artık evleniyorum:tüm mt ailesi davetlidir

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
ben evde kaldım. nasıl karar verebiliyorsunuz evlenmeye. o kadar zorki benim için. neyse size mutluluklar.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Faruk kardeş hava böyle olmasa kesin gelirdim,ama yaşlılık işte ne yaparsın!Bir
yaştan sonra zor oluyor,yağmur çamur.
Allah bir yastıkta ömür boyu mutlu etsin,çocuklarınızın mürüvvetini göstersin,
bizde torunları severiz artık:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah Mesut Etsin, Bir Yastıkta Kocatsın
size çok mutlu, huzurlu, sağlıklı beraberce bir ömür dilerim...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi dur yapma yakma kendini diyicem ama sanırım geç kaldım.:p

Ömür boyu mutluluklar o vakit, bir yastıkda kocamayın, çeşit çeşit yastık alın temiz temiz kocayın.(kocamak tam olarak ne demektir acaba:silent:):rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
faruğun düğününede gittik allahbir yastıkta kocatsın mutluluklar dileriz gelin ve damada.kusura bakma faruk erken çıkmak zorunda kaldık ama benim yüzümden çünkü ayağım çok kötü ağrı yaptı.

 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bir ömür boyu mutluluklar dilerim allah bir yastıkta kocatsın darısı bizim başımıza:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Abi dur yapma yakma kendini diyicem ama sanırım geç kaldım.:p

Ömür boyu mutluluklar o vakit, bir yastıkda kocamayın, çeşit çeşit yastık alın temiz temiz kocayın.(kocamak tam olarak ne demektir acaba:silent:):rendeer:

darısı başına yakın zamanda inşallah senin dügününede gelmeyi nasip eder allah :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
faruk allah mesut etsin..bir yastıkta kocayın..evden bilgisayarı kaldırdım..internete cok nadir giriyorum..düğün geçmiş gitmiş biz hala davetiye bekliyoruz:p
MUTLULUKLAR:rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet evli çiftimiz şu anda bir yastıkta kocama trenine binmiş ve yol alıyorlar.Allah bu trende bir ömür boyu mutlu ve mesut yolculuk etmelerini nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Faruk kardesim, Cenab-i Allah mesut bahtiyar etsin. Kusura bakma soz verdigim halde gelemedim dugunune. Bu hafta gececiydim. Biliyorsun vardiya olayi.. En kisa zamanda gorusmek dilegiyle.. Allaha emanet olun..
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
gelenden de gelemeyenden de Allah razı olsun düşünmeniz yeter.ümmet abi ve halis abi çok erken kaçtınız hakkatten daha o gece kahve yapıcaktım size.geçmiş olsun ümmet abi.burdan çanakkale mt ye özellikle frosen ve yanar17 ve yaptıkları süprizden dolayı çok teşekkür ederim çok şaşırdım telgrafa.
artık darısı bekar arkadaşların başına ben atlattım çok şükür.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gelenden de gelemeyenden de Allah razı olsun düşünmeniz yeter.ümmet abi ve halis abi çok erken kaçtınız hakkatten daha o gece kahve yapıcaktım size.geçmiş olsun ümmet abi.burdan çanakkale mt ye özellikle frosen ve yanar17 ve yaptıkları süprizden dolayı çok teşekkür ederim çok şaşırdım telgrafa.
artık darısı bekar arkadaşların başına ben atlattım çok şükür.

YA biliyorum karpuzda kescektinde işte hep ümmet abi tek neden o yoksa ben oturcaktım :queen::queen::queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
gelenden de gelemeyenden de Allah razı olsun düşünmeniz yeter.ümmet abi ve halis abi çok erken kaçtınız hakkatten daha o gece kahve yapıcaktım size.geçmiş olsun ümmet abi.burdan çanakkale mt ye özellikle frosen ve yanar17 ve yaptıkları süprizden dolayı çok teşekkür ederim çok şaşırdım telgrafa.
artık darısı bekar arkadaşların başına ben atlattım çok şükür.

Faruk düğününe gelemedim kusura bakma. Sana ve eşine bir ömür boyu mutlu huzurlu sağlıklı bir yaşam diliyorum.:rendeer:

ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Faruk düğününe gelemedim kusura bakma. Sana ve eşine bir ömür boyu mutlu huzurlu sağlıklı bir yaşam diliyorum.:rendeer:

ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN.

darısı bekar gezenlerin başına :queen::queen: biz yandık onlarda yansın :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gelenden de gelemeyenden de Allah razı olsun düşünmeniz yeter.ümmet abi ve halis abi çok erken kaçtınız hakkatten daha o gece kahve yapıcaktım size.geçmiş olsun ümmet abi.burdan çanakkale mt ye özellikle frosen ve yanar17 ve yaptıkları süprizden dolayı çok teşekkür ederim çok şaşırdım telgrafa.
artık darısı bekar arkadaşların başına ben atlattım çok şükür.

evet faruk erken gitmek zorundaydık çünkü benim ayak çok ağrı yapmaya başladı,bizde çok kalmak isterdik canımız sağolsun tekrar görüşürüz kısmetse.size mutluluklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst