlemledim
...
Asta RX 250
Asya Rx gerçekden çok aşırı güzel duruyordu siyah üstü gri renk seçeneği ile
Metal aksamı bana sağlam gibi geldi Hemen heryeri çelik
Motor çok yüksek duruyordu 177 boyum var üzerine bi oturdum ayağım yere basmadı croos ta Süpermotoyada oturmadım adamlar gözlerini dikdi üstüme
Yüksek olduğu için kolay kolay motor aksamı bir yere çarpmaz arazide
Plastik aksamı Grenajlara gelirsek Biraz tırt gibime geldi Hadi Grenajı boşver Üzerindeki gri renkdeki boya ve yazılar tamamen sticker yapıştırma 2 motoruda konturol ettim ikisinde de kenardan soyuluyordu elimle az bişeyini kaldırdım hatta ucundan
...........
Daelim Roadwin 250
Daelima gelirsekde 250cc Mini SS si ile şunları söyleye bilirim Fotoğrafdakinden çok daha güzel duruyor ama
Bir Yfz kadar değil bir Ninja kadar değil ön kafa Grenajı R1 Özentisi olmuş ama geri kalan her yer kendine has 2000 li yılların Motoru gibi duruyordu
Önde çift disk fren var Gösterge panelinde Dijital hız göstergesi ve saat mevcut vites göstergesi mevcutmu onu bilmiyorum
Motor öle çok kalıplı bişey değil cbr 250 gibi bişey hyo gibi gözükmedi gözüme
Bide orjinalinde varmı bilmiyom 2 sindede vardı orda orta sehpa ayaklığı vardı :sunny::sunny::sunny: Bu sınıfda orta sehpe adamlar devrim yaratmış :p
8,878 tl fiyatı var Genel olarak pek bi bilgi sahibi değil motor hakkında ama 8 bine gidecek motor 1 tl fazlası var gücüde iyi 25 hp
Ama dediğim gibi Grenajları çok kötü duruyordu
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
istanbul maltepe de bir motosiklet mağzasına gelmiş gidip yakından inceliyeceğim (sahibinden.com da ilanı var)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
17 jant dediğiniz gibi malesef zor bulunan ölçü, bakalım en geç 2 hafta içersinde çözüme kavuşturmak istiyorum konuyu ya jant değişecek yada sadece ebatlarda lastik enduru değilde turing lastikleri var ön-arka 5500-550 ye mal oluyor en kolay çözüm bu gibi görünüyor hem 17 janta geçip motorun yüksekliğini düşürmemek adına bakalım yapıcaz bir şeyler..:)

http://www.ergurmotor.com.tr/?urun-3868-Scorpion-Trail-90-90---21-M-C-54S-On.html ön lastik

http://www.ergurmotor.com.tr/?urun-3820-Sport-Demon-110-80-18-M-C-58H-TL-Arka.html--arka lastik gibi.......

Hocam ne oldu, motoru aldın mı kaldın mı? sesin çıkmıyor :) Görüşmüyor muyduk ankarada? Motorları tokuşturmuyor muyduk?? :)
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
valla ben hala alamadım, motor ortada yok ne zaman gelcek yada nasıl olacak ile ilgili kesin kimse bir şey üretemedi bakalım hala bekliyoruz,,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst