Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious81 teşekkürler.:rendeer: ben bu sabah motoru servise bıraktım işe gelirken.. parasını peşin verdim akşam çıkışta alıcam..3000 bakımı 145.42 ytl bayıldık:salut: kayışı bujileri hava filtresi yağı değişcek bide sağına soluna bakıcak işte..sabah giderkende arka fren bi takılma yaptı sıkıyorum balatalar yapışıp kalıyodu takılıyodu..:queen: gidene kadar ön frenle idare ettim. had bakalım geçmiş olsun bana bakalım akşam motorun karşılığını versinler bari..:bounce:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
NeE?

NEE 145 ytl mi dedin...Anam anam iyiki götürmedik motoru 3000bakıma. Yağını filan değiştirip elimizden geldiğince biz yapıcaz artık. Acaba servis ihtiyacımız olan parçaları satıyormu,yoksa YOK KARDEŞİM SADECE YETKİLİ SERVİS TAKABİLİR mi diyor!?
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
valla vaktim olsa bende kendim halletcem ama napalım vakit olmuyor bide motor elimde kalmasın diye..parça satarlarmı bilmiyorum..bi sormak lazım..
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
valla napim elimiz mahkum hele şu 3000 bakımıda bi geçsin abim o zamana kadar gelir askerden onun zamanı olur benim zamanım olmuyor..nitrious81 başka eksikleride var belki onlarada para alır mesela o eksoza bakıcak titreşimden kaynaklanan sesi kesicek arka frene bakıcak sol ayak vidası çıkmış onu takıcak bide o hızlıyken yaptığı boğulmaya bakıcak bunların bide işçilik parasıda var..:cat: fatura vercekler o zaman bakarız ne ayak bu 145.42 ytl..benim bildiğim yağada ücret alıyorlar web sitesindede yazıyo zaten..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
valla napim elimiz mahkum hele şu 3000 bakımıda bi geçsin abim o zamana kadar gelir askerden onun zamanı olur benim zamanım olmuyor..nitrious81 başka eksikleride var belki onlarada para alır mesela o eksoza bakıcak titreşimden kaynaklanan sesi kesicek arka frene bakıcak sol ayak vidası çıkmış onu takıcak bide o hızlıyken yaptığı boğulmaya bakıcak bunların bide işçilik parasıda var..:cat: fatura vercekler o zaman bakarız ne ayak bu 145.42 ytl..benim bildiğim yağada ücret alıyorlar web sitesindede yazıyo zaten..

Yok kardes yaga ücret almıyorlar BAKIMDA kı yagı kast edıyorum ama sen 1000km de bır gıdıp degısıtıgın yaga alıyorlar o ayrı anladın bakımdakı yag ucretsiz daha dogrusu o paranın ıcınde :cat: valla egzoz zırıltısı motor bogulma yok bılmem ne bunlarn hepsı benımde basıma geldı bı kerede para vermedım ıscılık ucretı alamaz boyle bırseyden haa cok buyuk ıs olu rmotoru komple soker dagıtır falan fılan alsın ama yok kardesm vermem onlarda ıstemıyo mesela bugun karburatorun su tahlıyesını bosalttrıdım motor bogulma yapıyodu teklıyodu 2 gundur soktuler boslattılar taktılar güle güle o kadar :cherry:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Yok kardes yaga ücret almıyorlar BAKIMDA kı yagı kast edıyorum ama sen 1000km de bır gıdıp degısıtıgın yaga alıyorlar o ayrı anladın bakımdakı yag ucretsiz daha dogrusu o paranın ıcınde :cat: valla egzoz zırıltısı motor bogulma yok bılmem ne bunlarn hepsı benımde basıma geldı bı kerede para vermedım ıscılık ucretı alamaz boyle bırseyden haa cok buyuk ıs olu rmotoru komple soker dagıtır falan fılan alsın ama yok kardesm vermem onlarda ıstemıyo mesela bugun karburatorun su tahlıyesını bosalttrıdım motor bogulma yapıyodu teklıyodu 2 gundur soktuler boslattılar taktılar güle güle o kadar :cherry:

motoru aldım valla kendine gelmiş ses mes kalmamış ben aldığımda çıkmışlardı bekçiden aldım bak aynen faturda yazdıklarını söylüyom

açıklama miktar fiyatı tutar
kayış tahrik 1 adet 25.18 25.18
yag 4t 15w/50 4lt 1 adet 15.00 15.00
buji 1 adet 6.45 6.45
silindir filtre 1 adet 6.61 6.61
mekanık işçiliği 2 adet(burayı anlamadım) 20.00 40.00
3000km bakım servisi işçiliği 1 adet 30.00 30.00

toplam:123.24
%18 kdv:22.18
genel toplam: 145.42
ayrıyetten 2 adet eksoz için kelepçe parasınıda aldılar 5ytl

motor kendine geldi sayılır ama o boğulmayı halledemediler hala.bu servise son gidişim oldu heralde birdahakine parça almaya giderim belki sadece...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
hımmm fıyatlar normal işçilik almışlar dostum baya neyse motorun yapıldıysa gonlun rahatsa o yeter gerısını bosver gule gule eskıt :D
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hımmm fıyatlar normal işçilik almışlar dostum baya neyse motorun yapıldıysa gonlun rahatsa o yeter gerısını bosver gule gule eskıt :D

sağolasın valla gelirken baya iyiydi inşallah bi sorun çıkarmaz..:cat: eksozdaki seslerin kesilmesi çok rahatlattı motoru.sesi yarı yarıya azaldı.çalışması düzeldi rolantisi düzgün.yeni yağ kokusu bile geliyo:cherry: benim anlamadım mekanikişçiliğini niye iki kere almışlar onu bi sorcam.:silent:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ya arkadaslar benım kafama bısı takıldı cıdden hanı konusu gecmıstı ya bızım motorlar 125cc gıbı falan dıye sımdı plaka no dan arac bılgılerıme falan bakıyodum orda motor modelı ve cc hakkında enterasan bılgıler gordum bırazdan solıcem bızım motorların yanı pıyasada gordugumuz modellerın cogunun tek fabrıkadan çıktıgı solenır sanırım ogle bısı buldum model ıle aratınca bı Cınlı uretıcı cıktı ve orda bızım motorun bı ust versıyonu var 250 cc goruntusu falan degısık bıraz ama cok kafam karsıtı 125 cc olabılr bıızım motorlar bızı kandırıyo olabılırler

http://zhongneng.en.alibaba.com/group/50027036/Scooter.html

surayı bı ıncele ya zaten cok garıp 150 cc makına 9 hp var yok emsallerı 13 hp en az bence bızım makınlar 125 cc ve esas modelıde ZN 125T

ohayaer9.jpg


Buda bilgiler... :cyclopsan

Registered Address: Xiaoxie Village, Gongyuan Road, Luqiao District, Taizhou, Zhejiang, China (Mainland) Zip: 318050

al abı adres bılgılerı bızım a4 boyutunda verdıklerı bı kagıt var motor sası no bılgılerı falan yazıyo bakarsan TAIZHOU adresını goreceksın zaten ve bızım kıde bızım motorun ZN 125T modelı yanı 125 cc ayrıcı 150 ve 250 serısıde var ve 250 serısı 130 - 140 yapıyormus ogle yazıyo max hızda :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Ya arkadaslar benım kafama bısı takıldı cıdden hanı konusu gecmıstı ya bızım motorlar 125cc gıbı falan dıye sımdı plaka no dan arac bılgılerıme falan bakıyodum orda motor modelı ve cc hakkında enterasan bılgıler gordum bırazdan solıcem bızım motorların yanı pıyasada gordugumuz modellerın cogunun tek fabrıkadan çıktıgı solenır sanırım ogle bısı buldum model ıle aratınca bı Cınlı uretıcı cıktı ve orda bızım motorun bı ust versıyonu var 250 cc goruntusu falan degısık bıraz ama cok kafam karsıtı 125 cc olabılr bıızım motorlar bızı kandırıyo olabılırler

http://zhongneng.en.alibaba.com/group/50027036/Scooter.html

surayı bı ıncele ya zaten cok garıp 150 cc makına 9 hp var yok emsallerı 13 hp en az bence bızım makınlar 125 cc ve esas modelıde ZN 125T

ohayaer9.jpg


Buda bilgiler... :cyclopsan

Registered Address: Xiaoxie Village, Gongyuan Road, Luqiao District, Taizhou, Zhejiang, China (Mainland) Zip: 318050

al abı adres bılgılerı bızım a4 boyutunda verdıklerı bı kagıt var motor sası no bılgılerı falan yazıyo bakarsan TAIZHOU adresını goreceksın zaten ve bızım kıde bızım motorun ZN 125T modelı yanı 125 cc ayrıcı 150 ve 250 serısıde var ve 250 serısı 130 - 140 yapıyormus ogle yazıyo max hızda :)

Evtdediğin doğru kardeş ama motoru bi açıp baktırmak lazım belki motoru 150 cc koymuş olabilirler.. Sonuçta 125-150-250 hepsi aynı tip motorlar hepsi birbirine uyuyor. Al ondan bizimkine tak:)

Bu arada motorun aynalrı çok şık durmuş Bulabilirsem aynı aynalardan istiyorum.. Ayrıca sele de bizimkilerden daha rahat görünüyor..

Bu arada kardeş sen mahkemeye versen bu bilgilerle adamlar hapis yatar biliy musun? Dolandırıcılık suçundan.. Ben bunu bir araştırıcam gerekirse motoru söktürüp silindir hacmine bakıcam.. 2000 bakımda yapıcam bunu hemde serviste.. Eğer ki 125 cc çıkarsa topluca mahkemeye verelim arkadaşlar.. Eğer hakkımızı aramazsak.. Şimdi bişey söylemiyorum herşey 2000 km sonra olacak.. Ya şu sıralr servise giden bi arkadaş açtırıp baksa ya silindir çapına ve boyuna.. Böylece anlarız kaç cc olduğunu..
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
motoru aldım valla kendine gelmiş ses mes kalmamış ben aldığımda çıkmışlardı bekçiden aldım bak aynen faturda yazdıklarını söylüyom

açıklama miktar fiyatı tutar
kayış tahrik 1 adet 25.18 25.18
yag 4t 15w/50 4lt 1 adet 15.00 15.00
buji 1 adet 6.45 6.45
silindir filtre 1 adet 6.61 6.61
mekanık işçiliği 2 adet(burayı anlamadım) 20.00 40.00
3000km bakım servisi işçiliği 1 adet 30.00 30.00

toplam:123.24
%18 kdv:22.18
genel toplam: 145.42
ayrıyetten 2 adet eksoz için kelepçe parasınıda aldılar 5ytl

motor kendine geldi sayılır ama o boğulmayı halledemediler hala.bu servise son gidişim oldu heralde birdahakine parça almaya giderim belki sadece...

abal kardeş

3000 km bakımı 45 ytl (yağ dahil) KDV DAHİL

karbüratör temizliği, hava filtresi temizliği, frenlerin kontrolü, buji temizliği ve daha bir çok kontrol bu ücrete dahil

eksoz garanti kapsamında, para alınmıyor

3000 bakımda kayış tahrik değişmez, bir arızası yoksa

buji ve silindir filtresini temizlemek yeterliydi

yani senin 3000 bakımı için vermen gereken para 45 YTL (KDV DAHİL)


Bunun dışındaki mekanik işçiliği tahrik kayışı işçiliği buji filtre değişimi için tam 100 ytl alınmış

eğer tahrik kayışı için bir motorcu ustasına götürseydin sadece 40 - 50 ytl gibi bir para öderdin


şimdi gelelim en önemli konuya

dikkat ettiysen

45 ytl 3000 bakım ücretine bile %18 KDV eklemişler

:pr:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
http://zhongneng.en.alibaba.com/group/50027036/Scooter.html

surayı bı ıncele ya zaten cok garıp 150 cc makına 9 hp var yok emsallerı 13 hp en az bence bızım makınlar 125 cc ve esas modelıde ZN 125T

ohayaer9.jpg


Buda bilgiler... :cyclopsan

Registered Address: Xiaoxie Village, Gongyuan Road, Luqiao District, Taizhou, Zhejiang, China (Mainland) Zip: 318050

al abı adres bılgılerı bızım a4 boyutunda verdıklerı bı kagıt var motor sası no bılgılerı falan yazıyo bakarsan TAIZHOU adresını goreceksın zaten ve bızım kıde bızım motorun ZN 125T modelı yanı 125 cc ayrıcı 150 ve 250 serısıde var ve 250 serısı 130 - 140 yapıyormus ogle yazıyo max hızda :)


VALLA SÜPER Bİ ARAŞTIRMA YAPMIŞSIN TEBRİK EDERİM..:rendeer: AMABEN ŞU"Registered Address: Xiaoxie Village, Gongyuan Road, Luqiao District, Taizhou, Zhejiang, China (Mainland) Zip: 318050 " OLAYINI ANLAMADIM NERDEN BULDUN BU BİLGİLERİ AÇIK YAZABİLİRMİSİN..ŞU LİNKTEN BENDE ARAŞTIRDIM BİRAZ BİR SÜRÜ MOTOR ÇIKTI. BİZ BURDAN PARÇA SİPARİŞİ FALAN VEREMEZMİYİZ ACABA:silent: BAK BENDE BİR İKİ MODEL BULDUM

http://zjjiajue.en.alibaba.com/offerdetail/52719093/Sell_Scooter.html

BUDA BİZİMKİNE BENZİYO

http://jonway.en.alibaba.com/product/50026143/50125454/Scooters/125cc_Gas_Scooter.html

abal kardeş

3000 km bakımı 45 ytl (yağ dahil) KDV DAHİL

karbüratör temizliği, hava filtresi temizliği, frenlerin kontrolü, buji temizliği ve daha bir çok kontrol bu ücrete dahil

eksoz garanti kapsamında, para alınmıyor

3000 bakımda kayış tahrik değişmez, bir arızası yoksa

buji ve silindir filtresini temizlemek yeterliydi

yani senin 3000 bakımı için vermen gereken para 45 YTL (KDV DAHİL)


Bunun dışındaki mekanik işçiliği tahrik kayışı işçiliği buji filtre değişimi için tam 100 ytl alınmış

eğer tahrik kayışı için bir motorcu ustasına götürseydin sadece 40 - 50 ytl gibi bir para öderdin


şimdi gelelim en önemli konuya

dikkat ettiysen

45 ytl 3000 bakım ücretine bile %18 KDV eklemişler

:pr:

KARDEŞ ÖLE YAZDIN Kİ ŞİMDİ BEN BOMBALIYIMMI BU SERVİSİ DİĞER SERVİSLER ALMIYORMU BU PARAYI EĞER ALMIYORLARSA CİDDİ KAFAM BOZULDU HA..:pr: :pr: :pr: :queen: :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Dostum tabıkı almıyorlar benım de sana demek istedigim o ama moralın bozulmasın dıye demedım zaten yukarda da demıstım bakımın ıcınde yag ucretı toplam 45 ytl ve ark dedıgı gıbı 3000 de kayıs degısmez benım 6000 oldu da kopmadı bıraz zedelenmıs ben ne olur olmaz degıstırdım yanı ama gıderdı daha.

2. Si o dedıgın egzoz bujı hava fıltrsı falan onlar ıscılıgın ıcınde extra bı ucret alamaz ben degısmesınede gerek oldugu ınanmıyorum belkı hava fıltren su almsıtır ama bujı gereksız gercı gormeden de bısı degısmez ama o mekanık ıscılıgı yalan dostum senı affına sıgınarak soluyorum sankı dolandırmıslar gıbı hem sen cıkardıkları kayısı gordun mu ben kayısı degıstıklerınden bıle suphelıyım 3000 de kayıs hıc bısı olmaz sıfır gıbı durur.

Heee bu arada bu 125cc olayı kafama cok takıldı o sırada bı tane bu ruhsat sıgorta ıslerı yapan bı abı var o geldı anlattım dedıdıkı sısteme yenı gecılıyo dedı ozellıkle motorlarda butun modeller yok karısık adam bulamazsa sallıyor dedı sen gıt emnıyete bı kafa kagıdı al orda motorun butun bılgılerı dogru sekılde vardır ıstersen sonra vergı daıresıne verırsın dedı.. Bu arada benım motorun 1 aylık vergı borcu cıktı yanı 1 ay gecmıs ılk taksıt gecmıs 32 ytl bıde 1 ytl gecıkme zammı yemıs 33 ytl olmus sızde kontrol edın derım benım motor temmuz 2006 cıkıslı.

He bu arada eger yanlıslıgı duzlettırırsem 150cc vergı odeyecem yanı bıraz artacak acaba yapmasam mı :) :)

Evet ya yuh o butun yedek parcalar ve bakım ucretıne zaten KDV dahıl bıde senden hıc yok yere kdv almışlar yuh ya tam sopalıkmıs bu servıs
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Dostum tabıkı almıyorlar benım de sana demek istedigim o ama moralın bozulmasın dıye demedım zaten yukarda da demıstım bakımın ıcınde yag ucretı toplam 45 ytl ve ark dedıgı gıbı 3000 de kayıs degısmez benım 6000 oldu da kopmadı bıraz zedelenmıs ben ne olur olmaz degıstırdım yanı ama gıderdı daha.

2. Si o dedıgın egzoz bujı hava fıltrsı falan onlar ıscılıgın ıcınde extra bı ucret alamaz ben degısmesınede gerek oldugu ınanmıyorum belkı hava fıltren su almsıtır ama bujı gereksız gercı gormeden de bısı degısmez ama o mekanık ıscılıgı yalan dostum senı affına sıgınarak soluyorum sankı dolandırmıslar gıbı hem sen cıkardıkları kayısı gordun mu ben kayısı degıstıklerınden bıle suphelıyım 3000 de kayıs hıc bısı olmaz sıfır gıbı durur.

Heee bu arada bu 125cc olayı kafama cok takıldı o sırada bı tane bu ruhsat sıgorta ıslerı yapan bı abı var o geldı anlattım dedıdıkı sısteme yenı gecılıyo dedı ozellıkle motorlarda butun modeller yok karısık adam bulamazsa sallıyor dedı sen gıt emnıyete bı kafa kagıdı al orda motorun butun bılgılerı dogru sekılde vardır ıstersen sonra vergı daıresıne verırsın dedı.. Bu arada benım motorun 1 aylık vergı borcu cıktı yanı 1 ay gecmıs ılk taksıt gecmıs 32 ytl bıde 1 ytl gecıkme zammı yemıs 33 ytl olmus sızde kontrol edın derım benım motor temmuz 2006 cıkıslı.

He bu arada eger yanlıslıgı duzlettırırsem 150cc vergı odeyecem yanı bıraz artacak acaba yapmasam mı :) :)

Evet ya yuh o butun yedek parcalar ve bakım ucretıne zaten KDV dahıl bıde senden hıc yok yere kdv almışlar yuh ya tam sopalıkmıs bu servıs


HAKLISINIZ NE DİİM ŞİMDİ ELİMİZ MAHKUM SOYUYOLAR İŞTE..BU ASYANIN ANA MERKEZİ NERDE BİLİYORMUSUNUZ..GERÇİ ONLARDA SERVİSİ SAVUNUR YA NEYSE BOŞVERİN YA BEN NAPİM ŞİMDİ BUNLARA ALLAHINDAN BULSUNLAR EĞER HAKSIZ YERE FAZLA ALDIYSALAR BURUNLARINDAN FİTİL FİTİL GELİR İNŞALLAH..
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
10
arkadaşlar şu bakım fiatları dikkatimi çekti ve çok garipime gitti.çünkü servislerin arasındaki bakım fiatları çok değişik.bizim burada(antalya)şu anda bir kampanya var .buji+hava filtresi+kayış+yağ+bakım : 55 ytl ve çok ucuz .. bu kampanyanın heryerde olması gerekirdi.umarım yakında oralardada olur...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Ya o faturayı orda oturan kız düzenledi biraz acemi biyanlışlık yaptı heralde..aradım cumartesi günü nöbet çıkışı bi uğricam kesin yanlışlık var patronlarıyla görüştüm zaten gel yanlışlık varsa düzeltiriz diyo.tamam parçaların parası normalde o işçilik paraları zaten baştan takılmıştı kafama..bide o kdv..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
arkadaşlar şu bakım fiatları dikkatimi çekti ve çok garipime gitti.çünkü servislerin arasındaki bakım fiatları çok değişik.bizim burada(antalya)şu anda bir kampanya var .buji+hava filtresi+kayış+yağ+bakım : 55 ytl ve çok ucuz .. bu kampanyanın heryerde olması gerekirdi.umarım yakında oralardada olur...


İnanmıyorum ya super senın oradakı Asya nın bı telefon numarasını verır mısın ? BU kampanya yerel bı kampanya mı yoksa Tr genelınde mı eger genel bı kampanya ıse cok cok cok ıyı.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
EVET GÜZEL KAMPANYA AMA KALSIN BEN ALMIYIM :cat: ZATEN MORALİM BOZUK YARIN BU TARAFTA İŞİ OLAN Bİ ARKADAŞ OLURMU BİRLİKTE GİDELİM SERVİSE Bİ KONUŞMAYA GİDİCEMDE..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Dostum İstanbulda olsam hiç dusunmeden gelırım Birlikten Kuvvet dogar beraber hucum ederıdk aman pardon Konusurduk :p :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst