Iskenderun`da yaptim askerligi, kisa donem.. 2006 yilinda... 309. Kisa donem
Ben anlatmiyorum ama nerde nasil yaptim diye..
ben super askerlik yaptim, benden kral askerlik yapan yoktur diyen insanlar bile hickiriklara boguluyor. Adam gibi askerlik yapanlar beni bogmak istiyor sonra
Cok merak eden olursa, askerlik fotolarini gorsteririm, dovmemek icin soz verirlerse
