Arkadaş R1le 418 km'ye çıkıp 650 COMET tokatlıyor...Global Motor Forum

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
abi tamam motor sevgisi var ama onuda ilhlaştırmanın anlamı yok dimi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahahaah Ne çatlaklar var :) puhauhau koptum
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi arkadaş rüyasını anlattı galiba siz yanlış anladınız:bounce: :farao:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Adam zavallı arkadaşlar. İşin en dramatik kısımlarıysa öncelikle adamın 1000 cc'lik makina ile 650 cc'yi kıyaslaması, daha sonra Hyosung'un 650 cc'lik bir motordan çıkarabileceği en fazla gücü çıkarmaya çalışıp 79 BG'ye kadar çıkabildiğini düşünmesi son olarak da bunu Yamaha - Hyosung karşılaştırması haline getirmesi.

Hayatta parasından başka bir şeyi olmayan bu cahil adama daha fazla cevap yazıp zamanımızı boşuna harcamayalım.
 
Katılım
28 Ocak 2007
Mesajlar
55
ya abi hiç sormayın .

geçen gün çift silidir mobilette ile bi tane hayabusa turbo naked solladım .


solladıktan sonra indim ilerde bi sigara yaktım neyse yanaştı hayabusacı .

elime ayağıma kapandı abi köpeğin olayım benim motoru sen al onu bana ver diye .

tokatladım hıyarı kaçtı gitti ..



huahauahuahuahauahuahauhauahauhauha :))))))))))))))))))))))))))))


ayyy bayıldım gülmekten bi yerlerim pörtledi :)))))))))))))))))))))
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
yok abi şaka bi yanada standart r1 418 yapıyo gerçekten..arabayla ölçülü göstergede hata yok..:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Globalmotor forumundan alıntıdır...(Komedinin hası burada...)

04061980
Yeni Üye



Arkadaşın tekıde f1 le kıyaslamıs yınede bılgısızlıgıne verıyorum cunku r1 418 kmh hızı duzde cok rahat gören bır makınadır

(tabı rodajı cok ıyı yapılmıs sıfır makınalar)

sadece yazı yazmak ıcın yazmayın

hepiniz çok şey bildiğinizi sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz...bakın 418 çıkanları iyi rodaj yapılanlarmış...:queen: birde düzde olacak...rampa aşağı vursan R1 i 500 ü vurmazsa şaşarım...hatta ışık hızına bile çıkıyomuş turbolarıı...yaaa...:p


sadece yazı yazmak için yazmayın eleman çözmüş olayı...:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hepiniz çok şey bildiğinizi sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz...bakın 418 çıkanları iyi rodaj yapılanlarmış...:queen: birde düzde olacak...rampa aşağı vursan R1 i 500 ü vurmazsa şaşarım...hatta ışık hızına bile çıkıyomuş turbolarıı...yaaa...:p


sadece yazı yazmak için yazmayın eleman çözmüş olayı...:p

bu cocuk buyusun,aslinda valentino rossi'nin kendisi oldugunu ve bastan beri turk oldugunu sakladigini soyler.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya 6-12 yaş arası kafa yapısına sahip insan çok... Alttan almalı abileri... yazık..
 
Katılım
28 Ocak 2007
Mesajlar
55
bu dogan gorunumlu sahin
hizlandiginda kontrol artsin siye birazcik elezyonlari kesmisler :p :p


hahahaha işte buna koptum yaa :)))))))))))))

acaba R1 418 deyken yanındaki arabanın motorunun içine kaç kilo plütonyum koymuşlarki o kadar hızlı gidiyo :)))))))))

hadi gider gider de o arabalar TR de kimde varkine :))))))))

paaaaaaaaaaaaaatttttttt diye patladım gülmektennn :)))))))))))))))
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
soylenecek fazla bırsey yok ne dıyelım kı bu arkadasa..ama daha olgunlasacak gelısecek buyuyecek.evrımını tamamlamamıs oldugunu dusunerek bırsey soylemek yanlıs olur sanırım :D..ama bır GSX1000RR ıle yolda karsılasmasını cok ısterdım ne yalan soyluyeyım.. :D işte o zaman gorordum ben onu bakalım bır daha o klavyenın basına oturabılıyormu o kadar rahat..!
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Bu herifi bi temiz döveceksin belki aklı başına gelir....

Ulen ne kadar geri zekalı bir zavallı bu...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Rsız herif palavracı onda r1 in maketi vardırda hayal pistinde viraja giriyodur
r1 inde imajını sarsıyo :)
üstelik R1 insan ve makina iliskisine cok önem verir (katalogda diyo)
arkadaslar burda r1 in yanlısı yok! kötü niyetli kullananda...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Rsız herif palavracı onda r1 in maketi vardırda hayal pistinde viraja giriyodur
r1 inde imajını sarsıyo :)
üstelik R1 insan ve makina iliskisine cok önem verir (katalogda diyo)
arkadaslar burda r1 in yanlısı yok! kötü niyetli kullananda...
+1 +1 +1 +1 +1 +1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst