Asıl motosiklet kullanmamak çılgınlık (KAMPANYAYI PAYLAŞIN)

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
2 dakika önce powerturk te anons ettiler motosiklet kullanmamak çılgınlıktır ; motosiklet kulanmak çağdaşlıktır diye :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
44
Korkunç

Ben bunu gördükten sonra asla araba almam saol abi bu önemli resimleri bize gösterdiğin için ...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
moted'e teşşekürler inşallah motosikletleri bisiklet olarak algılıyan cahil kesim biraz olsun aydınlanır!herşeyi sonradan farkeden memleketimiz bunuda er yada geç kabullenicek
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
çok saçma bir kampanya olmus istanbula geldim motor kullananlarıda görüyoruz kask yok bir şey yok terlikle kullananlarmı dersin artcısı teli kulagına dayamış cep tel ile konusan sürücülermi dersiniz ne ararsanız var böyle motor kullanılcaksa hiç kullanılmasın motosiklet kullanan insanda motosiklet kültürü olmadıktan sonra bunu topluma hiç aşılayamazssınız...bunlar hep balon kampanyalar...

Motosiklet kullanmanın çılgınlık olduğunu düşünen, motosikletin ürkütücü geldiği insanlar zaten kullamaya başlasalar bile güvenliksiz kullanmazlar merak etme.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Elimden gelen İş mail listemdeki 3000 kişiye bu görselleri göndermek.. yaptımda... bence güzel olmuş..tebrikler... birde bu görsellerin afişlerini biraz daha farklı mecralara asabilsek.. neyse her harekette bir bereket vardır derler..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu akşam kral fmde Mehmetin gezegeninde 10 dakika diye bir program var oraya katılıp bu konu hakkında Konuşalım baya etkili olur..
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu toplumu temelden duzeltmek için ilköğretim okullarını kapsayan kampanyalar yapılmaya baslanmalıki gelecek nesiller motosikleti tanısınlar ne oldugunu bilsinler en azından,baska türlü beyin gelişimini tamamlamış insanlar üzerinde kampanyalarla saglanan bu bilinçlenme gecici olcaktır.Bu yapılan kampanya illaki kötü degil ancak hedef noktası bana motosıklet kulturunu yaymaktan motosikleti anlatmaktan cok motosıklet satıslarını artırmak gibi bir imaj doguruyor popülist bir yaklasım görüyorum..saygı sevgı cercevesı ıcınde herkes dusuncelerını solemelı buna karsı cıkanda olabılır kabul edende :cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
o zamana biz normal oluyoruz bu kampanya ya göre :mrgreen:
birgün herkes motosiklet kullanacak :cat: slogana bak bee
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Harika bir reklam şekli.
Etkili olabileceğine inanıyorum.
Neticede motorsiklet kullanmadan insanların bu duyguyu anlayamayacakları çok açık.
Ve artık 35-40 yaşın üzerindeki insanalara motosikletde kullandırmamız mümkün değil.

Ama ülkemizin nüfus çoğunluğu olan gençleri ikna edebiliriz.
Bu güne değilsede yarına yatırım yaparız :queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bence uzun zamandır beklenilen istenilen şey artık nihayetinde görülmüş demeyelimde birileri pamuk eller cebe yapıp reklama dökmüş...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
İnşallah işe yarar sonuçlar alınır. 1 ay kadar İstanbuldaydım Kızıltoprak'ta motosiklet kullananların kırmızı ışıkta durduğunu bile görmedim. Aynı şekilde paket servisi yapanlarda, kuryeciler'de aynı şekilde. Hadi paket servisi yapanlar kısa zaman olayından dolayı uymuyorlar. Diğerlerine pek anlam veremedim. Özellikle SS kullananlarda gördüm kırmızı ışığı sallamamayı. Kask bile takmamışlardı. Sadece Kızıltoprak'ta değildir bunları yapanlar. Ben en çok Kızıltoprak'ta gördüm. Sebebi motor mağazaları ve kullanıcısının o tarafta çok olması olabilir.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
" Bedeninin ve ruhunun daima özgür , genç kalması için sende motosiklet kullan" Sloganı ile kampanyayı gönülden destekliyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki biryerlerde bu kampanya doğru ve gereklidir ama birde diğer noktalara dikkat ettiğimiz zaman fazla etkili olacağını sanmam mesela , trafiği en çok kalabalık yapan taxi , dolmuş , kamyon , TIR , otobüs , ve ailesiyle gezmek yada alışveriş yapınca taşıyabilecek taşıt olunca araba vazgeçilmezdir hade diyelim ikinci taşıt motosiklet olsun eee herkesin durumu bunu kaldırabilecekmi? bu durumda devlet'e düşen bazı vergi düşürme gibi teşvik edebilecek birşeyler yapmali yoksa bu kampanya çalışmaz..

Birde motosilket kullanmak (vitesli) bir ayrıcalıktır herkese sevdirmek.?.. hele birde caddeler motorlu doldurulabilinirse ayrıcaliktan çıkar arabanın seviyesine düşer ve bizler sevdalı olanlarda motor sevdasindan oluruz günlük taşıt yerini alır , şahsen ben bunu istemem..
Motosiklet.net kapanir..:salut:
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
84
Evet çok güzel bir kampanya.Amıcına ulaşmalı.afişleri varsa asılmalı.Motorsiklet ler geleceğin aracı olacak.Artan nufusun zaruri aracı olacak...
 
Katılım
26 Tem 2009
Mesajlar
16
Kampanyayı çok beğendim reklamcı gözüyle.
Ama altyapı sorunsalı her konuda olduğu gibi burada da göz ardı ediliyor.
Motosiklete uygun yollar, trafik sinyalizasyonu, park alanları vb birçok şey eksik.
Zaten bu ülkede önce yarat sonra allaha emanet altyapı olur ya da olmaz.Kaza durumunda da "bana mı sordun arkadaşım motor kullanırken?" hatta kadın motor kullanıcılarına "ne işin var senin motorla?bak gördün mü?!?!?" vb yaklaşımlar.Kasksız, parmak arası terlikle, ağzında sigara, kulağında cep telefonuyla motor kullananlardan bahsetmeye gerek bile yok, hayatımızın parçası onlar:)
İtalyadaki gibi motosikleti hayatın içine alan düzenlemeler yapılmadan, bizler hep üvey evlat olacağız trafikte.Bu konuda da bir tutum sergilemek gerektiğine inanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst