Arkadaşlar artık bende DeLeliyim (V-strom K7)

Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Belki herkez aynı şeyi söylüyor laf kalabalığı gibi gelebilir ama gerçekten içten söylenildiğini düşünüyorum;
Hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız iyi günde kullan.:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Motosikletleri mücevher olarak degerlendirirsek sen pırlantalardan birini almışsın. Hayırlı olsun. Umarım motosikletinin degerini bilen bir kullanıcı olursun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Kardeşlerim, içten dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim :cat:

DISTORTEDMAN hayırlı olsun güle güle kullan.allah kaza bela vermesin ağız tadıyla binmek nasip olsun.senin adına çok sevindim..

Evet levent abi, sonunda kısmet oldu Allaha şükürler olsun :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Allah sizlerede gönlünüzdekini tez vakit hayırlısıyla versin...

Motosikletleri mücevher olarak degerlendirirsek sen pırlantalardan birini almışsın. Hayırlı olsun. Umarım motosikletinin degerini bilen bir kullanıcı olursun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle

Teşekkür ederim.. Emin ol değerini bileceğim ELINT, emin ol:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Hayırlı olsun. Allah kazadan beladan korusun. Çok güzel bir motor aldınız. Keyifle sürersiniz inşallah.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun elintin dediği gibi mücevher almışsın,allah kaza bela vermesin,keyifle zevkle kullanmak nasip etsin
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Hayırlı Olsun.. Bende DL sahibi olmayı amaçlıyorum. Kısmet.. Bakalım geçen Salı direkten döndüm.. Belki pazartesi.. Benim talip olduğum motorda 2004 model 18000 KM de.. 10500 lira... Hayırlısı olsun..
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Teşekkürleer umarım sizlerde istediğiniz makineye eğer hayırlısı ise kavuşursunuz :)

Hayırlı Olsun.. Bende DL sahibi olmayı amaçlıyorum. Kısmet.. Bakalım geçen Salı direkten döndüm.. Belki pazartesi.. Benim talip olduğum motorda 2004 model 18000 KM de.. 10500 lira... Hayırlısı olsun..

Uygunmuş. Mototalda 2006 model di sanırım, kırmızı bi tane var. ABS yok ama baya bi aksesuar var. 13.750TL istiyolar. Bilginiz olsun.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
DISTORTEDMAN
vallahi bu işler kısmet... Satıcı ile anlaştık gibi. Tek pürüz eşimide ikna etmem.. Eşimde ikna olursa pazartesi bende DELELİYİM..:mrgreen:

Bakalım varsa kaderde olur, yok ise olmaz ki....

Seninki hayırlı uğurlu olsun
Kazasız sürüşler kardeşim...

Bu arada motorun neresine bakıcam ne yapcam ? Bilgisi olan arkadaş yazarsa memnun olurum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst