asya hero 125 hakkında görüşleriniz ?

Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
22
asya motor almayı düşünüyorum ama motordan pek anlamam.hero hakkında görüşleriniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

55013926ik8.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
2. elini almanı tavsiye ederim.Bende Asya kullaıcısıyım ve 6 ayda düşman ettiler kendilerini.Sonuçta Çin malı, bir kaç sorun çıkaracak ve bu sorunların hiçbiri garantiye girmeyecek cebinden ödeyeceksin.2. el alsanda sorunlar çıkaracak ve cebinden ödeyeceksin.Yalandan gidipte 0 almanı tavsiye etmem.Ayrıca başka modellere bakabilirsin.YBR CBF vs vs.
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
22
para olduda biz mi almadık ybr yi cbf yi.limit 2800 . asya uygun gbi ama herkes kötü diyo.o zmn mondiale dönicem yine :pr:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Kullananlara bir cevap versin hele ben sadece ASYA firmasının dandikliğinden bahsettim.Motor hakkında birşey bilmem.İlla alacağım diyorsan ucuz ve temiz 2. el al.
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
22
asyanın hepsi değil sdece şu yeni çıkan 125 hero nasıl onu söyleyin.max hız 90 mış:silent:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Neden 2.el bir japon dusunmuyorsun?Uygun fiyata bulabilecegine inaniyorum.Satarken ve kullanirken sikinti cekmezsin bence.
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
22
ikinci ellere güvenmiyorum ki.off peder bi yerden sayıklıyo.üstüne az daha para kat araba al diye :pr: la ben arabadan nefret ediom
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
82
Aynı motoru bende inceliyorum mondial e de baktım mh drıft var ondada ikisi hakkında genel bi yorum yapabilecek olan yokmu arkadaşlar ya
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
ybr al ybr :cherry: kullanmadıgım motorlardan soguttunuz beni yeminle,bi marka sölersin birinci cvp.2 el ybr al kardeş,övdügü marka hakkında belki fikri bile yok,kötüledigi markaya poposunu bile sürmemiştir sırf laf ola beri gele bişeylerden anlıyorum ayana yazanlara ifritt oluyorum..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2012
Mesajlar
12
iyidir ben bizzat kullanıcısıyım :D herkesin aksine motorumu övücem çünkü hiç yarı yolda bırakmadı.
saolsun aldığım yerde gayet yardımcı oldu ve 2.el alma taksitle git bu şişlide poyraz motosiklet var ünsal çarşısında
kime sorsan gösterir osmanbey metronun oralarda. 60 aya kadar taksit yapıyolar banka kredisi falan felan hepsi var.
2.el alma derim o şekilde 0 bir motor al kafan rahat olsun kardeş
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
iyidir ben bizzat kullanıcısıyım :D herkesin aksine motorumu övücem çünkü hiç yarı yolda bırakmadı.
saolsun aldığım yerde gayet yardımcı oldu ve 2.el alma taksitle git bu şişlide poyraz motosiklet var ünsal çarşısında
kime sorsan gösterir osmanbey metronun oralarda. 60 aya kadar taksit yapıyolar banka kredisi falan felan hepsi var.
2.el alma derim o şekilde 0 bir motor al kafan rahat olsun kardeş

60 Ay mı 6 sene motor bozulur taksit bitmez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben gittim aldım bi asya hero 2012 model 3100 e patladı plaka hariç bayrama kadar gelir inşallah. ayrıca çin değil kore yapımı parçalar ve aydın nazillide toplanıyor yani türk müdendisler topluyor.hiç düşünme git al kendi içindeki sesini dinle.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
valla ben gittim aldım bi asya hero 2012 model 3100 e patladı plaka hariç bayrama kadar gelir inşallah. ayrıca çin değil kore yapımı parçalar ve aydın nazillide toplanıyor yani türk müdendisler topluyor.hiç düşünme git al kendi içindeki sesini dinle.
arkadaş ford ta kocaeli de toplanıyor ama mühendisler tarafından değil işçiler tarafında yani yanlış yanlış şeyler yazıpta konuyu araştırıp bulanları yanlış yönlerdimeyin.....
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Asya kore malımı gerçekten mi, eğer öyleyse alınır... ama ben çin diye biliyordum...
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
2800 butcen varsa heroyu biraz inceledim ama icime hic sinmedi.ben sana mondial 125 mh drift onereyim.hem135cc hem az yakar hemde yedek parcalari ucuz.gorunusude baya iyi
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
1
bende asya hero 125 var bir buçuk sne önce aldım çok memnunum 150 görüyor şuan arkadaşımdada var ama onunki 100 den yukarı çıkmıyor düzgün kullanırsan düzgün gider açmaya bağlı
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
bende asya hero 125 var bir buçuk sne önce aldım çok memnunum 150 görüyor şuan arkadaşımdada var ama onunki 100 den yukarı çıkmıyor düzgün kullanırsan düzgün gider açmaya bağlı

ne gibi modifikasyonlar yaptın o motora da 150 gördün çok merak ettim?
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
1
Arkadaslar bi kere hero motor cin mali degildir bilmediginiz ve binmediginiz motor hakkinda yorum yapmayalim lutfen hero 1947 yilinda kurulmus 30yil hondanin parcalarini uretmis 2011 yilinda hondayla sozlesmesi bitince kendi motorunu uretmeye baslamis bende 125 cc olani aldim suan rodaj doneminde 220kmdeyim ve henuz basinda olmama ragmen cok memnunum daha sikistirmama ragmen 120km hizi goruyorum hicde titresim sifir ben herkese gozu kapali tavsiye ediyorum bu arada yakit inanilmaz iyi depoyu fullleyip binmistim 220km oldu daha depo yarilamadi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst