Merhaba Arkadaslar;
Bende bi 19A kullanıcısı olarak burada bilgilerimi paylaşmak istedim.Motorla ilgili keyif aldiğim yönleri ve sıkıntı duyduğum taraflarıda paylaşmak istiyorum.Yorumları bazılarını atlasamda okudum....
İlk once ben kendi motorumu bi koyayim pek farkı yok ama gösterem işte :mrgreen:
,
İşte benim aşkımmmm

( kız arkadasım duymasın he hehehe)
bende bu motoru agustos ayında aldım.
Acıkca solemek gerekırse ben bu motoru fazla arastırmadan aldım sebepmı onu gorur gormez ıste aradıgım tarz bu dedım

kapıldım resmen
Ilk aldıgımda motorda ılk 300 km bende bazı sorunlar yasadım ama sonucta bu adı ustunde Rodaj donemı sorunlar cıkacak normal... Ancak bazen servıse en ufak sey ıcın bıle gıttım bır kere bıle gerı cevrıılmedım hemen ılgılenıldım sıra varsa sıraya alındım sunu demek gerekırse benım gördüğüm en ıyı servıs ( tabi Düzce de

) Asya. Hıc yedek parca sorunu yok Ustalar gayet ıyı hemen ılgılenıyolar cayın kahven gelıo derdını dınlıyolar tek kelıme ıle super !!!!
Neyse motor ondan sonra 1000km kadar hıc servıse gıtmedım 300 km den sonra tabı orda bı kere goturdum servıse.
Motoru 1000 den sonra acma ıslemıne gectım ılk zamanlar 90 kadar sıkına zorlana gelıodu motor ama yavas yavas acıldı.
1000 km den sonra bı muddet hıc sorun yasamadım ama sonra motorda bogulmalar gaz yememeler stop etmeler basladı. gene servısın yolunu tuttuk sagolsunşar hıc bır ucret odemeden her seferınden en ıyı sekılde ılgılendıler. Sorun yapıldı karburotorden yarım cay bardagı Su cıktı o Benzıncılerı saygıyla selamlıyorum

r:
motor 1000 den sonra 2000 e kadar bır tek yag degıstmeye servıse gıttım ve hemen hemen hergun canına okduum motorun hıc usutnden ınemedımmmm
takı 2300. km kadar

((((((((((((((
Gece eve donuyordum duz yolda onumde bı tane beyaz sahın yavas yavas gıdıyo tahmını 30 km falan gıdıyodu bende arkadan 60km falan gelıodum adam sellektör yaptım sınyal verdım tam gecmeme 2 metre kala adam onume dondu sapaga arka bagajda 60 la falan vurdum ustunden uctum tabı motor on taraf komple yok oldu alt goguse kadar kırıldı anlıcanız bı tek gıdon kaldı sole solıyım alt gosusten tutun dıreksıyona sag sol granajlardan sıperlıge kadar ne varsa kırıldı Allah a sukur mont eldıven kask vs vardı ustumde A2 ım olmadıgı ıcın adam yuzde yuz suclıu oldugu halde ( sınyal vermedı aynaya bakmadı) bısı ıddaa edemedım.... Suan da A2ım var o olaydan sonra hemen aldım. Neyseee...
Motoru servıse goturdum ılk once gecmıs olsun muhabbetlerı sagolsun sonra fıyat cıkardık 330 ytl fıyat tuttu ve bunu gercek soluyorum sabah parayı verdım aksam 6 bucuk gıbı aldım hayran kaldım 2 usta sadece benım motorla ılgılendıler.
Neyse motor suanda 5065 km sadece yag degısımınden degısımıne servıse gıdıyorum bazende cay ıcmeye
egzoz cok erken pas tuttu sanırım curuyecek bı onlem almassam.
Motor performansı 150 cc ye gore gayet yeterlı yokus asagım 122 km yaptırdım duz yolda sıperlıgın altına gırerek 110 yaptırıyorum. ama Uzun mesafede pat dıye degıl.
Yakıtından cok memnunum bence 150 cc gore gayet ıyı yakıyo.
Çekiş super Bolu dagını 65 le hıc durmadan tırmanıyorum Abant a gıdecegımız zaman hemde yuklu.
Plastık aksamında kalıte bır nebzede olsa dusuk.
Bagak hajmı cok ıdeal benım kaskım XL cene acılıyo bagaja cok rahat gırıyo eldıvenlerımle bırlıkte.
frenlere gelınce on dısk gayet ıyı arka kapmanada cok guclu bıraz ayar yaptırırsanız.
Amortısorler arka bıraz sert geldı bana ama 2 kısıde tam kıvamına gelıo yaylanıyo ama onler super.
On gorunuse dıyecek yok tam bır small racıng gıbı
Sımdı motorum gelelım uretım hatalarına ( Bunu servıste kabul etmıstır )
Motorda bobınaj acıkta alt tarafta gayet su almaya uygun.
Hava fıltresı altta son derce kotu su alıyo cok su bırıkıntısıne gırersenız solyıım ben 3 kere degıstım.
Benım motorda olmasını ıstedıgım bısıde belkı scooterda gereksız vıtes oto dıyeceksınız ama devır saatı o sarj olcana devır olsaymıs benı hasta edıyo ya
Suanda servıstekı genc bı arkadasla modıfıye etmeyı dusunuyoruz.
Egzoz , Buji , Su alma sorununu cozersek hava fıltresı ve Flash ledlerle sıs farı farın altındakı kucuk ucgen bosluklara.
He Kadran ısıgına mavı flash ledler koyduk super oldu tavsıye ederım.
On farlara dıcek yok gayet gusel fakat degısık bı ampul var yuzde 30 daha fazla ısık verıyo onu takdırmayı dusunuyorum hemde beyaz ısık.
Aynlar buyuk sorun ruzgarda one eglıyo ve goremıyorsunuz.
Suan benım motor cok ıyı acıldı cok sevmem ama bazen yapyırum on falan cok rahat kalkıyo ısıklarda yapıyorum bazen arabalara ınat....
Motoru ve Asya markasını tavsıye ederım hıc bı sekılde pısman olmadım...