Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
arkadaşlar en sonunda bana aldıracaksınız bu motosiklet ten ...
selamlar ...
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
41
ege motorlu araçların ikitellideki yerine yarın öğlenden sonra gidicem..2650 ytl lik fiyat ne olacak bakalım...

2006 ASYA AS 200 GY-2
Kasa Tipi Enduro/Touring
Kullanım Yeni (sıfır)
Kaçıncı El Plakasız (yeni)
Renk Siyah
Hasar Durumu Hasarsız
Silindir Hacmi 200 cc
Motor Gücü 14 BG
Yakıt Benzin
Vites Düz
Aracın Km'si 0
Fiyat 2.650 YTL
İlgili Kişi ASYA MOTOR \ EGE MOTOR
Şehir İstanbul
Telefon 0 212 5432836 ilgilinenlere..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Arkadaşlar Asya 200GY-2 ile ilgili sitede bir topik bulunduğunun yeni farkına vardım , 2 ay kadar önce Zhongshen marka 200cc cross motorumu satarak yerine ben de bu motordan aldım . Şimdilik görüntüsünün mükemmeliği dışında fazla bir şey söyleyemiyorum çünkü arazide denemedim. Motorum şu anda 1100km de , yeni gelişmeleri sizinle paylaşıp sizden de motorumuzla ilgili bilgiler almak beni mutlu eder . Görüşmek üzere...

Motorun hayırlı olsun şu bağlantıya bakmışsındır umarım almadan öce:

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11864&page=6

arkadaşlar en sonunda bana aldıracaksınız bu motosiklet ten ...
selamlar ...

Bağlantıya baktın mı?

ege motorlu araçların ikitellideki yerine yarın öğlenden sonra gidicem..2650 ytl lik fiyat ne olacak bakalım...

2006 ASYA AS 200 GY-2
Kasa Tipi Enduro/Touring
Kullanım Yeni (sıfır)
Kaçıncı El Plakasız (yeni)
Renk Siyah
Hasar Durumu Hasarsız
Silindir Hacmi 200 cc
Motor Gücü 14 BG
Yakıt Benzin
Vites Düz
Aracın Km'si 0
Fiyat 2.650 YTL
İlgili Kişi ASYA MOTOR \ EGE MOTOR
Şehir İstanbul
Telefon 0 212 5432836 ilgilinenlere..

Bağlantıyı inceledin mi?


Bu sitede, bundan daha şeffaf bir konu başlığı bulursanız bana haber verin. Bir çok insan Çin'li motorlara biniyor, ancak, yine bir çoğu gerçeklerden yeterince bahsetmiyor. Bu başlıktaki paylaşımlarda ne yazıyorsa aynen odur, emin olun.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
41
07/11/2006 gecesi internette çin malı enduruları araştırıyordum.tesadüfen bu forumu keşfettim.hemen üye oldum.as 200 gy-2 dikkatimi çekti.diğerlerine göre daha tok duruyordu.biz iki arkadaş dağ bayır gezmek hafta sonları sitres atmak amacıyla motor almaya kararverdik. ve BAYCODE ve MOTOBEY gibi ustaların sayesinde 3 saat önce ne alırız derken 3 saat sonra nereden alırız sorusunu sormaya başladık kendimize.her ikinize vede forma emeği geçen herkeze saygılarımızı sunarız..artık ne alınır ÖĞRENDİK.ben istanbul gaziosmanpaşadayım vede bana yakın satış&servis bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum.selamlar...:rendeer:

sevgili baycode...bu formu dedigim gibi tesadüf eseri keşvettim.malüm bilirsin internette araştırma yapıyordum.saat 7 den saat 1 e kadar bütün gece formun tamamını okudum.yani başa ne gelirse gelsin gönüllüyüm:cat: illaki arıza yapıcak.benim tek derdim arka teker.dağ bayır gezeceğimiz için... sevgiler
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Her şeyi okuduğuna sevindim. Arka tekerle ilgili sourunun nedir? Uygun ölçüde kros veya enduro latik bulamamksa eğer, bu saptaman doğru. Cantları ve lastikleri değiştirmen lazım.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Bu motorun mevcut cantlarına dişli cross lastiği takan arkadaşımız varsa ve bizi kullanımı konusunda bilgilendirirse sevinirim . Ayrıca piyasada motorumuzun rengine uygun mat siyah boya bulunuyor mu? (Küçük rutuşlar için)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Bu motorun mevcut cantlarına dişli cross lastiği takan arkadaşımız varsa ve bizi kullanımı konusunda bilgilendirise sevinirim .

Henüz olduğunu sanmıyorum. Yakın zamanda olacak umarım.

Bu motorun mevcut cantlarına dişli cross lastiği takan arkadaşımız varsa ve bizi kullanımı konusunda bilgilendirirse sevinirim . Ayrıca piyasada motorumuzun rengine uygun mat siyah boya bulunuyor mu? (Küçük rutuşlar için)

Piyasada mat siyah var.Bulamazsan eğer, ince zımpara atarsın parlak siyaha.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
41
lastiği araştırıyorum.ancak bulamazsam cantla birlikte değiştiricem.piyasada mat boya var.özellikle boya bayii olan nalburlar sana temin edebilir.mat kask ta var tabii
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Merhaba

Yaklaşık 4 sene önce hep aklımda olan motosiklet merakımı uygulamaya dökmek istedim ancak annemin duygu sömürüsüne kıyamadığım için ertelemek zorunda kaldım.Ve yine yaklaşık 1 sene önce,tekrar canlandırdım içimdeki kıpırtıları,plan yaptım,sabrettim,kaskımı aldım,,ehliyet sınavını kazandım (yarın ehliyetimi de alıyorum buarada) ve paramda birikti en baştan beri birkaç motor arasında gidip geldim hyosung un 250 lik modeli ve hondanın 250liğinide düşündüm ancak bu motorun hem daha ekonomik bir geçiş modeli olucağını hemde 600cc ye geçişte,bu enduroyu yazlığa bırakabileceğimi düşünerek kararımı verdim.15 gün sonrada alıyorum kısmetse nakit ödemeyle motorumu :)

Aslında sabredip aldıktan sonra yazıcaktım resimlerle beraber ama daha fazla dayanamadım ve motorumuzun başlığının canlanıp genişlemesine katkı sağlamak istedim.Yakında yüksek çözünürlüklü yaklaşım 1 milyon resim ve 1 milyon soruyla size yazmaya başlıycam :cherry: .Herkese tekrar merhaba.

Alırken yada almadan önce,yasadığınız,başkalarının yaşamasını istemediğiniz yada pişmanlık duymamızı engelleyecek tavsiyeleriniz varsa duymaktan keyif alırım.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili topik ahalisi merhabalar,:rendeer:

Haftasonu Ankara MT ile birlikte Kurtboğazı barajına gezmeye gittik. Gayet güzel bir gezi oldu ve artçı olarak kardeşimle beraber yolculuk yaptık. ilk gezi katılımım oldu ve çok güzel bir gün yaşadık. Motorumu alırken ne kadar doğru bir tercih yaptığımın farkına vardım. Memleketimin yolları için üretmişler mübareği.:)

Yenisini almayı düşünen arkadaşlara nacizane bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Eğer eliniz anahtar tutmuyorsa hiçbir Çinliye yanaşmayın ama eliniz anahtara alışıksa sakın bu motoru kaçırmayın.:cat:

Bu arada jant ve lastik konusunda sevgili Baycode ile biraz kafa yormuştuk.:silent: Benim fikrim bu motorlara Zealsun'un veya Zongshen'lerin jant ve lastiğini adapte etmek. Çünkü aynı göbek yapısını kullanıyorlar. Ama motorun amortisör yükseklikleri bunu tolere eder mi bilemiyorum. Aşağıda ki resimde olduğu gibi bir takım ön-arka jant-lastik kombinasyonu.



Bu şekilde bir kombinasyon yapılabilirse ihtiyaca göre jant-lastik değişimi yapılabilir diye düşünüyorum. Ama denemediğim için net bir sonuç veremiyorum.

Sevgili cüneyttovuc,

Sen motorunu al hele istediğin cevaba buradan ulaşabilirsin. Sevgili Baycode'nin dediği gibi burada ezik bir ruh haliyle Çinlisini övenler ya da ufak bir arızadan dolayı motorunu tu-kaka ilan eden adamlar yok. Herşey objektif ve paylaşıma açık. Şimdiden hayırlı olsun demek isterim.:cat:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
resimlerini gördük moto bey götürüyodun sucukları :mrgreen:
motorunun birkez daha yüzünü kara çıkarmadığını görmek güzel :cat:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Benkaan,

Pazartesi günü işe motorumla geldim. Tam takım giyindiğim için soğuğu hiç hissetmedim ama yol üzerinde karşılaştığım magandalar bende soğuk duş etkisi yaptı. Adam beni arabayla kaldırım arasına sıkıştırıyor ve bundan zevk alıyor. Birbirilerine gösterip eğleniyorlar arabanın içinde.

Valla ıssız dağ yollarından başkasında bize rahat yok. Dağ başında ayı ile karşılaşsam belki kurtulma şansım olur ama yollarda nüfus cüzdanı olan ve hatta araba sürebilenlerinden kurtulabilmek imkansız.:pr:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Sevgili Benkaan,

Pazartesi günü işe motorumla geldim. Tam takım giyindiğim için soğuğu hiç hissetmedim ama yol üzerinde karşılaştığım magandalar bende soğuk duş etkisi yaptı. Adam beni arabayla kaldırım arasına sıkıştırıyor ve bundan zevk alıyor. Birbirilerine gösterip eğleniyorlar arabanın içinde.

Valla ıssız dağ yollarından başkasında bize rahat yok. Dağ başında ayı ile karşılaşsam belki kurtulma şansım olur ama yollarda nüfus cüzdanı olan ve hatta araba sürebilenlerinden kurtulabilmek imkansız.:pr:

harika bır yorum getırmışsın gercekten
motor tehlıkelı dıyorlar,ama tehlıkelı olan bılıncsız araç sürücüleri
(özellikle ticari araç kullanıcıları)....:pr:

KULLANICILARINA SORMAK ISTIYORUM.....


son 6 yadır bu motoru arastırıyorum
sızden rıcam deneyımlerınıze dayanarak bu makıne sağlammı.??
ben 1 yıldır KYMCO 110 cc kullanıyorum suan 18.000km de masallahı var benı hıc yolda bırakmadı....:cat: ıkıncı bır motor almayı planlıyorum
aklımda 2 motor var

1.sky team 200SM (super moto)
2.asya 200gy-2

suan agırlık asya 200gy-2 modelınde
ama sızlerden yardım rıca edıyorum...

Keyifli sürüşler....:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
12
Batuhan Kardeş Ben Mersinde Oturuyorum As Gy-200 Var Vazla Binecek Zamanim Olmadiği Için Fazla Binemiyorum Ama çoçukluktan Gelen Bir Motor Aşki Var 38 Yaşindayim Bu Hayalimi Yeni Gerçekletirebildim Motorda Biraz Değişiklikler Yaptim ön çamurluğu Orjinal Bir şekilde Aşaği Indirdim Görüntü çok Değişti Motordan Memlunum
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Batuhan,

Seninle daha öncede Kymco konusunda sohbet etmiştik.:) O zamanlar bende CK 125 düşünüyordum. Ama memleketin yolları malum. Hem asfaltta gidebileceğim hem de ara sıra arazide küçük yaramazlıklar yapabileceğim tarz bir motor aradım uzun süre. Fayda-maliyet açısından baktığımda bana en uygun motorun bu olduğunu anladım. Hem asfalta hemde araziye uygun bir motordu. Fiyatı uygundu ve en önemlisi Zongshen'in kendi üretimiydi. Görüntüsü hiçbir zaman Çinli olduğunu ele vermedi.:mrgreen:

Yola gidişi, sürati, yakıt tüketimi, işçiliği insanı mest etmese de; kesinlikle hayal kırıklığı yaratmıyor. Bakımlarını aksatmadıktan sonra kesinlikle problem çıkarmaz bence.

Sky Team Ankara'da yoktu.Ama çok övülen bir marka olduğunu biliyorum. Eğer oralarda servisi varsa tavsiye edilebilecek bir motor. Performans uygulamalarına oldukça açık ve standartı bile oldukça güçlü. Hem Süpermotosu hemde endurosu mevcut. Ama tip olarak Asya'nın yanına bile yanaşamaz bence.:p Ufak tefek oynamalarla daha da muhteşem oluyor görüntü. Sevgili Baycode dostumuz bu olayı çok güzel açıklıyor resimli olarak.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
motobey o bahsettiğin varlıklarla başa çıkmak nerdeyse imkansız. tek yol ise onların seviyesine inip hak ettiği dilde cevap vermek!!! ben yanlış anladım sanırım. şimdi sen yolda giderken şeridi kapatmıyormusun nasıl seni kaldırıma doğru itiyor ??? eğer şeridi kapatmıyorsan bu çok tehlikeli...
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 tekerliler magandalık yapacaklarında yine yapıyorlar 1 m mesafeden takip edip aşırı yaklaşıyorlar ve gülüyorlar. araba kullananlar motorları sürekli olarak vakit kaybı olarak görüyorlar ve yokmuş gibi davranıyorlar bu konuda çok fazla şey söylendi yapacak tek insanların eğitimi
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Benkaan,

Tali yoldan ana yola çıkıyoruz ve ben sağdan ilerliyorum. Arkadaş soldan devam ediyor. Ben ana yola sağdan gireyim ki solumdaki araç bana kalkan vazifesi görsün diyorum. Ama ana yola çıkar çıkmaz neyimize kıl olduğunu anlamadığım eksik terbiyeli, kişilik yoksunu, sonradan bile değil en son görme arkadaş birden üzerime kırıyor. Düşün ki bir üst yoldan alt yola iniyorsun ve hızın maksimum 30 km/h. Yani göze batacak bir artistliğin olamaz. Bu arkadaş arkadan geliyordu ve dönüş esnasında en sağa çekilip yol verdim hatta çünkü gelişi ofsayttı. Yolun çıkışına kadar yanıbaşımda ilerledi ve ana yola çıkışımızın daha 10. metresinde gayet bilinçli ve istekli bir şekilde sağa kırdı ki çok anlamsız bir hareketti. Çünkü önünde en az 150 metre uzunluğunda ve iki şeritli bir boşluk vardı. İşin garibi arkadan gelip sıkıştıracak bir araçta yoktu.

Kaldırımla arasındaki 2 metrelik boşlukta ben vardım ve ve tam ön tekerim arka tamponu hizasındaydı. Çünkü adamın gidişinden kıllanmıştım. Aniden sağa kırdı ve kaldırımla arasında 30 cm kadar boşluk kalıncaya kadar sağa girdi. Ben frenlere asıldım ve hızım 5 km/h hıza düşecek kadar yavaşladıktan sonra beynime sıçrayan kanın etkisiyle el hareketi ile ne yapıyorsun dedim. Arabada dört kişi vardı ve gülerek bana baktılar. Düdüğe bastım ama durmadılar. Yoksa gündüz vakti sağlam bir sopa yeme pahasınada olsa girişecektim adamlara.

Hadi acemi ya da panik atak birisi olsaydım ne olacaktı? Arkadan çarptı diye hem ceza alacaktım hemde muhtemelen kaldırım tarafına düşeceğim için keskin kaldırım taşları beni yontacaktı. yani soğuyorum bazen ama ne yapalım? Alıştık motosiklete ve bu gibi insanlar yüzünden bırakmak kaybetmek olur bizim için.
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
41
sevgili motobey; öncelikle geçmiş olsun.O kendini bilmez terbiyesizlere kızmakta haklısın. Maalesef bu ve bunun gibi birçok olay sürekli yaşanıyor.Buda eğitim seviyesinden kaynaklanıyor.Birde kültür meselesi değil mi? Benimde arabam var fakat yolda kalmış bir araba görsem nadiren dururum. Kaza yapmış araba görsem şöyle bakıp geçerim. Motorcular bunu yapmıyor. 2 hafta önce buralarda bayagı yağmur yağdı. Alibeyköy dere yoluna inerken o yağmurun altında 5 motorcu toplanmış gördüm. Kaza oldu zannettim yanlarında durdum.meğerse motorun biri arıza yapmış gören durmuş ne yaparız diye hem konuşuyorlar hem uğraşıyorlar. Ne yaptılarsa çalışmadı. Motoru benim arabaya attık arkadaşı evine bırakmak için yola çıktık.Yolda arkadaşların tamirci getirseydi dedim ve şu cevabı aldım;;ABİ HİÇBİRİNİ TANIMIYORUM GÖREN DURDU AMA YAPAMADIK. BANADA DENK GELİYOR AMA BİR AN DÜŞÜNMEDEN BENDE DURURUM.BİZDE BÖYLEDİR DEDİ. Velhasıl arkadaşlar benim gibi yeni yeni motorla haşır neşir olan arkadaşların motordan evvel motorun kültürünü kavrayıp ona göre hareket etmemiz gerektiğine inanıyorum.yoksa motobeti sıkıştıran ayıdan bir farkımız kalmaz.dostum tekrar geçmiş olsun. HEPİNİZE KAZASIZ GÜNLER.
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
12
bende de 200 gy var 140 km sürat yapıyor son sınırlarına kadar denedim memnunum.çin motorlarının en iyi si diyebilirim yanlız bi sorun var fazla atlamaya zıplamaya gelmiyor kros zannetmeyin ben bu konuda baya tecrübeliyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst