- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Sen daha once bu motoru almaya kara verıp sonra caymıstın degıl mı yanlıs mı hatırlıyorum 
Yaw dostum Honda dan sımdı buna mı bıncen
( yanlıs anlama motorumdan cok memnunum 10 numara ) ama sebep ne yaw
gercı CBF150 den daha cekıcı oldugu kesın
hehhehe
Yaw dostum Honda dan sımdı buna mı bıncen