- Katılım
- 14 May 2009
- Mesajlar
- 2,503
2 dakika önce powerturk te anons ettiler motosiklet kullanmamak çılgınlıktır ; motosiklet kulanmak çağdaşlıktır diye 
çok saçma bir kampanya olmus istanbula geldim motor kullananlarıda görüyoruz kask yok bir şey yok terlikle kullananlarmı dersin artcısı teli kulagına dayamış cep tel ile konusan sürücülermi dersiniz ne ararsanız var böyle motor kullanılcaksa hiç kullanılmasın motosiklet kullanan insanda motosiklet kültürü olmadıktan sonra bunu topluma hiç aşılayamazssınız...bunlar hep balon kampanyalar...