Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
@brkfrt;
sisler güzel duruyor, ben de sürekli düşünüyorum fakat kendime engel olamayıp hep yakmak isterim :) bilemiyorum yani napacağım, tamam doğru bizim motosikletler süper aydınlatamıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

fakat bir problemle karşılaşıyorum ben eger senin gibi amartisorlere baglamak istersem.

sizin motosiklette crosslarda oldugu gibi amartisör ün çalışma yeri aşagıda kalıyor, bizimkinde ise üstte :)


img0168a.jpg


img0169atr.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
47
hocam motor güzelmiş dediğin gibi kollar düz :) aslında başka türlü takılabilir yada en son çare xenon taktırmak. öyle değiştiki yani, ışıkları açınca hayat daha güzel sanki ;)
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
26
@brkfrt;
sisler güzel duruyor, ben de sürekli düşünüyorum fakat kendime engel olamayıp hep yakmak isterim :) bilemiyorum yani napacağım, tamam doğru bizim motosikletler süper aydınlatamıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

fakat bir problemle karşılaşıyorum ben eger senin gibi amartisorlere baglamak istersem.

sizin motosiklette crosslarda oldugu gibi amartisör ün çalışma yeri aşagıda kalıyor, bizimkinde ise üstte :)
Ön far takımı ve grenajı çok hoşuma gitti.Orjinal Ramzey mi?Acaba bizimkilere uyar mı*
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
47
arkadaş bi önceki sayfada sormuştu. farları 8 mi 9 tl mi ne hatırlamıyorum internetten aldım. bağlantıyıda 30 a yaptırdım. direk aküden aldık. sisler 55 watt acıyorum bazen 5 10 dakka gidiyorum yoldayken bi sorun cıkarmıyor. karanlıkda cok faydasını görüyorum o ayrı konu.gece cektiğimde bi ara fotograf koyarım daha acıklayıcı olur.fakat bizden xenon taktıran var mı motorlarına?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Ön far takımı ve grenajı çok hoşuma gitti.Orjinal Ramzey mi?Acaba bizimkilere uyar mı*

ön far vegrenajı kendim değiştirdim, zaten takım olarak satılıyor. 'acerbis diamond hp' modelini taktım, internetten aldım. www.advenduro.com 'dan aldım. kendi farı bozulmaya başlamışken 60w'lık ampul taktım ve erittim içini :) çözüm bu oldu :).

fakat kulanılan ampul 35w, yani orjinaliyle aynı oluyor. 60w'lık takmayı düşünmüyorum içini bozacak tekrar diye. fakat aydınlatması çok güzel. yola hakimiyeti yeterli.

tüm cross- enduro modellere takılabiliyor, plastik takma aparatları mevcut fakat ben vidalamadan edemedim :) 2 saat kadar yerini belirlemek için de uğraştım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 ----------

xenon düşünmüyorum değil fakat o da ısıtmıyor mu grenajın içini? ybr' lere takıyorlar onlarınki bildiğim kadarıyla metal far, bizimki plastik. eritirse yazık olur :)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
ön far vegrenajı kendim değiştirdim, zaten takım olarak satılıyor. 'acerbis diamond hp' modelini taktım, internetten aldım. www.advenduro.com 'dan aldım. kendi farı bozulmaya başlamışken 60w'lık ampul taktım ve erittim içini :) çözüm bu oldu :).

fakat kulanılan ampul 35w, yani orjinaliyle aynı oluyor. 60w'lık takmayı düşünmüyorum içini bozacak tekrar diye. fakat aydınlatması çok güzel. yola hakimiyeti yeterli.

tüm cross- enduro modellere takılabiliyor, plastik takma aparatları mevcut fakat ben vidalamadan edemedim :) 2 saat kadar yerini belirlemek için de uğraştım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 ----------

xenon düşünmüyorum değil fakat o da ısıtmıyor mu grenajın içini? ybr' lere takıyorlar onlarınki bildiğim kadarıyla metal far, bizimki plastik. eritirse yazık olur :)

ybr'lerin de far tası plastik. xenon ampullerinin fazla ısındığını sanmıyorum. hatta 35 w lık halojen ampullerden daha soğuk çalışıyorlar diye biliyorum.
 
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
42
slm arkadşlar ben yeni üyeyim ve yakınnda bende bi iki tekerlikli olucam inşallah başlarken ilk olrak gt250r düşünüorum ama yanlış bir secim olduğunu sölediler boyum uzun olduğundan 125 likler cok ufak gelio daha sonrada enduro önerdiler bende AS 200 GY 2 düşünmeye başladım fikirlerinizi bekliorum lütfenn
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
62
Dostlaar bende asya gy200 den almayı düşünüyorum ama otoban ve şehir içinde kullanıcam o nedenle biraz hızlı motor lazım.
1-km de ne kadar yakıyor?
2-ön dişliyi 17 ye çıkarında en son kaç km yi gördünüz?
3-arıza çıkarma sıklığı nedir genel anlamda.
Bende mondial mct vardı ve çokkkk memnundum şimdi bu tarz bişey düşünüyorum, lütfen beni aydınlatın.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
arkadaşlar size ufak bi sorum olcak sizin motorun jantlarını nerden bulabilirim bide fiyatı nedir bilen varmı acaba
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
arkadaşlar bana ön jant ölçülerini yazabilirmisiniz 1.85 18 inç mi yoksa 2.15 18 mi? çok önemli benim için:pale:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Çok nadir de olsa ara ara bakıyorum bende foruma, okulum bitme durumunda olduğu için şimdilik motor pek te uzak olmyan bir hayal ve bu hayale koşmanın en hızlı yolu ders çalışmak :wiinkk:


Dostlaar bende asya gy200 den almayı düşünüyorum ama otoban ve şehir içinde kullanıcam o nedenle biraz hızlı motor lazım.
1-km de ne kadar yakıyor?
2-ön dişliyi 17 ye çıkarında en son kaç km yi gördünüz?
3-arıza çıkarma sıklığı nedir genel anlamda.
Bende mondial mct vardı ve çokkkk memnundum şimdi bu tarz bişey düşünüyorum, lütfen beni aydınlatın.

gy-2 sehir içi idel olabilecek bi motor ( yeni asfalt ı seven ve düzgün fren balatalarıyla ) bouna gore seri ve yüksek oldugundan önün hep acık ve kıvrak. orjinal çin kalitesi lastikleri değiştirip fren mesafesi kısaltılırsa bence cok iyi bi şehir içi motor. (malum sehir içinde ani fren lemede kitlenmiş lastigin asfaltı ne kadar sevdigi hayat kurtarıyo )
1- bildigim kadarıyla 11-14 ykr arası yakıyo (karışık)
2-normal dişlisiyle gercek 115 i görebildigine göre mantıken 130 u gorebilir ancak bu motor için 110 dan sonrası pek saglıklı degil, o kadar yüksek ve yelken gibi grenajları varki asfaltta mısın havadamısın bilemiyosun. hele birde otobanda otobus un yanından bi cıkıyosun yandan gelen ruzgar cok guzel savuruyo seni :mrgreen:
3-arıza cıkartma sıklıgı benim gibi pimpirikli biriysen haftada 3ü 5 i bile buldurabilirsin :mrgreen: ama motor arızası tahminen 4-5 ayda 1 dir. ibrahim abi daha iyi bilir bu sorunun cevabını hiç bu şekilde düşünmemiştim :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
8
Yardım :S

Arkadaşlar ben bu motosikleti almaya karar verdim, fakat elimde iki seçenek var. Biri 500 km de 2500 ytl diyor. Ama rodajını yaptın mı diye sorduğumda "valla ben motora bişey yapmadım aldığım gibi duruyor" diyen birisi :D
Diğeri 4000 km de 1750 ytl kapalı garaj motoru ve adamın ikinci motoru olduğu için satılık. Bana messenger aracılığıyla yardımcı olabilecek var mı?
Bu arada Bursada oturuyorum ve çeşitli illerde doğa sporları ile ilgili turizm projelerim var. Tabii bu projelerin en başında bi motor sporları klübü geliyor.
Bunun yanında sormak istediğim bu motosiklete H7 mi yoksa H4 xenon far kiti alabilirim.
Yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Arkadaşlar ben bu motosikleti almaya karar verdim, fakat elimde iki seçenek var. Biri 500 km de 2500 ytl diyor. Ama rodajını yaptın mı diye sorduğumda "valla ben motora bişey yapmadım aldığım gibi duruyor" diyen birisi :D
Diğeri 4000 km de 1750 ytl kapalı garaj motoru ve adamın ikinci motoru olduğu için satılık. Bana messenger aracılığıyla yardımcı olabilecek var mı?
Bu arada Bursada oturuyorum ve çeşitli illerde doğa sporları ile ilgili turizm projelerim var. Tabii bu projelerin en başında bi motor sporları klübü geliyor.
Bunun yanında sormak istediğim bu motosiklete H7 mi yoksa H4 xenon far kiti alabilirim.
Yardımcı olursanız sevinirim...

Geçtiğimiz haftasonu ben 8.000 kelvinlik H4 Xenon far kiti taktım motora. Çok dehşet bir fark oluştu. Montajı çokta zor olmadı ve özellikle balast cihazı için mükemmel bir yer var farın altında. Resimlerini çektim ve sizinle paylaşacağım. Bizim motorların far tipi H4. Yani tek ampulde uzun-kısa ışık huzmesine sahip oluyorsunuz. Ürünün tek dezavantajı selektör yapmanız için farın açık olması lazım. Farlarınız kapalıyken selektör düğmesine basarsanız selektör yapmıyor. Zaten selektörüde tavsiye etmiyorum çünkü önünüzdeki aracın feleği şaşıyor. Aptallaşıyorlar ışığın kuvvetiyle. Ben xenon kitini 100 TL'ye aldım bir dostumdan. yeni partinin fiyatları ne olur bilmiyorum ama size yardımcı olmaya çalışırım. Ürün fiyatına göre oldukça kaliteli. Ampul 3000 saat ömürlü. Devamlı yaksanız ve ortalama 70 km/h hızla gitseniz bile motorunuzdan çok daha uzun ömürlü olacağı aşikar.

Sevgili Kuvvetmira,

Dediğin gibi fiyat yüksek ama adamın dediği gibi sıfır ayarındaysa en az 2.200 eder diye düşünüyorum. Ben şahsen verirdim. Bu motor kalite olarak hakediyor.

Sevgili Solevendef,

Kafadan soracağına keşke forumu okusaydın. Her türlü bilgi mevcut topiğimizde ama ben kısaca bilgi vereyim. Bu motor titrşim konusunda yüzünü güldürür çünkü krankta balansör krank var. Motor titreşimi yok denecek kadar az ve ellere iletmiyor. Ayaklarda ise çok yüksek devirde az bir titreşim oluyor. Yakıtı 3 litre ile 5 litre arasında değişiyor. Yüklendiğin zaman yakmam demiyor ama gitmemde demiyor. Dişli değişimi yapmadığın sürece orjinal haliyle son hız olarak ortalama tek kişi ile 120 km/h ; 2 kişi ile 110 km/h. Bu benim GPS ile yaptığım ölçümlerdir. Motorum yeniyken ve tam ayarlıyken 135 km/h hızı gördüm. Şu an subaplar şakır şakır ve ol halde yukarıdaki değerleri elde ettim.

Diğer merak ettiklerin için topiği okursan fazlasıyla tatmin edici cevaplar bulabilirsin.
 
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba,
Bende bir ASYA 200 Gy aldım kendime motorum gayet güzel yeni yeni öğrenmeye başlıyorum,resimlerini yakında ekleyeceğim bu eğlenceli forumda karşılıklı iyi vakit geçireceğimize inanıyorum,
kısacası tecrübelerinize ihtiyacım olacak :)
 
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
6
Motorumla ilgili birkaç sorunum var bilgilendirebilirmisiniz acaba,

Motoru çalıştırmak için düğmeye basıyorum bir türlü çalışmıyor,gaz verdim olmadı, bu neden olabilir,hatta vurdurmayı denedik gene olmadı?
birde yağ olarak ne önerirsiniz...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
marş basıyor mu?
yan ayak kapalımı?
kırmızı stop düğmesi açık mı?
benzin var mı?
jikle açık mı?
buji ateşliyor mu?
kolay yoldan bu altısından biridir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst