- Katılım
- 24 Tem 2006
- Mesajlar
- 388
AE86LEVIN...
Kardeşim garantiye giren parçaları servisimiz garantiye sokmuyoki
Para vermeden çıktığım bi servis ziyareti hatırlamıyorum valla..
Bu arada ben de castrol motor yağı kullanıyorum.Sanırım 15-50 olması lazım.
Bir de benim motordan da biraz sesmi gelmeye başladı yoksa benmi kıllandım durupduruken anlamadım! Ama 2gündür E-5te kaptırmış giderken tuhaf sesler duydum gibi sanki..Neyse buhafta yağışlar başlıyormuş.Artık yaza doğru ben babamla motoru tamamen söküp tekrar birleştiricem.Artık aklımızın yettiği kadarıyla da uygun parçaları iyileriyle değiştiririz.
NİTRİOUS81 sen de yaptığın küçük modifiyelerin filan fotoğrafını eklersen seviniriz.Sis lambasını ben de düşündümde,bağlicak yer bulamadım.Neyse senden ayrıntılı fotolar bekliyoruz.(hatta bitmiş halini değil,sökülmüş halini bile çek yav
Kardeşim garantiye giren parçaları servisimiz garantiye sokmuyoki
Para vermeden çıktığım bi servis ziyareti hatırlamıyorum valla..
Bu arada ben de castrol motor yağı kullanıyorum.Sanırım 15-50 olması lazım.
Bir de benim motordan da biraz sesmi gelmeye başladı yoksa benmi kıllandım durupduruken anlamadım! Ama 2gündür E-5te kaptırmış giderken tuhaf sesler duydum gibi sanki..Neyse buhafta yağışlar başlıyormuş.Artık yaza doğru ben babamla motoru tamamen söküp tekrar birleştiricem.Artık aklımızın yettiği kadarıyla da uygun parçaları iyileriyle değiştiririz.
NİTRİOUS81 sen de yaptığın küçük modifiyelerin filan fotoğrafını eklersen seviniriz.Sis lambasını ben de düşündümde,bağlicak yer bulamadım.Neyse senden ayrıntılı fotolar bekliyoruz.(hatta bitmiş halini değil,sökülmüş halini bile çek yav