- Katılım
- 30 Mar 2008
- Mesajlar
- 228
Motoru ilk aldığımda foruma girip okumuştum baştan 32. sayfaya dek. Baycode ve Motobey ismlerini kafama kazımıştım. Zamanla baycode un forumdan ayrıldıgının farkına vardım. Çok saglam bilgiler paylaşmıştı oysaki. Heralde satmıştır motoru dedim. Verdigi bilgileri kullandım uyguladım. Çok işe yaramıştı. Teşekkür etme şansım olmamıştı o zamanlar ama gördüğüm kadarıyla geri döndü
Sevindim =)
Onur benbu arada :mrgreen: Tanıştığımıza çok memnun oldum
Baştaki o güzel paylaşımlar için teşekkür ederim :cat:
___
Evet benzin boruları gerçekten çabuk yıpranıyor. Ankara'da İbrahim Abi de söylemişti değiştirmek gerektiğini.
Buji piposunun nem kapma sorunuda bu yöntemle çözülüyor galiba.. Denemeye değer
Lastikler gerçekten hoş olmuş güle güle kullanmanı diliyorum. Peki yol tutuşu nasıl ve ne kadara mal oldu ?
Onur benbu arada :mrgreen: Tanıştığımıza çok memnun oldum
Baştaki o güzel paylaşımlar için teşekkür ederim :cat:
___
Evet benzin boruları gerçekten çabuk yıpranıyor. Ankara'da İbrahim Abi de söylemişti değiştirmek gerektiğini.
Buji piposunun nem kapma sorunuda bu yöntemle çözülüyor galiba.. Denemeye değer
Lastikler gerçekten hoş olmuş güle güle kullanmanı diliyorum. Peki yol tutuşu nasıl ve ne kadara mal oldu ?
Son düzenleme: