- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Mutluluklar.. :rendeer:
faruk Kardeşim, allah mesut etsin, tamamına erdirsin, bir yastıkta kocayın işallah:rendeer:
düğününde derneğinde, hiç olmaz ise Nikah Töreninde bulunmak umudu ile:rendeer:
faruk kardeş allah sabır versin şimddiden evlilik çok zor be kardeşim yol yakınken biz yaptık sen bi daha düşün derim ama genede kararını değiştirmezsen sana ömür boyu mutluluklar dilerim. :rendeer:
bu havada da evlenilmez be ama rüyamda görmüştüm kar yağıcak ben evlenirken diye galiba yine da yağıcak.ale: :salut::salut:
r: