Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
slm arkadaşlar,biraz geç oldu ama rx 250 hakkın da birşeyler paylaşmak istiyorum
Öncelikle motosikletimi 30 gün önce aldım (şimdiden 1200 km oldu) fazla gezemedim ama arazide biraz zorladım sayılır,
bir iki cıvata somun gevşedi ,bir defa da hafif yan yattım ama bunlar dışın da büyük bir sıkıntı yok .(şimdilik)
bu kadar iyi olmasını beklemiyordum ama iyi çıktı
bir de motor kopya evet gercekten kopya Orion 250 diye ararsasanız bire bir aynısı,
alma sebeblerim den birisi de bu ve görmeden aldım (tabiki biraz geç geldi)
eksoz u komple söktüm susturucuyu dağıttım küçük bir ses vardı vida gevşemiş yaptım,
şimdi ktm benzeri bir eksoz yapacağım yapınca fotosunu eklerim.
şimdi hava filitresi üzerin de çalışıyorum bağlantı kitini yaptım şimdi iyi bir filitre arıyorum bulunca
takacağım ve fotoyu eklerim bu hafta sonu takmış olurum.
şimdilik merdivenleri çıkıyor iniyor toprak yollar da gidiyor .
deneyimlerimi ve çalışmaları mı tekrar paylaşacağım.
görüşmek üzere.
Motor fotoğraflarda çok kısa gözüküyor. Asyanın sitesinde ise 2m 30cm yazıyor gerçekte bukadar uzun mu? Fotoğraf çekerken üstünde olursan orantıyı tam anlayabiliriz. Motorun selesi kısa artçıyla sele yetiyor mu? Sele yüksekliği 93cm yamaha wr 125in seleside 93cm boyum 1.77 yamahada ayaklarım yere değmiyor. Senin boyun kaç? ayakların rahat basıyor mu ? Hayırlı olsun kazasız belasız kullan.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motor fotoğraflarda çok kısa gözüküyor. Asyanın sitesinde ise 2m 30cm yazıyor gerçekte bukadar uzun mu? Fotoğraf çekerken üstünde olursan orantıyı tam anlayabiliriz. Motorun selesi kısa artçıyla sele yetiyor mu? Sele yüksekliği 93cm yamaha wr 125in seleside 93cm boyum 1.77 yamahada ayaklarım yere değmiyor. Senin boyun kaç? ayakların rahat basıyor mu ? Hayırlı olsun kazasız belasız kullan.

WRyi bilemem de mondial Xtreme'e göre biraz daha kısa bir alet. Selesi de daha küçük. İlk gözüme çarpan oydu. üstüne bindim, "buna 2 kişi oturulmaz" dedik arkadaşla. Ayaklarım da ucunda değiyordu, boy 1,82
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Motor fotoğraflarda çok kısa gözüküyor. Asyanın sitesinde ise 2m 30cm yazıyor gerçekte bukadar uzun mu? Fotoğraf çekerken üstünde olursan orantıyı tam anlayabiliriz. Motorun selesi kısa artçıyla sele yetiyor mu? Sele yüksekliği 93cm yamaha wr 125in seleside 93cm boyum 1.77 yamahada ayaklarım yere değmiyor. Senin boyun kaç? ayakların rahat basıyor mu ? Hayırlı olsun kazasız belasız kullan.

Koltuk boyu olarak tek kişilik desem yalan olmaz heleki 180-190 adam olupda kilosu 85-90 arası ise Mondialin 250lik motorunun selesi ile arasında uzunluk olarak ciddi fark var. ama yüksekli baabında kıyaslama yapamam birbirine yakın yükseklikte olması gerekiyor..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bu makinayı kullanan kac kişi oldu ama halen ele alınır bir bilgi yok. Havalarda degişmeye başladı. Bu makinayı kullanan arkadaslar nezaman yorum atacak acaba. Yakın zamanda motoru degiştirmeyi dusunuyorum. Asya ile Motoran arasında sıkıstım kaldım. Bu makina hakkında kimse bişiler yazmıyor.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Bu makinayı kullanan kac kişi oldu ama halen ele alınır bir bilgi yok. Havalarda degişmeye başladı. Bu makinayı kullanan arkadaslar nezaman yorum atacak acaba. Yakın zamanda motoru degiştirmeyi dusunuyorum. Asya ile Motoran arasında sıkıstım kaldım. Bu makina hakkında kimse bişiler yazmıyor.

usta sende neden 2 bilinmeyenli denklem çözmeye çalışıyorsun ? ikiside piyasada bilinmeyen modeller kullanıcıları çok az, ki servis yönündende motoran veya asyanın yedek parça ihtiyacını karşılayacağından şüpheliyim.
ee.. sonuç ?
kuba STR kalitesini ve gücünü kanıtlamış onlarca sayfa kullanıcı yorumu alabileceğin , oturduğun ilde servisi varmı bilmiyorum, ama en azından kullanıcılardan hangi parçlarında sıkıntı olduğunu öğrenebilirsin, buda iyi bir servis kadar faydalıdır. ikinci elleride mevcut bende STR senin işini görür.fiyat ve performans açısından yok param var diyorsan mondialin X-treme özellik bakımından üstün (amortisör, su soğutma, 6 vites , servis vs.)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Katılıyorum. Bizim modeller daha çok sattı ama yedek parça olarak hiç umutlu değilim. O zaman RX ve motoran'ın yedek parça durumu da daha iyi olmayacaktır. Ya piyasada yaygın olan str ye yöneleceksin, yada paraya kıyıp Xtreme alacaksın. Başka bir model yok hani oratada.

Yada;

http://www.sahibinden.com/motosiklet-yamaha-ttr-250

http://www.sahibinden.com/motosiklet-yamaha-tt-250

http://www.sahibinden.com/motosiklet-yamaha-xt-225

http://www.sahibinden.com/motosiklet-yamaha-xt-350

buralardan birşeyler araştırmanı tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938

önerdiğin motosikletler güzelde , 97-98 model arazide kullanılmışsa hırpalanmıştır makineler, ayrıca bu arkadaş araziye çıkacak düşecek kalkacak bir grenajı kırsa (basit olarak) çamurluk STR de 50 TL yamahada 300TL sallıyorum mesela onuda düşünmek lazım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
önerdiğin motosikletler güzelde , 97-98 model arazide kullanılmışsa hırpalanmıştır makineler, ayrıca bu arkadaş araziye çıkacak düşecek kalkacak bir grenajı kırsa (basit olarak) çamurluk STR de 50 TL yamahada 300TL sallıyorum mesela onuda düşünmek lazım

Dediğin doğru. Ben sadece genel olarak kıyaslamaya dahil edilebilecek olan motorları belirtmek istedim. Ve o sınıftaki tüm japonlar 2000 öncesi. VE büyük ihtimalle hor kullanılmış. Ancak biraz STR den daha ucuza bişeyler alınır ve elden geçirilirse çok sağlam motor olur. Bir de madem araziye gircen, sök grenajları gitsin. Yada kırılırsa yenisini sipariş etme, nolcak :) Yani arazide hor kullanabilirsin, yeterki mekanik aksamı sağlam olsun. Ben arazi için bu eski japonları tercih ederim, elden geçirildikten sonra. Ama benim gibi hergün işe git gel, ara sıra uzun yola çık, biraz artizlik yap, biraz şekil olsun istiyorsan en güzeli Xtreme...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-xt-350-1994-95198802/detay
Şu cihaz cidden alınabilitesi olan cihazlardan biris..
Fiyat olarak çok güzel en kötü 1-1500 liraya sıfır motor yaptırılır senelerce kullanılabilir ve gücüde gayet tatmin edici..

Katılıyorum, talebem güzel özetlemiş...:cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
1-17 sayfaya kadar okumama rağmen tatmin edici cevaplar göremedim. Xtreme max sayfasını ölü sanırdım. Burası yaşayan zombilerin diyarı olmuş. Sayfayı ayakta tutanlarda mondiciler :D
Bende Xtreme den kurtulup RX250 ile takasa girecektim. Ancak bilgi ve tecrübe konusunda hiç bir veri yok. Şimdi oturup birde Str250 baştan sona okumak lazım.
Şuraya bir yere not alıyorum. Bundan sonra sıfır motosiklet almıyorum. 2.el alacaksın. Gözyaşı dökmeden parçalayacaksın.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Önerileriniz için tesekkürler arkadaşlar. Fakat eski alacak kadar zengin degilim. En makul fiyata en iyi makinayı almaya calışıyorum. Mondi Xtereme yi acıkcası begenmedim.
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
modinin birden çok artılrı olduğu kesin hp olarak biraz geride kalıyor defter üstünde yanlız şu var şase görüntü ve gerçek bir crossla karşılaştırdığın zaman birebir en yakını xtreme dir çok güç ve yarışa kaılacağım iyorsanız 125 lik yada 250 lik bir sepeksiyal motor takarsanız çok can yakar bir kere yolda okadar göz alıyorki tüm motorlar bune ya ule mondmi diyor rx e fiziksel temasım olmadı ama ilk resimlerde çok hoş gözüküyordu sonra resimlerden farklı çıkmaya başlayınca pek hoşuma gitmedi ve o paraya az kulanılmış bir xtreme almayı tercih ederim
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
modinin birden çok artılrı olduğu kesin hp olarak biraz geride kalıyor defter üstünde yanlız şu var şase görüntü ve gerçek bir crossla karşılaştırdığın zaman birebir en yakını xtreme dir çok güç ve yarışa kaılacağım iyorsanız 125 lik yada 250 lik bir sepeksiyal motor takarsanız çok can yakar bir kere yolda okadar göz alıyorki tüm motorlar bune ya ule mondmi diyor rx e fiziksel temasım olmadı ama ilk resimlerde çok hoş gözüküyordu sonra resimlerden farklı çıkmaya başlayınca pek hoşuma gitmedi ve o paraya az kulanılmış bir xtreme almayı tercih ederim

Begenmedim derken yanlış anlamayın. Motor ilk gordugumde alışamadım. İlk izlenime nekadar onem verisiniz. bilemem. Belki de motorun sahibi uzerinde cok oynama yaptı. Motor orjınalini cok degiştirdi. Bayi önünde 0 gorsem belki daha goz alıcı bi motordur...
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
doğru haklısın fazla oynama da çirkinleştire bilir motoru rx güzel tipli bir motor ama pek dayanıklı bir motor değil gibi duruyor ne engine ne suspansiyon nede artçı ve arka kuyruk için bilmiyorum kişiden kişiye motor sevgisi değişiyor inova ve ybr hastası olanlar var yani ben ne kadarda baksam onlara motor gibi gelmiyor bana
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bu topikde sitenin tozlu raflarına girmek üzere. Motorun kullanıcısı olmayınca yazacak paylaşacak bişiler de olmuyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Elde mazeme yokki orasını burasını çekiştirelim mıncıklıyalım sökelim takalım..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Alırsan uyum sağlamaz çünkü bu aldığın şey gösterge değil. Bu ilandaki ürün, o göstergenin yuvası ve etrafında döşeyebileceğin sinyal vs, düğmeleri. Bunun göstergesi ~100 $ ebay de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst