bende yorum yaptim. 5 yaşında ve 3500 km de dediğin için tüm işler değişir;
aldığın motor 5 yıl boyunca günde sadece 2 km yol yapsa bahsettiğin kmden daha fazla yol yapmış olur. ki 2 kmden kat kat daha fazla yol yapacağını biliyoruz. bu yüzden motorun orjinal değil kmsiyle oynanmış diye düşünüyorum. kuvvetle muhtemel yüksek bir kmden düşürmüşler. düşürülürde o kadar düşmüş kmdeki motoru ben olsam almazdım. bu yüzden motorunuz bana göre yorgun ve çok kmler yapmış. ne yaparsanız dikiş tutmayacaktır ömrünü tamamlamış satın derim.
farz edelim ki kmsi orjinal ; o zaman bu motor yata yata silindir içi karıncalanmalar oluşur. piston değişti diyorsanız ama üst kapak kartel debiryaj tası gibi parçalar hepsi aynı yatmış parçalar ise biraz uğraştırıp sonradan düzen tutacaktır. o zamanda astarı kumaşını geçecek. imkanınız varsa elden çıkarın derim
aldığın motor 5 yıl boyunca günde sadece 2 km yol yapsa bahsettiğin kmden daha fazla yol yapmış olur. ki 2 kmden kat kat daha fazla yol yapacağını biliyoruz. bu yüzden motorun orjinal değil kmsiyle oynanmış diye düşünüyorum. kuvvetle muhtemel yüksek bir kmden düşürmüşler. düşürülürde o kadar düşmüş kmdeki motoru ben olsam almazdım. bu yüzden motorunuz bana göre yorgun ve çok kmler yapmış. ne yaparsanız dikiş tutmayacaktır ömrünü tamamlamış satın derim.
farz edelim ki kmsi orjinal ; o zaman bu motor yata yata silindir içi karıncalanmalar oluşur. piston değişti diyorsanız ama üst kapak kartel debiryaj tası gibi parçalar hepsi aynı yatmış parçalar ise biraz uğraştırıp sonradan düzen tutacaktır. o zamanda astarı kumaşını geçecek. imkanınız varsa elden çıkarın derim