nightshift Katılım 12 Kas 2008 Mesajlar 609 13 Şub 2009 #41 arkadaşım hayırlı olsun tekerin düz bassın :rendeer:
DISTORTEDMAN Katılım 17 Nis 2007 Mesajlar 519 13 Şub 2009 Konu Yazar #42 Yenilerini çekene kadar satılık ilanındaki resimlerini koyayım bari :mrgreen: Son düzenleme: 13 Şub 2009
Deryali Katılım 9 Şub 2008 Mesajlar 2,858 13 Şub 2009 #44 hayırlı olsun iyi sürüşler dilerim. Rengi çok güzel. Son düzenleme: 13 Şub 2009
KaRTaLLI Katılım 1 Haz 2008 Mesajlar 97 13 Şub 2009 #45 hayırlı olsn abi Allah kaza bela göstermesin... rengide süper
alix35 Katılım 14 Ağu 2008 Mesajlar 843 13 Şub 2009 #46 şaha kalkmış bir at gibi maşşallah nazar değmesin...hayırlı olsun....:rendeer:
RoLa Katılım 12 Haz 2007 Mesajlar 793 13 Şub 2009 #47 benimde çok hoşuma giden süper bi motosiklet Allah kaza bela vermesin dostum güle güle kullan
K karagöz187 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 7 Şub 2009 Mesajlar 78 14 Şub 2009 #48 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. KARDEŞİM HAYIRLI OLSUN AYNASIZLARIN MOTORLARINA BENZİYO BUNUN ARKAYA BİDE TEPE LAMBASI TAKTINMI TAMAMDIR OLAY.:mrgreen:
KARDEŞİM HAYIRLI OLSUN AYNASIZLARIN MOTORLARINA BENZİYO BUNUN ARKAYA BİDE TEPE LAMBASI TAKTINMI TAMAMDIR OLAY.:mrgreen:
DISTORTEDMAN Katılım 17 Nis 2007 Mesajlar 519 14 Şub 2009 Konu Yazar #49 Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Allah sizlerede nasip etsin gönlünüzdekini, herkes bu duyguyu yaşasın...
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Allah sizlerede nasip etsin gönlünüzdekini, herkes bu duyguyu yaşasın...
bini69 Katılım 18 Mar 2005 Mesajlar 83 14 Şub 2009 #51 çok sevindim hayırlı olsun kardeşime.Anladığım kadarı ile tam istediğin normlarda bir motor sahibi olmuşsun hayırlı olsun
çok sevindim hayırlı olsun kardeşime.Anladığım kadarı ile tam istediğin normlarda bir motor sahibi olmuşsun hayırlı olsun
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 14 Şub 2009 #52 hayırlı olsun allah kaza bela vermesın...