Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Abi eyvallah valla yaa bende çok yaşıorum soğuk havada bu sorunu, tam olarak nerden açıyosun acaba alt tarafı? Ve tam belli biyer söyleyebilir misin rolanti vidası için? Tam olarak nerde acaba?
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Eeheeehee :)

selam arkadaşlar...benim motor 2 aydır kapalı duruyordu,bugün çalıştırmayı denedim ilk 4-5 marş hiç çalışmadı,sonraki marşlarda çalıştı fakat 2-3 saniye içinde stop etti hep,marş basmaktan akü boşaldı:( ayak marşını açtım ona bastım fakat ayak marşı dip seviyeye inip orada duruyor..heralde arıza yaptı:(

sonra düşündüm motor çalışıyor fakat stop ediyor? söktüm sele altı bagajı,rolentisini ordaki vidadan yükselttim biraz,aküde toparlamıştı,bastım çalıştı:) rolentiyide yüksek bıraktım biraz,kışın binmiycem motora arada bir ısıtmak için çalıştırıcam bu şekil daha rahat çalışır artık...

Yav kardeşim,senin motor forumun en sıkı 19A sı diilmiydi.Nazar değdirdik demek alete :p Neyse geçmiş olsun,sen yaza yine tozunu attırırsın,biz de serviste ağlarız :queen:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
ChAgLaR sele altındaki bagajın 3 vidası var söküyosun onları bagajı komple çıkartıyosun oradan,karbüratörü görüyosun,sağ taraftaki vida etrafında yay sarılı oradan tanıyabilirsin:)yanındanda yakıt hortumu geçiyor,hatırladığım kadarı ile sağa çevirince rölenti artıyordu..artık öyle değilsede sen motoru çalıştırıp denersin :)

BESTAPO...2 ay yatınca çalışmaması normal zaten roletide çok düşüktü,tabi ayak marşının kendiliğinden bozulması abes bir durum:) gerçi abiminkininde ayak marşı bozuldu,yani sizinkilerde bozulabilir haberiniz olsun:) ben servise artık gitmeyeceğim zaten,sizde öyle yapın arıza oldumu altından kalkamıyosanız iyi bir motorcuya gidin,asyanın dandik servisleriden uzak durun:)
iyi akşamlar.....
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Kanuni storm die bi model çıkarttı aynı bu t19A ya benziyor

Gerçekten aynısı.. Ben göstergelerini çok beğendim beyaz renkte.. ve ön çamurlıktan aşağı kadar koruma var bu da güzel durmuş.. ama fiyat ne öyle be kardeşim 2.599ytl.. çok merak ettim acaba işçilikte bu fiyat farkı kadar fark var mı?
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
10
ewt arkadaşlar bendede var bu motordan 8 ay oluyo neredeyse.Servise en az 8-9 kere gittim hiç birinde adam gibi tamir etmediler motoru.Kısacası bakım için servise verdiğimiz paraya yazık...sorun çıktığında tamirciye gitmenizi tavsiye ederim...
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
17
arkadaşlar biri bana yardım etsin. 250cc dorado scooter var ve kalkarken aşırı derecede titriyor. ilk defa otamatik scooter kullanıyorum sizce bu normalmidir
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
10
bu arada kanuni storm a baktım benzemekle kalmıyo bence aynısı...sadece makyaj yapmışlar motora.

aklıma gelmişken hız göstergesi max 70 km oysa bu motor bu özelliklerle 120 km hız yapar. Bendeki 125 yapıyo aynı özellikler olmasına rağmen .yani km göstergesi konusunda bayaa saçmalamışlar..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Kanuni aynısını yapmış

Arkadaşlar,bu kanuni MZ zamanında sever takdir ederdim ama,artık ürettikleri motorlar çinlilerle hep aynı kalıp.Motor fuarında yeni race modelini merak ettim,bi baktımki biçok çin standında var zaten çeşitleri.E biz yerli malı filan diyoruz ama tasarımını bile biz yapamadıktan sonra ne anladım bu işten..

Buyrun bakalım bizim motoru da getirmiş.Tahmin ediyorum işçilik kalitesi daha iyi olabilir.Ama bence herşeyin ilki daha güzel.Neyse yollarda daha çok görücez demek bizim aletlerden.

Bugün kadıköyde dersanelerin olduğu (çeşme,okul filan olan)yerde bitane bizim motordan vardı.Ama epey hasarlıydı,Ön grenaj neredeyse yok,yanlar parcalanmış,farlardan biri öyle... Acaba bizden birimi merak ettim..
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
kanuni çift renk yapmış....bizimkiler daha güzel ya:) selesi rahatsa alıp takmak lazım bizimkilere..

70 kadran mil üzerinden olabilir...

bestapo o dağılmış motor bizden değildir heralde:) burdaki arkadaşlar daha bir titiz kullanıcılardan oluşuyor bence....
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
Arkadaşlar, benim motorun eksozundaki zırıltı rahatsız etmeye başladı. Eksoz bağlantı yerlerinde ve kelepçede sorun yok. Sanırım eksozun dış metal kabuğunun perçimlerinin gevşemesinden kaynaklanıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı ? Servistekiler bildiğiniz gibiler, yani bişeyden anlamıyorlar, motor çalışıyormu çalışıyor, onlar için önemli olan bu. Kanuninin servisine mi gitsem diyorum bazen, aynı motoru sattıkları için. Belki servisleri daha iyidir.

Motorum 2200 km ye geldi. Arka fren kolundaki halat yuvası kırıldı, fren kolu değişecek, birde sağ far lambası yanmıyor(kısa far), soğuk havada motor bir kaç denemeden sonra çalışıyor, en az bir gün yattığında, başkada bir sorunum yok. Tabi bu sorunlar önemli değil, olacak şeyler yani.

Yakıt tüketimi 100 km de 3 - 5 litre aralığında kullanıma göre değişiyor.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Sevgili titanic...
O bahsettiğin zırıltı bence de perçinlerden geliyo olabilir.Ben tam onların üstünden geçecek gibi takmıştım kelepçeyi,ve ses kesilmişti.Kanuninin servisine gidip minnet edicek kadar önemli olduğunu sanmıyorum.(gerçi öyle bi durumda yardım da ederlermi,bilemiyorum) Sağ far lambasını da sanırım servis halledicek,ben de epey aradım nası söküleceğini.ama grenajları çıkartmadan olacak gibi değil.O konu da AE86LEVIN daha net bişeyler söyleyebilir sanırım.Soğuk havada da bi kaç marşta calışması bence normal.Çalışsın da 2.marş 3.marş farketmez,benimkide yapıyordu.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Arkadaşlar gidonun tam ortasındaki siyah plastik varya.. benim motorda oradan acayip rahatsız edici bi ses gelio sevise gittim söktüler. Orda yapan kişi (pendik sevis) ''çok hor kullanmışın çok çokura düşmüşün'' falan dedi.. Belki ama ööle aman aman bi çukura düşmedim..
Neyse adam yaptı iyi güzel... Ama 2 gün sonra yine zırıltı başladı...:pr: en sonunda kırcam parçalıycam yaa.. Sizin motorlardan gelio mu böyle bi ses?
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Geliyo tabi abi :) Bazen ufak bi tokat atıyorum,düzelir gibi oluyo,sonra tekrar aynı..
Bi arkadaş yapıştırmıştı galiba..Gerçi pek mantıklı değil ama.
Sen ustanın başındamıydın adam sökerken.Yani içeride ciddi bi parçamı zırıldayan?yoksa plastik aksammı sadece?Eğer plastikten geliyosa(ki bence öyle) arasına sıkıştıracağımız yumusak küçük sünger gibi bişeylerle sanki hallolur gibi grliyor bana
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
ben kuvetti bi yapıştırıcıyla yapıştırmayı dündüm ama bu sederde fren kollarına bie olursa kırmak yada parçalamak gerekir diye yapmadım bişe.. iç taraftan gelmio ses, çünkü elimle iki parçayı tuttuğumda ses kesiliyo.. dediğin gibi sünger olabilir ama onu açması da bi dert yaa..:pr:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
besatpo kardeş, bilgilerin için sağol

sonuçta üstesinden gelinmeyecek sorun yok.


chaglar kardeş

o sorun bendede vardı, gerçektende o ses rahatsız ediyor, ama o parçayı direksiyona sıkıştıran bir vida var, gösterge paneliyle direksiyon arasında, hız göstergesiyle karşı karşıya, o vidayı iyice sıkınca ses kesildi. Eğer sende o vidayı sıkıpta işe yaramadıysa, bir japon yapıştırıcı al ve birleşim yerlerine boydan boya ince bir şekilde sür, görüntüsü bozulmaz, slikon çeker gibi yani.Tekrar sökmek istediğinde bir falçatayla(bıçak ucuda olabilir) yapıştırıcıyı yarıp gidonu sökebilirsin.

Bende şu an zırıldayan iki yer var biri eksoz diğeride aynalar.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Zaten aynalara hiç bi çözüm bulamadım.Vidalarını nekadar sıkarsam sıkayım ilk rüzgarda yine bozuluyo.Arkasına gazete kağıdı filan sıkıştırdım biara..ama hoş gözükmedi tabi..
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
arkadaşlar bu sorunlar hepimizde olan ufak tefek detay sorunlar...

benim direksiyon üstündeki plastik aksamda zırıldıyodu söktüm onu sağa sola çift taraflı bant koydum geri taktım biraz kesildi zırıltı...bu arada o plastik kaplamaları sökünce didonun kendisini görüceksiniz ince sarı metalden bir boru parçası,sanki kırılacakmış gibi duruyor:)

benim far yada stoplar hiç sorun çıkarmadı henüz....kafa grenajını defalarca söktüm ama farı hiç ellemedim. yani tam olarak bilemiyorum far ampulü nasıl değişir,kafa grenajını sökerseniz farıda değişirsiniz büyük ihtimal...

benim egzoz çok fazla zırıldamıyor,abimin ve t19a nın motorların egzosları ise zarıldıyor onlar perçin makinesi ile bir sürü perçin attılar ama pek düzelmedi...en iyisi kelepçeyi perçinlerin üstüne gelecek şekilde sıkmak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst