selamlar arkadaşlar
iş yoğunluğu ve bir ara internetimin olamaması sebebiyle foruma yazmak kısmet olmadı umarım bundan sonra daha aktif bir şekilde aranızda olurum. öncelikle bu motoru almaya karar vermemde büyük rolü olan sevgili motobey ve baycode abilerim ve inspire kardeşim başta olmak üzere bu başlıkta bir şeyler paylaşan herkese teşekkür ederim.
foruma yazamadığım zamanlarda boş durmadım ve motorumu elimden geldiğince toparlamaya çalıştım. zamanım kısıtlı olduğundan bunlara şimdilik değinmek istemiyorum. daha sonra bol bol anlatırım.
işte benim karakızın son hali
[/URL]

[/IMG]
bu arada adım burak, 27 yaşındayım ve izmir'de yaşıyorum. tanışma başlığına yazmıştım ama sorun oldu heralde göremedim mesajımı. yenilerim onu da bir ara. herkese keyifli sürüşler.