Gunaydın Arkadaşlar.....
motobey Ankara da 2 yıl kaldım
bahsettıgın gıbı gercekten cok soguk oluyor...:cat:
ama o zamanlar motorum yoktu..

ale:
hafta sonuna gelınce bende bıraz dolastım
150 km yol yapmısım ama bır yere gıtmedım
arkadaslarla İstanbul ıcın de gezındık
ya anlamıyorum 150 km yol yapmısız kilometreler su gıbı akıyor
10.000km yaklastıgımda way be demıstım suan 18.050km de
masallahı var (kymco 110cc)
Asya 200gy ıle ılgılı arastırmaya devam edıyorum
ıkıncı el uygun fıyatlı bır makıne bulursam hemen satın alacagım
ama yıne bır sorum olacak Aysa 200gy kullanıcısı arkadaslarıma
otobanda makıne yı zorlamadan kaç km hızla gıdebılıyorsunuz.??
bu sonuru sormamdakı sebep İstanbulda otobanlar cok hızlı akıyor..

ale:
çoğu zaman 80-90km hızla yardım şeridinden gıtmek zorunda kalıyoruz..

r:
ben 100-110 km hızla otobanla ilerlemek ısteıyorum
Asya 200gy buna izin verirmi sizce.??
Teşekkürler
Keyifli Sürüşler..:cat: