- Katılım
- 20 Tem 2006
- Mesajlar
- 134
Sevgili Motobey, "yazın görüşelim" diyerekten sözleşmiş olalım o halde. Motorunun sorunlu dönemini aşmış olmalısın (5000km oldu herhalde). Hiç merak etme, bu aslanlar çok dayanıklı. Ama yine de tek çıkmamakta fayda var. Yazın Mersin sıcaktan dolayı çekilmezdir ama yaylalar bir harika olur :cat: :queen: