- Katılım
- 13 Ocak 2012
- Mesajlar
- 67
- Konu Yazar
- #1
Selamün aleyküm üstadlar . Ben yine muzdaribim benim motordan
yardımınıza ihtiyacım var . .
Geçen gün motorumdan şakır şakır ses geliyordu . . Motorcuya sordum egzantirik zinciri dedi ve motoru bıraktım . Ertesi gün almaya gittiğimde egzantirik zinciri ve kayışı ..vs
değiştirdim dedi 150 tl para verdim ve '' Bilyeler boşluk yapmış , krank değişmesi lazım ..vs '' falan dedi onada 500 lira istedi . :/ . Halbuki motoru henüz 5-6 ay önce regtefe ettirmiştim ve onada 500 lira vermiştim ( Krank o zamanda değişmişti ) . Motorcu da dün bana gidebildiğin yere kadar git dedi bu yazı geçirirsin böyle dedi . Motoruda satılığa çıkarttığımdan dolayı acayip canım sıkıldı . Bu iş neyin nesidir arkadaşlar motorcu bana bissürü şey dedi ama ben pek anlamadığım için buraya danışmak istedim ? Yani motorcunun dediği gibi 3-4 ay mı gider böyle :/ Honda cbf olan bi arkadaşla takas edicez anlaşabilirsek ama karşı tarafında hakkına girmek istemiyorum : /
Geçen gün motorumdan şakır şakır ses geliyordu . . Motorcuya sordum egzantirik zinciri dedi ve motoru bıraktım . Ertesi gün almaya gittiğimde egzantirik zinciri ve kayışı ..vs
değiştirdim dedi 150 tl para verdim ve '' Bilyeler boşluk yapmış , krank değişmesi lazım ..vs '' falan dedi onada 500 lira istedi . :/ . Halbuki motoru henüz 5-6 ay önce regtefe ettirmiştim ve onada 500 lira vermiştim ( Krank o zamanda değişmişti ) . Motorcu da dün bana gidebildiğin yere kadar git dedi bu yazı geçirirsin böyle dedi . Motoruda satılığa çıkarttığımdan dolayı acayip canım sıkıldı . Bu iş neyin nesidir arkadaşlar motorcu bana bissürü şey dedi ama ben pek anlamadığım için buraya danışmak istedim ? Yani motorcunun dediği gibi 3-4 ay mı gider böyle :/ Honda cbf olan bi arkadaşla takas edicez anlaşabilirsek ama karşı tarafında hakkına girmek istemiyorum : /