- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 460
@brkfrt;
sisler güzel duruyor, ben de sürekli düşünüyorum fakat kendime engel olamayıp hep yakmak isterim
bilemiyorum yani napacağım, tamam doğru bizim motosikletler süper aydınlatamıyor 
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------
fakat bir problemle karşılaşıyorum ben eger senin gibi amartisorlere baglamak istersem.
sizin motosiklette crosslarda oldugu gibi amartisör ün çalışma yeri aşagıda kalıyor, bizimkinde ise üstte
sisler güzel duruyor, ben de sürekli düşünüyorum fakat kendime engel olamayıp hep yakmak isterim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------
fakat bir problemle karşılaşıyorum ben eger senin gibi amartisorlere baglamak istersem.
sizin motosiklette crosslarda oldugu gibi amartisör ün çalışma yeri aşagıda kalıyor, bizimkinde ise üstte
Son düzenleme: