Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Sen daha once bu motoru almaya kara verıp sonra caymıstın degıl mı yanlıs mı hatırlıyorum :)

Yaw dostum Honda dan sımdı buna mı bıncen :) ( yanlıs anlama motorumdan cok memnunum 10 numara ) ama sebep ne yaw :) gercı CBF150 den daha cekıcı oldugu kesın :) hehhehe
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious81 aman dikkatki ol kardeş havalar güzel olunca çık bende bi pazar bi yerlere atmak istiyorum kendimi ama ehliyet yok ya fazla dalamıyorum uzaklara..bu ara b nin yanına a2 eklettiricem heralde..

Sabırküpü hadi hayırlısı valla 300 km 1250 çok uygun bi fiyat temiz bişeyse kaçırma bence diğer arkadaşları bilmiyorumda ben istanbuldan katılıyorum.:cat: şimdiden kazasız belasız günler dilerim...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
İşte benden BA2 var ama bı yerlere gıdemedım ıcıme Uhte kaldı :) yaw bu milleti anlamıyorum bızım motorum fıyatlarını nıye yerlere ındırıyolalar nedır kardsm 1200 ytl 300 km yuh yanı hıc mı motora sayıgısı yok bunların plaka dahıl 2550 ytl olan motoru sen gıt 1200 e sat valla kafayı yemıs bunlar ben sahsen satsam 1650 den asagı vermem bıde o kadar bakım yaptırdım yanı her bakımı yapıldı 300 , 1000 , 3000 , 6000 ve her 1000km yag degıstı bunlar toplasan kac para yapıyo valla yazıkk :(
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Sen daha once bu motoru almaya kara verıp sonra caymıstın degıl mı yanlıs mı hatırlıyorum :)

Yaw dostum Honda dan sımdı buna mı bıncen :) ( yanlıs anlama motorumdan cok memnunum 10 numara ) ama sebep ne yaw :) gercı CBF150 den daha cekıcı oldugu kesın :) hehhehe

evet biraz garip geldi banada ama hondadan asyaya geçmek vardır elbet bi sebebi çekicilik konusundada son derece katılıyorum:cat:

yaw bu milleti anlamıyorum bızım motorum fıyatlarını nıye yerlere ındırıyolalar nedır kardsm 1200 ytl 300 km yuh yanı hıc mı motora sayıgısı yok bunların
al bendende o kadar çok düşük fiyat alcak kardeş kusura bakma yani tabi senin için iyi hiç kaçırmada bu kadar düşmemesi lazım bu fiyatın çokmu tanıdık birisi nedir bunun sırrı adam bıkmışmı motordan..hasarlımı yoxa..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Abal dostum sende olmasan bu topıgı gelıstırecek kımse yok bu kadar bızım motordan kullanan adam nereye kayboluyo hıc anlayamıyorum he :))) senle ben bekcısı olduk buralarınn...

Rapor verıyorum --Bölge Temiz!!!

heheheh :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
burasıda temiz tamaam..!:p
valla haklısın yahu hemen hemen her fırsatta açmaya çalışıyom bi bağımlılık yaptı motorla ilgili bir çok şeyi paylaşabiliyorum bunu servisdede belirttim senin gittiğin servisle bizim dandik servis arasındaki dağlar kadar farkı suratlarına söyledim hep bazewn köşeye sıkıştıkları anlarda oldu..söylicek bişey bulamadılar..bu topiğin vede sizin gibi değerli arkadaşların sayesinde :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
10
Herkese merhaba ASYA 150T-19A motoralmayı düşünüyorum 23. kilometrede (sıfır sayılır) ve plaka hariç 1250 ytl fiyat veriyorlar bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Herkese merhaba ASYA 150T-19A motoralmayı düşünüyorum 23. kilometrede (sıfır sayılır) ve plaka hariç 1250 ytl fiyat veriyorlar bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim
plaka hariç fiyatını bilmiyorum ama bana ucuz geliyor plaka kaç lira pek bi bilgim yok çalıntı falan olmasın
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yardımcı olabılıyorsak ne mutlu bıze hıc tanısmasakta ( yanı yuzyuze ) insanın kanı kaynasıyor hemen motorculuk bu olsa gerek ınananın tanımasamda motorcu gordugumde kafa sallayıp bı korna cakıyom hemen cevap gelıo valla ayrı bısı bu ya arabacılarda yok ıste bu Motosıklet bı tutkudur kardsm :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet aynen öle bizim eczaneye kuryeler geliyo ilaç kuryeleri gerçi biraz suratsız oluyorlar ama bi tane muhabbet ettiğim bi abi var bana baya yardımcı oluyo sağolsun..tutku oldu artık evet arabada millet küfür etmeyi iyi seviyo..bi ara da araba tutkum vardı şimdi motora döndü araba bi fazla geliyo yalnız arkadaşlarla gezmeye gittiğimzde yine araba lazım oluyo:cherry:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
10
çalıntı falan değil bi adama borç karşılığı verilmiş oda satıyor hatta 1000 ytl ye almaya bile çalışıyorum
boyum 1.87 ve 75 kg yum sizce bende nasıl durur.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Öğle ya mesela ehliyet alırken ordakı motorcularla da baya bı kaynasmıstık bılgıler ogrenıyodum hatta bırı ıle hayla gorusurum kahvehane işletir daha dogrusu cay ocagı ve Piaggio beverly 250 si var ınanılmaz bısı ya :(

çalıntı falan değil bi adama borç karşılığı verilmiş oda satıyor hatta 1000 ytl ye almaya bile çalışıyorum
boyum 1.87 ve 75 kg yum sizce bende nasıl durur.

Dostum motor yeterınce buyuk sende cok fazla sayılmassın bı sorun olmaz merak etme :cat:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
10
Şimdi eğer yarın fiyatta anlaşırsak almayı düşünüyorum alırken motorun neresine bakayım başka bi ustaya götürüp baktırsam daha mı doğru olur ama alacağım yer mahallede komşumuz sayılır ayıp olurmu diyede düşünmüyor değilim benim daha önce 250 lik kanuni tigerde deneyimim var ama scooter hiç kullanmadım Chooper tarzı modeller boyuma daha uygun geliyor ama bu motoru babam almak istiyor Önerileriniz nedir ?
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
abiler kusura bakmayın..motoru çok seviyorum ama çin malı olduğu gerçeğinden dolayı galiba insanlar bu kadar duygusal yaklaşmıyorlar olaya..Baksanıza benim 300km de bulduğuma şaşırıyorsunuz arkadaş 23km de bulmuş hem de aynı fiyata..hepinizi saygıyla selamlıyorum..Benimkisi sağlam adam görünüyor daha motoru görmedim ama öle işte..
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious81 özel mesaj kısmına bi bakabilirmisin :)

huskytr
valla motor scoter olarak uzun bişey seninde boy var biraz kiloda boyuna göre iyi de motora kimler biniyo yahu :cherry: sana niye yakışmasın
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
10
Teşekkür ederim Yarın alırken ne gibi sorular yöneltmeliyim satan şahısın kendiside yarış motoru kullanıcısı bendede ustadır büyük bi ihtimal kendimi rezil ve vezir etmeden bilgi almam lazım.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
bu arada cbf 150 sahibi filan deilim aslında olmama 2 gün kala olmadı..işte öle bir şey..yaramı deşmeyin artık asyacıyım..KIRMIZI ŞEYTANCIYIM:p
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
10
nitrous81 in neonlarına gerçekten bayıldım başka ne gibi değişiklikler ne gibi dikkat çekici şekiller yapılıyor bunlarıda öğrenmem lazım Ama bi yandanda fazlada güzel durmasını istemiyorum alacağım aletin valla okadar kem göz doluki etrafta sen nekadar dikkatli olursan ol illa başına bişey geliyor :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Şimdi eğer yarın fiyatta anlaşırsak almayı düşünüyorum alırken motorun neresine bakayım başka bi ustaya götürüp baktırsam daha mı doğru olur ama alacağım yer mahallede komşumuz sayılır ayıp olurmu diyede düşünmüyor değilim benim daha önce 250 lik kanuni tigerde deneyimim var ama scooter hiç kullanmadım Chooper tarzı modeller boyuma daha uygun geliyor ama bu motoru babam almak istiyor Önerileriniz nedir ?
valla 0 motor çık gez bi deneyiminde varsa anlarsın zaten..yatıyorsa motor biraz kullan kendine gelsin..:cat: işte sağına soluna bi bak marş pedalları falan çalışıyomu ibrelere yolda bi bak çalışıyomu gerçi daha sıfır motor garip olur biraz ama..fazla bi soru sorma bence çık yolda dene..
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
10
peki şimdi bu sanırım böyle spot eşya satan bi yerden alınmış alan adamda kendi arkadaşı olan motor satan bi dükkana bırakmış Şimdi garanti olayı nasıl olacak arkadaşlar ve izmirde daha doğrusu karşıyakada servisi varmıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst