Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Madem yazdın bir daha niye yazıyorsun? Askerlik bilgilerin mi güncellendi ? Kızarım ama ben şimdi sana :p

Arızalık yapma işte... Tekrar yazdım ki belki tanıdık falan çıkar..Hatta topiğin başlarında bir tanıdık çıkmıştı..Ama bidaha haber alınamadı.... :queen::queen:
Asakere geri döndü sanırsam.... :queen:
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
0
1987/4-A tertip

Acemilik.: İzmir/Narlıdere 2.ci Er Eğitim bölüğü 6.cı manga (mangayı bile hatırlıyorum :D ne kanımıza işlemiş)

Usta: Edirne 54.cü mknz p.tugayı. topcu taburu 6.cı batarya.
Daha sonra seçmelerden;
Edirne 54.cü mekanize p.tug. 3.cü sınıf askeri ceza ve tutukevi'ne gardiyan er olarak gönderildik.
Hayatımda bi şehirden bukadar nefret edeceğim aklıma gelmezdi.:silent:

15 günde 1 kez hafta içi çarşı kepsiz palaskasız isimliksiz askerlik yaptık..

(buralarda edirne güzel diyen arkadaşların da kulaklarını çınlatayım. Edirne Tank'ın kabininden bile küçük biyer.. arazi olarak büyük tamam ama çarşıda pek atraksiyon yok Edirnenin her yeri Vukaat dır.. inzibatlar iyidir ama onu söyleyeyim.)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Afyon 500. Ana Depo,Fabrika ve İstihkam Komuanlığı Hazır Kıta Çavuşu olarak kısa dönem yaptım ,Land Rover Defender 110'la fabrikada gezmesi çok zevkliydi. Yarım metre basılmamış karın üzerinde sanki düz yolda gidiyor alet.:)

Tüm komutanlarım 1 numaraydı:cat:, orada kalıp uzman çavuşu olmayı düşünmedim değil.:salut:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Piyade As.iz.

Arkadaşlar 63/1 tertip olarak 1983 Mart'ında 8.P.Er Eğt.Alayı Doğukışla/MANİSA'daki birliğime teslim oldum.:)

Acemilik bittikten sonra yine aynı yerde (Doğukışla/MANİSA) İnzibat seçilerek 1.P.Er Eğt.Tugayı Ds.Kt.Hiz.Brl.K.lığı'na geçtim.
Bizim tertipten yazıcı seçeceklerdi o zamanlar bilgisayar yok daktilo bilen yazısı güzel olan varmı dediler benle beraber 3 arkadaş yazıcılığa talip olduk ufak bir sınavdan sonra başarılı olarak yazıcı ben seçildim ve görevimi terhis olana kadar (3 Kasım 1984) sürdürdüm.:)

Eski askerlik anı fotoğraflarımı bulabilirsem buraya ekleyeceğim arkadaşlar.:p
Malum terhis olalı 25 yıl olmuş şimdi fotolar kimbilir nerededir?
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Acemi birliğim 5'nci Er Eğitim Tugayı Sivas.
Usta birliğim Genel Kurmay Başkalığı, Ulaştırma Taburu, 2'nci Ulş.Öz. Oto Blk.'de araç sevk amir yrd. ve araç sevk planlama sorumlusu olarak yaptım. Stresliydi fakat çok şükür rahattım. 86/3 tertip yaptım.



Başarılarından dolayı Gen.Kur.Des.Kt.ları Grup Kom.'lığınca Üstün hizmet başarı belgemi kaptım geldim. :)

Allah herkesin sağ sağlim gidip gelmesini, tekrar sevdiklerini görmeyi nasip etsin.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
1965/2 Ankara Etimesgut Silah Bakım Bölüğü Acemi Birliğimdi
Şanlı Urfa 20 ci Mekanize Tugayı 2 Keşif Taburu Karargag Bölüğü Usta Birliğmdi
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
213
1985-4 tertip acemi bırlıgı malatya şöför okulu usta birliği kıbrıs güzelyurt zpt şöförü:cherry:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
113
abiler bende mayısta gidiyorum artık ordan yazarım buraya vay be büyüdükde asker olduk:)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
33.Mekanize Piyade Tugayı Kırklareli...

12 ay diye gidip 18 ay sonra gelebildim, birde tek yıldız takıp teğmen yaptılar :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Acemi Manisa/Alaşehir,usta birliği Çorlu/Ulaş garnizonu bölük komutanı habercisi.83/4
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kıbrıs'ta 28. Mekanize Piyade Tümeni, Tümen Tank Taburu, Karargah Bölüğü'nde M48A5T2 Tank Komutanıydım..

Bilmem ben öyle Land Rover'mış zpt imiş..Direk tank :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Burdur da yani...
Hemde sizin gibi öyle 18 aycik falan degil....
Taaaaaaaaaaaaaam 21 güüüüüüünnnn.
Dile kolay...:cherry:

Biliyorum bazilariniz buna kizacak yine ama benim sucum degilya..
Aslinda parayi alip hic yaptirtmasinlar..
En iyisi bu..
Bize 21 günde neyi ögrettiler?
Kocaman bir hic..

Ama yinede güzel anilarim vardi. Az da olsa..
Kogusta 25 kisiydik yanlis hatirlamiyorsam...
Ulan ben karimla 24 saat beraber olmadim hicbirzaman bir günde ama sizinle beraberim mecburen demistim birkere
Millet yerlere yatmisti
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
86/2 Kütahya Hava Er Eğit. Tug. Kom. Ulş. Er (Makam Şöförü)
Usta Çanakkale Ayvacık Ulş.Er
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
acemi birliğim 5.tugay komutanlığı sivas
usta birliğim kocaeli kandıra kefkendeki askeri tatil kampı,burayı özellikle istanbulluların geneli bilir :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acemi birliği. Burdur 3 piyade er tugay komutanlığı - usta birliği. 1982/3 tertip kıbrıs kolordu muhabere takımı :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
325. KISA DÖNEM 55. MKNZ PİYADE TUGAYI 5. HUDUT TABURU 2. HUDUT BÖLÜĞÜ AVCILAR SINIR KARAKOLU 1. MANGA 2. TİM AVCI ERİ TAŞIDIĞIM SİLAHLAR G3 PİYADE TÜFEĞİ İLAVE OLARAK T40 BOMBAATAR EMRET KOMUTANIM :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst