yok abi şaka bi yanada standart r1 418 yapıyo gerçekten..arabayla ölçülü göstergede hata yok..:queen:
418km'yi gördügünde alkol almışmıydın?:queen: :queen:
Globalmotor forumundan alıntıdır...(Komedinin hası burada...)
04061980
Yeni Üye
Arkadaşın tekıde f1 le kıyaslamıs yınede bılgısızlıgıne verıyorum cunku r1 418 kmh hızı duzde cok rahat gören bır makınadır
(tabı rodajı cok ıyı yapılmıs sıfır makınalar)
sadece yazı yazmak ıcın yazmayın
hepiniz çok şey bildiğinizi sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz...bakın 418 çıkanları iyi rodaj yapılanlarmış...:queen: birde düzde olacak...rampa aşağı vursan R1 i 500 ü vurmazsa şaşarım...hatta ışık hızına bile çıkıyomuş turbolarıı...yaaa...![]()
sadece yazı yazmak için yazmayın eleman çözmüş olayı...![]()
yok abi şaka bi yanada standart r1 418 yapıyo gerçekten..arabayla ölçülü göstergede hata yok..:queen:
Hangi araba annem bu?...Şahin mi doğan mı?....:queen: :queen: :queen:
bu dogan gorunumlu sahin
hizlandiginda kontrol artsin siye birazcik elezyonlari kesmisler![]()
![]()
acaba R1 418 deyken yanındaki arabanın motorunun içine kaç kilo plütonyum koymuşlarki o kadar hızlı gidiyo))))))))
+1 +1 +1 +1 +1 +1Rsız herif palavracı onda r1 in maketi vardırda hayal pistinde viraja giriyodur
r1 inde imajını sarsıyo![]()
üstelik R1 insan ve makina iliskisine cok önem verir (katalogda diyo)
arkadaslar burda r1 in yanlısı yok! kötü niyetli kullananda...