Ben Mersin evkurda 2 adet gördüm süpermoto su ve crosss olararak Süpermoto hali lastikler crossdan küçük olduğu için maşalardada bi değişme olmadığı için 5,6 cm daha kısa idi yerle mesafesi yani boyu kısa olan onu tercih edebilir şehir içi
Bunun yanı sıra Daelım Roadwin 250 a orada gördüm 2 renk seçeneği ile
Şunları gözlemledim
...
Asta RX 250
Asya Rx gerçekden çok aşırı güzel duruyordu siyah üstü gri renk seçeneği ile
Metal aksamı bana sağlam gibi geldi Hemen heryeri çelik
Motor çok yüksek duruyordu 177 boyum var üzerine bi oturdum ayağım yere basmadı croos ta Süpermotoyada oturmadım adamlar gözlerini dikdi üstüme
Yüksek olduğu için kolay kolay motor aksamı bir yere çarpmaz arazide
Plastik aksamı Grenajlara gelirsek Biraz tırt gibime geldi Hadi Grenajı boşver Üzerindeki gri renkdeki boya ve yazılar tamamen sticker yapıştırma 2 motoruda konturol ettim ikisinde de kenardan soyuluyordu elimle az bişeyini kaldırdım hatta ucundan
...........
Daelim Roadwin 250
Daelima gelirsekde 250cc Mini SS si ile şunları söyleye bilirim Fotoğrafdakinden çok daha güzel duruyor ama
Bir Yfz kadar değil bir Ninja kadar değil ön kafa Grenajı R1 Özentisi olmuş ama geri kalan her yer kendine has 2000 li yılların Motoru gibi duruyordu
Önde çift disk fren var Gösterge panelinde Dijital hız göstergesi ve saat mevcut vites göstergesi mevcutmu onu bilmiyorum
Motor öle çok kalıplı bişey değil cbr 250 gibi bişey hyo gibi gözükmedi gözüme
Bide orjinalinde varmı bilmiyom 2 sindede vardı orda orta sehpa ayaklığı vardı :sunny::sunny::sunny: Bu sınıfda orta sehpe adamlar devrim yaratmış

8,878 tl fiyatı var Genel olarak pek bi bilgi sahibi değil motor hakkında ama 8 bine gidecek motor 1 tl fazlası var gücüde iyi 25 hp
Ama dediğim gibi Grenajları çok kötü duruyordu