asya hero 125 hakkında görüşleriniz ?

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
belki hero iyidir ama asya kullandım ve tavsiye etmem asya motor isterse bütün japonların distirbütörlüğünü alsın yüzüne bile bakmam belki onlarda düzelmişlerdir zannetmiyorum ama asya motor :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst