Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
313 kd.
28.mknz piyade tugay komutanlığı/barış gücü
eşref akıncı kışlası
mamak-ankara
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Acemilik: 58. piyade Er eğitim alayı BURDUR
Azap günleri:) 39. Mekanize Piayde Tugayı Topçu Taburu 5. Batarya İskenderun/ HATAY 1984/3
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
1987/1 acemi birliği: 121. Jandarma er eğitim alayı Hatay-Serinyol(II. bölük)
usta birliği: Manisa-Alaşehir- Uluderbent J. karakolu

J.Onb. Onur...
EMRET KOMTANIM ::asker::
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
323.Donem P.Komd.Atgm.

Isparta Egirdir Dag Komando Okulu, ardindan;Agri Eleskirt.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooff offf.. nerden geliyor bu mevzular? nasıl hotluyor :) gerçi konu bu kadar geniş olunca, gören herkes için geçerli olunca hortlaması da gayet doğal :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

vallahi tertipi dönemi hatırlamıyorum bile, ne tekmil verdiğim vardı ne selam verdiğim.. bana makine dairesini sorun anlatayım..
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Iskenderun`da yaptim askerligi, kisa donem.. 2006 yilinda... 309. Kisa donem

Ben anlatmiyorum ama nerde nasil yaptim diye..
ben super askerlik yaptim, benden kral askerlik yapan yoktur diyen insanlar bile hickiriklara boguluyor. Adam gibi askerlik yapanlar beni bogmak istiyor sonra :)

Cok merak eden olursa, askerlik fotolarini gorsteririm, dovmemek icin soz verirlerse :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1980/3 Tertip
A.Birliği : Aydın 1.Jandarma Er eğitim tabur komutanlığı.
U.Birliği : Antalya / Kumluca ilçe jandarma komutanlığı.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Geç de olsa 1985/1

A.birliği : İstanbul Tuzla Z.M.A. okulu
U.birliği : Kars Merkez Hafız Hakkı Paşa Kışlası.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yokmu gelibolu köprücü taburundan kimse?....:silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
86\2 tertip
3 yıl bakaya kaldım...

acemi birliği..2 nci jan.er eğitim tugayı bilecik merkez

usta birliği..yüksekova 21 nci jan.sınır tugay komutanlığı istihkam bölüğü..istihkam yazıcısı..:queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
acemi:ısparta eğridir dağcı komando ve amasya eryatağı çavuş talimgah
usta birliği kıbrıs 39. tümen foto film kısım çavuşu
1975/3 tertip
hala tezkere alamadım.
k.k.k da çalışıyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst