Arkadaşlar artık bende DeLeliyim (V-strom K7)

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Yenilerini çekene kadar satılık ilanındaki resimlerini koyayım bari :mrgreen:












 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hayırlı olsun iyi sürüşler dilerim.

Rengi çok güzel.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
şaha kalkmış bir at gibi maşşallah nazar değmesin...hayırlı olsun....:rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
benimde çok hoşuma giden süper bi motosiklet
Allah kaza bela vermesin dostum güle güle kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D KARDEŞİM HAYIRLI OLSUN
AYNASIZLARIN MOTORLARINA BENZİYO BUNUN ARKAYA BİDE TEPE LAMBASI TAKTINMI TAMAMDIR OLAY.:mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Allah sizlerede nasip etsin gönlünüzdekini, herkes bu duyguyu yaşasın...
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
çok sevindim

hayırlı olsun kardeşime.Anladığım kadarı ile tam istediğin normlarda bir motor sahibi olmuşsun hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst