- Katılım
- 29 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,442
nitrious81 teşekkürler.:rendeer: ben bu sabah motoru servise bıraktım işe gelirken.. parasını peşin verdim akşam çıkışta alıcam..3000 bakımı 145.42 ytl bayıldık:salut: kayışı bujileri hava filtresi yağı değişcek bide sağına soluna bakıcak işte..sabah giderkende arka fren bi takılma yaptı sıkıyorum balatalar yapışıp kalıyodu takılıyodu..:queen: gidene kadar ön frenle idare ettim. had bakalım geçmiş olsun bana bakalım akşam motorun karşılığını versinler bari..:bounce: