Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
AE86LEVIN...
Kardeşim garantiye giren parçaları servisimiz garantiye sokmuyoki :)
Para vermeden çıktığım bi servis ziyareti hatırlamıyorum valla..
Bu arada ben de castrol motor yağı kullanıyorum.Sanırım 15-50 olması lazım.
Bir de benim motordan da biraz sesmi gelmeye başladı yoksa benmi kıllandım durupduruken anlamadım! Ama 2gündür E-5te kaptırmış giderken tuhaf sesler duydum gibi sanki..Neyse buhafta yağışlar başlıyormuş.Artık yaza doğru ben babamla motoru tamamen söküp tekrar birleştiricem.Artık aklımızın yettiği kadarıyla da uygun parçaları iyileriyle değiştiririz.
NİTRİOUS81 sen de yaptığın küçük modifiyelerin filan fotoğrafını eklersen seviniriz.Sis lambasını ben de düşündümde,bağlicak yer bulamadım.Neyse senden ayrıntılı fotolar bekliyoruz.(hatta bitmiş halini değil,sökülmüş halini bile çek yav :)
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
BESTAPO

evet haklısın ben motoru asya servise getirseydim belkide bu işlemler için 70 değil 150 lira vereecektim:) mesela bozulan ayak marşı için sert basmışsın deyip işin içinden çıkarlardı:)

bugün iki motor hasanpaşa servisteydik...AS150T19A nın motoru 3000 bakımına soktuk,90 milyon para aldılar.....hava filtresi 20 ytl,buji 10 ytl,ekzoz zırıldıyodu iki kelepçe taktılar 10 ytl aldılarki bunun garantiye girmesi gerekliydi...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
BESTAPO

evet haklısın ben motoru asya servise getirseydim belkide bu işlemler için 70 değil 150 lira vereecektim:) mesela bozulan ayak marşı için sert basmışsın deyip işin içinden çıkarlardı:)

bugün iki motor hasanpaşa servisteydik...AS150T19A nın motoru 3000 bakımına soktuk,90 milyon para aldılar.....hava filtresi 20 ytl,buji 10 ytl,ekzoz zırıldıyodu iki kelepçe taktılar 10 ytl aldılarki bunun garantiye girmesi gerekliydi...


Arkadaslar sizin bu servisler Saka mı ya :Z her seyden para mı alıyolar laa valla dellendım ha valla ben gıdıp servısıme bı kere daha tesekkur edıcem benden ben o bakıma 45 ytl mı n e verdım bıde bakım yaptılar hanı he karburatorden bujılere monıfoltdan yag degısımıne kadar benım bı sorun oldumu parayla yapmıyolar ılgılenıyolar.. Mesela gecen arka Stop ampulum gıttı hıc bısı demedım yag ıcın gıtmıstım baktım onuda degısmısler para falanda almadılar. Bıde servıse gırmeden once makına ıle motoru yıkıyolar ogle verıyolar :))) Abı Allah sıze kolaylık versın... He bıde dusun dedım kı Usta bı kilometre toblosunun altındakı ısıklar mavı olsa nasıl olur dedım hemen degıselım abısının dedı benım led lerı aldı yerıne mavı flash ledler taktı bıde para vermedım :))) istemedı daha dogrusu..
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
valla güzel servismiş.. Gerçi bizim burdaki (pendik) servisin daha bi kıllığını görmedim ama zaten 1 kere gittim servisie.. Ben hiç binmiom sanırım motora :mrgreen: Ağustosta aldım daha 914 km de 1000 km bakıma bile gitmedim:mrgreen: binmek istiyorum ama akşam saat 7 gibi eve gelince olmuo valla.. Akşam soğuk oluyo.. Ne biliyim öyle işte h.sonu da bi denk gelemedi bu güzel havalarda ama.. Başka zaman artık...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Dostum motora sen zaman ayıracaksın valla ben agustosda aldım bugun ıtıbarı ıle 5372 km oldu :) ve Bugun B sınıfı ehliyetımı verdım belgelerle bırlıkte yarın Ins BA2 me kavusuyorum sukur Allah ıma olmayan arkadaslara sıddetle tavsıye ederım motorla dolasırken polıs korkusu yerıne keyıf almak ısteyenlere :))) Valla ben sımdıden Planımı yaptım onların arasında Istanbula da gelmek var bahara dogru burdan 230 km bısı degıl canımm :))) Sızde gelın bu taraflara beklerım gezılcek cok doga harıkası yerler var :)) baya bı gezıcem bakalım kısmet :) soguk havalar ıcın sana tavısyem var bende senın gıbı usuyodum ama suan sıfır usume en ufak bı tıtreme bıle yok.... :)

1-Sıkı ruzgar gecırmeyen bı mont ( eh suda gecırmese ıyı olur :) )
2-Ruzgar su gecırmyen cırtcırtlı eldıven ( montun kolalrının ucu gırecek koldan ıcerı ruzgar gırmeyecek cok usutuyo ınsanı)
3-Pantolon alltı ıclık super bısı gram usumuyorum harıka sıcak tutuyoo
4-Saglam bı bot bıleklere kadar ruzgardan koruyacak.
5-Kask ıcı bogazdan burna kadar maske ( super kaska ruzgar falan gırmıyo allttan)
6-Bıde saglam ruzgar almayan bı kask.

Ben bunlar sayesınde daha bınemedıgım gun olmadı cok sagnak yagmurlar harıc.Karda bınmedım ama kar durup gunes acar acmaz bındım gene :))))
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
Arkadaslar sizin bu servisler Saka mı ya :Z her seyden para mı alıyolar laa valla dellendım ha valla ben gıdıp servısıme bı kere daha tesekkur edıcem benden ben o bakıma 45 ytl mı n e verdım bıde bakım yaptılar hanı he karburatorden bujılere monıfoltdan yag degısımıne kadar benım bı sorun oldumu parayla yapmıyolar ılgılenıyolar.. Mesela gecen arka Stop ampulum gıttı hıc bısı demedım yag ıcın gıtmıstım baktım onuda degısmısler para falanda almadılar. Bıde servıse gırmeden once makına ıle motoru yıkıyolar ogle verıyolar :))) Abı Allah sıze kolaylık versın... He bıde dusun dedım kı Usta bı kilometre toblosunun altındakı ısıklar mavı olsa nasıl olur dedım hemen degıselım abısının dedı benım led lerı aldı yerıne mavı flash ledler taktı bıde para vermedım :))) istemedı daha dogrusu..

düzceyemi taşınsak acaba:)bizim servisin tek derdi para...

E kardeşim sen de hep gitmicem bidaha diyosun yine gidiyosun :)

ben gitmedim bestapo arkadaşa eşlik ettim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Heheh Abı bı kere o egzoz zırıldıyosa bu benım sucum degıl motorun uretım sucu ne demek ya para alcaklar baslarım he o zaman bu 2 yıl garantı neye gecıyo Allah Askına adamı bazen cıleden cıkarıyolar.. Bıde dusunun arkadaslar sonucata yedek parcalarda cın malı hıc faturanıza baktınızmı agustosta OTV ındırımı varken motorun KDV OTV harıc satısı 1100 ytl cıvarıydı dusunun bunlar emınımkı bu motordan en az 300 ytl kar elde etmıslerdır bıde toptan alıyolar bence bu motorların gumruge gelıs fıyatın en fazla 500 dolar belkı daha bıle azdır kı yedek parcalarında cınden geldıgıne gore atyıroum bıze satıs fıyatı 10 ytl olan hava fıltresı kdv gumruk masraları bayı karı dusunun 2 ytl ye ya gelıodur ya gelmıyodur bu melet bıde garantıden yapmıyolar en ufak seylerı bu nasıl Is sasılacak sey :pr:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
@nitrious81 kardeş bilgilerin için çok teşekkürler en kısa zamanda bunları temin edicem.. Kaskım güzel shark s600 modeli ve kullanırken kayak montumu giyiyorum kışın ama korumalı bi mont alsam fena olmıycak..:mrgreen:

Havalar ısınsın toplarım ben 19a ları geliriz sizin oraya doğru :rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
bize 20 ytl yazdılar hava filtresini:pr:


Ee yuh artık ben 3 kere degıstım 3 kerede 10 ytl verdım.... Ya bunlarda hıc Haram karkusu yok mu ya bu paralar cıkar bı taraflarından ınsafa cagırıyorum..


Kardes beklerım Bu taraflara bahara dogru :)) Basımın ustunde yerınız var.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
Arkadaşlar T19 motorlarımızın özelliklerini orjinal kitapçığına göre yazayım ve karşılaştırın,


max güç 4,9 KW / 6600 d/dak (yaklaşık 7 HP)

max hız 90 km/s

yakıt kapasitesi 5,8 L

yakıt sarfiyatı 2,8 L/100 km

Oysa biz bu motoru alırken 9,5 HP güç 7 L yakıt tankı 75 km/s hız olarak biliyorduk

bir de bu motorun fiyatı 2,250 ytl olarak duydum acaba doğru mu

biz 1850 ytl ye almıştık 400 ytl fark var

kafam karıştı


Şu anda sitesindeki teknik özelliklerde bizim aldığımız zamanki değerlerden değişik

Bizim bu motoru almamızdaki en büyük etken gücüydü 9,5 HP ama sitesinde böyle yazmıyor artık, 2007 modeller değişti mi acaba ?

yani hangisi doğru bilemiyoruz

yakıt tankıda 5,8 litre ama ben benzincide full yapınca yaklaşık 7 litre alıyor

anlamadım bu işi
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Yaav sevgili titanic,o kadar kurcalama be kardeşim.Bizi servise muhtaç etmesin yeter.:p Kaç beygir,kaç kilometre filan..Geçtim onları ben.Hatta bişey söyliimmi? Bu bizim kırmızı canavarlar 150cc bile olmayabilir ha :queen: Çünkü 1)Bu çinlilerden herşey beklenir 2) 125cc lik keeway de bundan farklı gitmiyo sanki.
Abi ben derimki servis olayına yazın topluca Düzce'ye gidelim.Hem keyfin dibine vururuz,hem servisteki yakın ilgili arkadaşları yerinde ziyaret eder bol bol fotoğraf çekeriz.Adamlarda onore olur,vay be der,istanbuldan müşteri akıyo! :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Abi ben derimki servis olayına yazın topluca Düzce'ye gidelim.Hem keyfin dibine vururuz,hem servisteki yakın ilgili arkadaşları yerinde ziyaret eder bol bol fotoğraf çekeriz.Adamlarda onore olur,vay be der,istanbuldan müşteri akıyo! :cherry:

Evet Evet:queen: Hem gezmiş oluruz iyi fikir:cat: Gerçi ben yarın Boludayım ama motorla diil tabi:mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet Evet:queen: Hem gezmiş oluruz iyi fikir:cat: Gerçi ben yarın Boludayım ama motorla diil tabi:mrgreen:

Hadı ya napcan bolu da ??? Buraya cok yakında onun ıcın dedım 45 dk :D

Gelın arkadaslar beklerım ama servıse degıl gezmeye gelın Ne kadar ıyı olurlarsada olsunlar Allah servıse dusurmesın demı :) Ama dustumude ınsan ılgı alaka beklıyo tabı.... Valla o kadar motoru alırmı servı bılmem :)) 3 motor aynı anda anca ılgılenılebılır.

Bu arada arkdaslar bugun B-A2 mı cebıme koydum cok sukur Allah herkeze nasıp etsın artık cok daha rahat gezebılcem :))

Arkadaşlar T19 motorlarımızın özelliklerini orjinal kitapçığına göre yazayım ve karşılaştırın,


max güç 4,9 KW / 6600 d/dak (yaklaşık 7 HP)

max hız 90 km/s

yakıt kapasitesi 5,8 L

yakıt sarfiyatı 2,8 L/100 km

Oysa biz bu motoru alırken 9,5 HP güç 7 L yakıt tankı 75 km/s hız olarak biliyorduk

bir de bu motorun fiyatı 2,250 ytl olarak duydum acaba doğru mu

biz 1850 ytl ye almıştık 400 ytl fark var

kafam karıştı


Şu anda sitesindeki teknik özelliklerde bizim aldığımız zamanki değerlerden değişik

Bizim bu motoru almamızdaki en büyük etken gücüydü 9,5 HP ama sitesinde böyle yazmıyor artık, 2007 modeller değişti mi acaba ?

yani hangisi doğru bilemiyoruz

yakıt tankıda 5,8 litre ama ben benzincide full yapınca yaklaşık 7 litre alıyor

anlamadım bu işi


Sana bısı dıyım mı ben aldıgımda da 7 lıtre yazıyodu ama suan farklı yazıyo ama benım motor ne bılım 15 - 17 aldıgına gore 5 lıtreden bıraz fzala demek.

Abı haklısın ya bu motorda ne bılım 10 hp demeye dılım pek varmıyo tamam cok zayıf degıl motor ama bı garıplık var ve Asya motorun sıtesınde artık fıyat yazmıyoo ya nerden bakabılırız fıyatlara... Onu bende duydum 2250 olmus plaka teslım sanırım gecenlerde bı abım sormus.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
Sagol kardsm almanızı sıddetle tavsıye ederım :mrgreen:

almak lazım gerçekten,trafik ekibi görünce kalp atışlarım artıyor,ehliyet olursa polis abiler nerde ben orada:cherry:

birde arkadaşlar organizasyon yapsak,şöyle güzel havalarda t19a ekibi olarak toplansak tanışsak....gerçi bu ancak yaza doğru olabilir......

bizde 3 tane t19a var biliyosunuz... abimin ve AS150T19A nın motorlarda 125cc ler kadar gidiyor,mesela bir arkadaşta 125 jınlun vardı kafa kafaya gidiyorlardı...

benim makine ise 150 cc nin hakkını veriyor:p abimin ve AS150T19A nın motorlara,kalkar kalkmaz 1 boy sonrasında ise farkı açarak uzuyorum:) öyle 125 cc ler yaklaşamıyor yani...mesela bir arakadaşımın SKYTEAM 200 cc krosu var düz yolda kalkıştan son hıza sadece 1 boy önümde gidebiliyor...rampa aşağı ise ikimizde yatarak son hız yapıyoruz ve onu bile geçiyorum:) gidiyor kardeşim makine:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
almak lazım gerçekten,trafik ekibi görünce kalp atışlarım artıyor,ehliyet olursa polis abiler nerde ben orada:cherry:

birde arkadaşlar organizasyon yapsak,şöyle güzel havalarda t19a ekibi olarak toplansak tanışsak....gerçi bu ancak yaza doğru olabilir......

bizde 3 tane t19a var biliyosunuz... abimin ve AS150T19A nın motorlarda 125cc ler kadar gidiyor,mesela bir arkadaşta 125 jınlun vardı kafa kafaya gidiyorlardı...

benim makine ise 150 cc nin hakkını veriyor:p abimin ve AS150T19A nın motorlara,kalkar kalkmaz 1 boy sonrasında ise farkı açarak uzuyorum:) öyle 125 cc ler yaklaşamıyor yani...mesela bir arakadaşımın SKYTEAM 200 cc krosu var düz yolda kalkıştan son hıza sadece 1 boy önümde gidebiliyor...rampa aşağı ise ikimizde yatarak son hız yapıyoruz ve onu bile geçiyorum:) gidiyor kardeşim makine:)


Haklısın kardes ya bu tamamen rodaj ve sonrasındakı motoru acmakla ılgılı motoru hep dusuk devır kullanıp hız aldırmassan bı sure sonra o motorun karakterıne yansıyo ogle kalıyo makına acacaksın kardsm makınayı :D
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar çok ayrıntılı açıklayıcı bi konu yapmışsınız tesadüfen ilanını gördüm biraz araştırayım dedim kafamda 19a almaya karşı şüphelerim wardı artık hiç yok aradıım her sorunun aklıma takılan herşeyin cevabını aldım tekrar tekrar teşekkürler ikinci el alıcam kısmet olursa biri satıo bakalım hayırlısı. herkese kazasız güvenli sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst