- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Madem yazdın bir daha niye yazıyorsun? Askerlik bilgilerin mi güncellendi ? Kızarım ama ben şimdi sana![]()
Arızalık yapma işte... Tekrar yazdım ki belki tanıdık falan çıkar..Hatta topiğin başlarında bir tanıdık çıkmıştı..Ama bidaha haber alınamadı.... :queen::queen:
Asakere geri döndü sanırsam.... :queen:
