selam arkadaşlar...benim motor 2 aydır kapalı duruyordu,bugün çalıştırmayı denedim ilk 4-5 marş hiç çalışmadı,sonraki marşlarda çalıştı fakat 2-3 saniye içinde stop etti hep,marş basmaktan akü boşaldı

ayak marşını açtım ona bastım fakat ayak marşı dip seviyeye inip orada duruyor..heralde arıza yaptı
sonra düşündüm motor çalışıyor fakat stop ediyor? söktüm sele altı bagajı,rolentisini ordaki vidadan yükselttim biraz,aküde toparlamıştı,bastım çalıştı

rolentiyide yüksek bıraktım biraz,kışın binmiycem motora arada bir ısıtmak için çalıştırıcam bu şekil daha rahat çalışır artık...