DISTORTEDMAN hayırlı olsun güle güle kullan.allah kaza bela vermesin ağız tadıyla binmek nasip olsun.senin adına çok sevindim..
Motosikletleri mücevher olarak degerlendirirsek sen pırlantalardan birini almışsın. Hayırlı olsun. Umarım motosikletinin degerini bilen bir kullanıcı olursun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle
Dünün konusu ama hala resim yok hic yakistiramadım :farao:![]()
Hayırlı Olsun.. Bende DL sahibi olmayı amaçlıyorum. Kısmet.. Bakalım geçen Salı direkten döndüm.. Belki pazartesi.. Benim talip olduğum motorda 2004 model 18000 KM de.. 10500 lira... Hayırlısı olsun..
Dün itibariyle hayallerimdeki gibi bir Suzuki DL650A V-strom'a sahip olmak kısmet oldu. :queen:
Allah tüm motorseverlere gönlündekini nasip etsin.. :bounce: