Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Kastore,

Teşekkürler ve bu arada sana da mutlu ve motorlu yıllar dilerim.:mrgreen: Yaşlanıp gidiyoruz ama bedenen. Ruhen kuyruğu titretmeye pek müsait değilim. Her daim enerji dolu bir insanım. Zaten işyerimde ki tek çıkıntı personelim. Sizlerinde yaşadığını bildiğim farklılık duygusunu iliklerime kadar hissediyorum. Bu da beni ruhen ayakta tutuyor. Çünkü sürü psikolojisinde yaşamıyorum.

Bu arada 300. mesajı göndermiş bulunuyorum.:) Darısı 3000. mesajın başına.:wiinkk:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Sevgili Baycode demiş ki,

O gün kısa sürdü birlikteliğimiz ama güzeldi. Gençlik iksiri almak lazım arada sizlerden

Sevgili dostum endurocu ruhuna sahip bir insan her daim genç kalır zaten. Yaşadığı her macera onu biraz daha gençleştirir.:) Ben daha 11 kasım itibari ile 32 yaşımı bitirdim ve 33 yaşımdan gün almaya başladım. Ama motorumun üstüne çıkınca yeniden doğmuş gibi oluyorum her seferinde.:mrgreen:

Sevgili Cardoso,

Asıl ben teşekkür ederim. Sizlerin sayesinde motorumla daha çok ilgileniyorum ki sizlerle paylaşabilecek doneler yakalayalım. Bu arada istersen bizlerle motor hususunda yaşadığın son olayları paylaş. Sitede ne kadar değerli olduğunu anlarsın.:cat:


Vaay sataşma var demekki :mrgreen: Hemen cevap yazmalıyım :p Dostum ben de 12 aralık da 33 olacağım. Ama inan motora her atladığımda ve her daim kendimi dinç ve enerjik hissediyorum, taa ki, kendimden yaşça daha küçük ve/veya daha enerjik insanlarla bir araya gelene kadar :wiinkk:
Enduro ruhu olmasa 200cc ile, 10-12 saat selede, dağ bayır nasıl dolanırım değil mi? :queen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
113
Hepimiz aynı duyguları taşıyoruz buna eminim zaten, bizim şirkette (toplam 500 kişi civarı var) toplam 6 motorcu var ve bize öcü gibi bakıyolar tabii :) , bide bizim burda takım elbise zorunlu, gayet ciddi bi kurum. Sabah asansöre bindiğimdeki bakışlar çok komik oluyor.

Ben ne yazık ki sizin kadar motor üstünde duramıyorum, çünkü vakit olmuyor, bu ara iş sapıttı, evde durumlar karmaşık, Motobey sende 1 çocuk var, bana ikinci geliyor şubatta kısmet olursa, 1. ile ilgilenmek zorundayım zaten bide 2. gelince motora ayrılan zaman eminimki dahada azalacak ama tabii ki hiç bitmeyecek.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Baycode,

Dostum sen pahalı aletlerle ucuz enduroculuk yapanlardan değilsin. Senin ruhun endurocu. Altında 200 cc çinli olmuş ya da KTM LC640 olmuş farketmez. Sen bu motoru aldığımda iyi ki almışım dememe sebep olan ilk insansın. Bizler imkanları çerçevesinde motorculuk yapan insanlar değiliz. Kısıtlı imkanlarla en iyisini yapmaya çalışan insanlarız. O yüzden müsterih ol. Bize keyif veren gezilerine ve keşiflerine devam et. :cat: Biz her daim genç kalacağız. Yaş problemlerine de hiç girmeyelim zaten ilkokuldan beri yaş problemleri ile uğraşmaktan nefret ederim.:mrgreen:

Bu arda sevgili kastore ile aynı anda yazmışız. Senide kutlarım dostum. Umarım sağlıklı ve sıhhatli bir beben olur ve Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip eder.
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
23
:) motobey, baycode, kastore anlaşılan bu topiğin 30+ üyeleriyiz, kastore motosiklet varken bende aynı durumdaydım şirkette 150 civarı çalışan var firmada sadece 2 kişiydik motosikletle işe gelip giden. Motosuzluk kötü duygu tırtır cgl 125 i bile özledim valla.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili xtremetawsan,

Benim işyerim bir devlet dairesi.:mrgreen: Düşün ki içi geçmiş onca adamın içinde yaşıyorum. Üstüne üstlük motorculuk ruhu taşıyan adam yok ortalıkta. Millet hala alışamadı. Ama normal karşılıyorum.

İşe motorla geldiğimde bu kıyafetle geliyorum.



Gün içinde bu şekilde çalışıyorum ve gün sonunda yine tam takım giyinip atlıyorum motoruma.



İçten içe kıskandıklarını heveslendiklerini biliyorum ama ne yapalım. :mrgreen: Bizlere özgür bir ruh verilmiş. Keşke onlarda zincirlerini kırabilse.:pale:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Vaay sataşma var demekki :mrgreen: Hemen cevap yazmalıyım :p Dostum ben de 12 aralık da 33 olacağım. Ama inan motora her atladığımda ve her daim kendimi dinç ve enerjik hissediyorum, taa ki, kendimden yaşça daha küçük ve/veya daha enerjik insanlarla bir araya gelene kadar :wiinkk:
Enduro ruhu olmasa 200cc ile, 10-12 saat selede, dağ bayır nasıl dolanırım değil mi? :queen:

vallahi hiç 33 falan göstermiyorsun.Maşallah diyelimde nazar değmesin :cat:
resimler güzel olmuş motobey teşekkürler
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Motorcu olupta yaşlananını görmedim.:p Fiziken yaşlanmaya engel olamasakta; ruhen hep genciz motor dostları.

Bu arada sevgili Baycode, ustanın tavsiye ettiği yağ eğer Shell VSX Advanced 15/50w 4T Synthetic ise kesinlikle mükemmel bir yağ. Ben son 3 yağ değişimini bu markayla yaptım. Motor kendine geldi. Vizkoziteside kolay kolay kaybolmuyor. Sormayı unutmuştum sorayım dedim.:)
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
vallahi hiç 33 falan göstermiyorsun.Maşallah diyelimde nazar değmesin :cat:
resimler güzel olmuş motobey teşekkürler

Eyvallah Benkaan, eksik olma :rendeer:

Motorcu olupta yaşlananını görmedim.:p Fiziken yaşlanmaya engel olamasakta; ruhen hep genciz motor dostları.

Bu arada sevgili Baycode, ustanın tavsiye ettiği yağ eğer Shell VSX Advanced 15/50w 4T Synthetic ise kesinlikle mükemmel bir yağ. Ben son 3 yağ değişimini bu markayla yaptım. Motor kendine geldi. Vizkoziteside kolay kolay kaybolmuyor. Sormayı unutmuştum sorayım dedim.:)

Yaşlanma konusunda doğru söylüyorsun Motobey.

Evet bu yağ idi kullandığım. Şu an için memnunum.

Sevgili Baycode,

Dostum sen pahalı aletlerle ucuz enduroculuk yapanlardan değilsin. Senin ruhun endurocu. Altında 200 cc çinli olmuş ya da KTM LC640 olmuş farketmez. Sen bu motoru aldığımda iyi ki almışım dememe sebep olan ilk insansın. Bizler imkanları çerçevesinde motorculuk yapan insanlar değiliz. Kısıtlı imkanlarla en iyisini yapmaya çalışan insanlarız. O yüzden müsterih ol. Bize keyif veren gezilerine ve keşiflerine devam et. :cat: Biz her daim genç kalacağız. Yaş problemlerine de hiç girmeyelim zaten ilkokuldan beri yaş problemleri ile uğraşmaktan nefret ederim.:mrgreen:

Bu arda sevgili kastore ile aynı anda yazmışız. Senide kutlarım dostum. Umarım sağlıklı ve sıhhatli bir beben olur ve Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip eder.

Vallahi sevindim, billahi sevindim Motobey.

Kastore sana mutluluklar diliyorum. Haberdar et bizi gelişmelerden.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Bayağı agresif görünüyor. Tek sorun renginin mat olamaması gibi. Tak, fotoğrafla, paylaş ve görelim!

Not: Hangi motora ait bu ?
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Merhabalar site ahalisi,

Anlaşılan bugün herkesler yoğun.:) Bende gün içinde oldukça yoğundum. Ama hafta sonunu büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Ankara'da Mühye Köyünde yapılacak olan enduro yarışlarını tahminimce kızım, eşim ve kardeşlerim olmak üzere kalabalık bir ekiple izlemeye gideceğiz. Şimdiden heyecanı sardı olayın.:) Gelecek arkadaşlar varsa bilelim ki tanışma fırsatımız olsun.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Benkaan,

Fotoğraf ve video çekeceğim sizler için. Zaten fotoğraf işi bende hastalık derecesinde aslında. Bu işten parada kazanıyorum ekstradan.

Yahu Asya Kardeşliğine ne oldu? Bu hafta topiğimizin üzerine ölü toprağı serpilmiş. Yazan kimse yok. Kış geldi diye bitti mi sevdamız?:pale:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Çok güzel ama agresif. Takacağın motorun hatları ile uyum sağlaması önemli bence. Ayrıca renk olarakta uyum sağlaması gerekli. Ben kendi motoruma takmazdım. Nedenine gelince işlevsellik daha önemli benim için. İşlevini hangisi daha iyi yerine getiriyorsa, tercihimi ondan yana kullanırım. Çünkü motorumun beğenilmesinden ziyade fark edilir olmasını ve etrafımı daha iyi fark ettirecek donanımları tercih ederim. Ama senin gibi kanı kaynayan genç dostlarımızında hevesini kırmak istemem. Tedbir bizim yaşlarımızın vazgeçilmezi.:) Fakat senin yaşlarındayken motoruma taktıklarımı anlatsam bana çingene muamelesi yaparsınız.:mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Herkese merhabalar... Üstadlarım coşturmuşsunuz başlığı valla. İşler pek yoğun olduğundan birkaç gündür başlığa mesaj yazamadım.:) Muhabbetlere devam.:)Saygılar...:cat: :bounce:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
23
Yeni nesil biraz faklı takma takıştırma olayında biz eskiden sökerdik ne bulursak :) vakti zamanında kullandığım BSA yı hafifletmek için utanmasam ağırlık yapıyor diye manyetoyu bile sökecektim :mrgreen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
113
bende acaip yoğunum işlerden, motobey resimler süper, gençmişsin valla benden :)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili xtremetawsan,

Bizim ilk motorumuz 85 model bi Jawa Ceylandı. 89 yılında annem bize karnında ve ardında yavrusu bulunan bir inek ve 30 çeyrek altın vererek bu motoru almıştı.:mrgreen: Ben henüz 15 yaşındaydım ve abim ise 17. Annem hevesimizi kırmak yerine bizi teşvik ederek motosiklet tutkumuzu doyasıya yaşamamızı sağlamıştı. Kendisi bugün 60 yaşına merdiven dayamasına rağmen bu sitede motorcuyum diyen pek çok insandan daha motorcudur.:rendeer: Beni yazın motorumla gezdirmem için memlekete bekliyor dört gözle. Eeeeeee vakti zamanında babamın artçısı olarak çok yol gezmişler ne de olsa. :cherry:

Bize o motoru aldığında motora takılabilecek herşeyi takmıştık. Hatta 6 volt bir teyp uydurup gayet güzel bir ses sistemi bile kurmuştuk. Arkasında 2 metre anteni, üstü çıkartmalarla dolu bir siperliği vardı. Eğer bugün elimde olsa utancımdan üstüne binemezdim vallahi.:mrgreen:

Benim kendi paramla aldığım ilk motorsa 1974 model (benimle yaşıt) bir mobylette idi. Deposu oturağın altında idi ve arka amörtisör yoktu. Hacı amcanın birisi almış 3,5 yıl kullanıp ahıra atmış ve yurtdışına gitmişti. Tavuk pisliğinden dolayı boya namına bişey kalmamıştı. Üstünde ki lastikler hala orjinaldi ve o kadar eskimişti ki iç lastik dışına çıkmıştı.:mrgreen: Ben iç lastik patlamasın diye lastiğin dışına bez bağlayıp binmiştim uzun süre.:mrgreen: Daha sonra o motoru komple boyatıp, her tarafını nikelajlatmıştım. Pırıl pırıl parlayan bir hurdam olmuştu ve gariptir ki çok harika bir motoru vardı. Pek çok modifiyeli Pejo'yu, mobylette'yi geçmiştim bu motorla.:) Ona yaptığım masrafla sıfırını almam mümkündü. Ama heves işte. Şimdi arkadaşlara çok görmüyorum. Süslesinler motorlarını. Nasıl ki gençken kızların süslüsünü severken; bu yaşlarda sadesini seviyorsak durum motorlar içinde aynı.:mrgreen:

Neyse fazla nostalji yapmayayım. Bu arada dün akşam çok sevdiğimiz eski komşumuz gece saat 22:30 gibi arayıp "çay demledik, gelin" diye çağırdı. Hem çay içmeye hemde 25 günlük bebelerini görmeye gidelim dedik. Ama yazın motora bindiremediğim eşim illa motorla gidelim diye tutturdu.:cyclopsan Gecenin bir yarısı giyinip kuşanıp buz gibi havada yola düştük.:) O soğuğa rağmen hiç üşümedim çünkü tam ekipmandım ve eşimde öyleydi. Gece ikiye kadar oturduk ve eve dönmek için motora binmeye hazırlandık fakat o da nesi.

Motorun altında bayağı büyük bir benzin birikintisi vardı. Deponun altını kontrol ettiğimde Çatlağın iyice açılmış olduğunu farkettim. Korkuyla da olsa eşime çaktırmadan benzini sildim ve el mecbur motoru çalıştırıp yola düştüm. Ama yolda her metrede ödüm patladı desem yalan olmaz. Motor yansın umurumda olmaz ama cana gelirse işte berbat bir durum olurdu. Neyse Gece 02:30 gibi eve vardık. İlk iş olarak depodaki bütün benzini boşalttım. Bayağı bir uğraştırdı ama mecburen yaptım. Bugün akşam depoyu sökeceğim ve içini sirkeli suyla temizce yıkayıp cumartesi günü kaynak yaptırmaya gideceğim. Bu iş tehlikeli iş çünkü benzinin nasıl kolay tutuşan bir sıvı olduğunu gayet iyi biliyorum.:pale:

Sevgili Kastore iltifatın için teşekkürler dostum. Bizim ruhumuz her daim genç.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst