Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yahu asya getirmiş mi ki millet alsın :) Sanırım asya ~10 tane felan getirmiş önceleri, onlar satılmış ama sahiplerine denk gelemiyoruz hala. Hayır 2. parti neden gelmiyor onu anlamıyorum. STR ler hiç aksamadan devamlı güncellendi mesela...
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
satan 1-2 kişiyi aradım sıkıntısı var mı,memnun değil misiniz? neden satıyorsunuz diye,hiç kimse aklı selim bir cevap vermedi,bu motorun akibeti ne olcak merak ediyorum...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
valla akibetini bilmem.motosikleti bu kadar beklettiler yedek parca lazım olunca ne kadar bekleyecez düşünmek lazım.
bu saatten sonra isterse hiç gelmesin mondial xtreme supermoto aldık
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
1
Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
Foruma hosgeldin Cengizhan.E.!

Nihayet motoru kullanan ve paylaşımda bulunan biri çıktı! Kendim 150cc mondial xtreme max kullaniciyim ve Asya'nın rx 250 modeline geçmeyi planlıyorum gelecek yaz'a.
Paylaşımların bana ilaç gibi gelecek, takib ediyorum seni haberin ola!

Kazasız, sorunsuz sürüşler dilerim sana!
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...

hoş geldin sefa getirdin nerdesin sen arkadaş millet 4 gözle rx kullanıcı arıyor...:) hemen hemen video bekliyoruz,tekrar hayırlı olsun...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...

1- Hoşgeldin, :king:

2- Hayırlı olsun, güle güle kazasız belası kullan

3- Paylaşımlarını özellikle video ağırlıklı olarak bekliyoruz, Hadi biz gördük de millet merak ediyor. Daha görmeyenler var.

4- Motor SM mi Cross mu ?

5- Teşekkürler :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Cengizhan E oncelikle hoşgeldin. Ben de Mondial MAX 150 kullanıcısıyım. Cross a baslangıç motoru olarak mondi cok uygun. Ama şimdilerde yetersiz gelmeye başladı. İyi bir 250CC arıyorum. İlk aklıma gelen Mondi 250 ve Asya RX oldu. Asyayı mersin evkurda inceledim hatta fotoları burada paylaştım. Gecenlerde Mondi Xtreme yi de gordum. Bence asya daha dolu bir motor. Yorumlarınızı ve paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz. Artılarıyla Eksileriyle... Motorunuzu guzel gunlerde kullanınız.
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
haydi bakalım forum tekrar canlanacak gibi en kısa zamanda videolarını bekliyoruz Cengizhan.....
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
2
slm arkadaşlar,biraz geç oldu ama rx 250 hakkın da birşeyler paylaşmak istiyorum
Öncelikle motosikletimi 30 gün önce aldım (şimdiden 1200 km oldu) fazla gezemedim ama arazide biraz zorladım sayılır,
bir iki cıvata somun gevşedi ,bir defa da hafif yan yattım ama bunlar dışın da büyük bir sıkıntı yok .(şimdilik)
bu kadar iyi olmasını beklemiyordum ama iyi çıktı
bir de motor kopya evet gercekten kopya Orion 250 diye ararsasanız bire bir aynısı,
alma sebeblerim den birisi de bu ve görmeden aldım (tabiki biraz geç geldi)
eksoz u komple söktüm susturucuyu dağıttım küçük bir ses vardı vida gevşemiş yaptım,
şimdi ktm benzeri bir eksoz yapacağım yapınca fotosunu eklerim.
şimdi hava filitresi üzerin de çalışıyorum bağlantı kitini yaptım şimdi iyi bir filitre arıyorum bulunca
takacağım ve fotoyu eklerim bu hafta sonu takmış olurum.
şimdilik merdivenleri çıkıyor iniyor toprak yollar da gidiyor .
deneyimlerimi ve çalışmaları mı tekrar paylaşacağım.
görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
güle güle kullan, kazasız belasız inşallah. motor, orion250 nin kopyası değil. ta kendisi :) malezya malı olur kendileri.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Hayırlı olsun kazasız belesız kullanmanızı dilerim. Asya RX kullanana arkadaşalr yakıt tuketimi hakkında bilgi verebilirlermi. Benzine surekli zam geldigi için. lt/km olarak deger verilmesi daha dogru olacaktır. 1 litre ile kac km gidiyor. Yol va arazi kullanımı mutlak fark eder ama yinede ortalama bir fikir edinmemize yardımcı olur.... Şimdiden tesekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst